تست بارداری چه موقع از روز باید انجام شود

هدف اصلی تست های خانگی تشخیص هورمون اچ سی جی است که در ادرار زنان وجود دارد. خوب است بدانید که این هورمون فقط در صورتی وجود دارد که تخمک بارور در بدن فرد موجود باشد. در زمینه جمع آوری ادرار روش‌های مختلفی برای آزمایش وجود دارد و متناسب با آزمایشی که فرد انتخاب می کند یکی از چند روش زیر را انجام خواهد داد:
پس از جمع آوری ادرار در یک لیوان قسمتی مشخص است تست خانگی را به مایع آغشته کند. یا اینکه پس از این که ادرار خود را در یک ظرف جمع آوری کرد به کمک قطره چکان چند قطره از آن را به قسمتی که مشخص شده است انتقال دهد. روش آخری که وجود دارد این است که تست بارداری خانگی را در قسمت ادراری خود گرفته و اجازه دهد تا تست خانگی در مسیر جریان ادرار قرار بگیرند.
خوب این مقدمه کلی را خدمتتان عرض کردیم تا به این نتیجه برسیم که انجام تست بارداری خانگی نیازمند رعایت نکات و دستورالعمل هایی است یکی از مواردی که باید فرد تست دهنده از آن اطلاع داشته باشد این است که بداند تست بارداری را چه موقع از روز باید انجام دهد. ما مقاله پیش روی تان را آماده کرده ایم تا بتوانیم به پاسخی معقول و مطلوب در این زمینه برسیم.

تست بارداری چه موقع از روز باید انجام شود

بهترین زمان تست بارداری کی است؟

طبق تحقیقاتی که انجام شده ثابت شده است که اغلب آزمایشات در صورتی که پس از یک بار عدم قاعدگی صورت بگیرند بیش از ۹۰ درصد موثر هستند. بهترین و مطلوب ترین قسمت این است که شما این امکان را دارید که تست بارداری را در خلوت منزل خود انجام دهید. روند کار شما به این صورت است که پس از باز کردن بسته بندی و دنبال کردن دستورالعمل ها در بازه زمانی چند دقیقه ای منتظر مشاهده نتایج آزمایش خود بمانید. اغلب تست های بارداری خانگی نتیجه درست و دقیق شان را حداقل در طول یک هفته پس از تاخیر در دوران قاعدگی می دهند. در غیر این صورت می بایست حداکثر دو هفته پس از رابطه جنسی منتظر بمانید. اگر شما باردار هستید تولید هورمون hcg که قابل تشخیص باشد تقریباً زمان بر است این کار معمولاً در بازه زمانی حداقل ۷ روز و حداکثر ۱۲ روز بعد از اولین کاشت موفقیت آمیز تخمک به طول می‌انجامد. اگر شما در اوایل چرخه آزمایش تان را انجام دهید ممکن است نتایج نادرستی را دریافت نمایید.

بهترین زمان تست بارداری کی است؟

زمان مناسب استفاده از بیبی چک؛ روز یا شب؟

پیش از این که زمان مناسب استفاده از بیبی چک را مشخص کنیم بیان این نکته را لازم می دانیم که فرد برای استفاده از بیبی چک هیچ نیازی به ناشتا بودن ندارد و می تواند قبل از صبحانه یا بعد از آن تست را انجام دهد. اما آنچه که مورد بحث ماست این است که بهترین زمان استفاده از بیبی چک روز است یا شب؟ در پاسخ باید بگویم که برای مشاهده نتایج بهتر و دقیق تر بهتر است تست بی بی چک را صبح‌ها و در روز انجام دهید. شاید از خود بپرسید که علت این امر چیست؟ در پاسخ باید بگویم که اولین ادرار در هنگام صبح بیشترین هورمون اچ سی جی است. شما می توانید تست بارداری را از فروشگاه کالا اندیش مایسا بخرید و در بهترین زمان ممکن استفادهکنید تا به نتبیجه دقیق برسید.

نوشتن دیدگاه