طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب

بسیاری از خانم ها در هنگام برقراری رابطه جنسی به دلیل خشکی واژن دچار درد و ناراحتی می شوند. این مشکل لذت نزدیکی را بین زوج ها کاهش می دهد. انواع مختلف ژل های لوبریکانت برای کاهش این درد در خانم ها و خوشایند کردن رابطه جنسی ساخته شده اند. برای پیدا کردن روان کننده لوبریکانت مناسب خود باید آزمون و خطا انجام دهید. اما هنگامی که محصول مناسب خود را یافتید، از تاثیرات مثبت آن بر رابطه جنسی خود شگفت زده خواهید شد. در این مقاله با طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب آشنا می شوید.

طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب

بررسی نحوه استفاده از ژل روان کننده لوبریکانت

هنگامی که زوج ها مرحله نوازش یکدیگر را شروع می کنند، واژن به صورت خودکار ژلی چسبناک را ترشح می سازد. این ژل باعث لیز شدن درون واژن و سهولت دخول می شود. اما گاهی اوقات خانم ها به دلایل مختلف با خشکی واژن روبرو هستند. در این شرایط استفاده از انواع گوناگون ژل لوبریکانت می توانند کمک کننده باشند. این فرآورده ها با فرمولاسیون مختلفی شامل روغنی، بر پایه آب و سیلیکونی به بازار عرضه می شوند. در ادامه دستورالعمل کلی طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب و سایر انواع شرح داده شده است:

  • تست اولیه ژل لوبریکانت: پیش از مصرف ژل لوبریکانت باید آن را روی قسمتی از بدن خود تست کنید. برخی از زوج ها با توجه به ویژگی های فردی خود به برخی از مواد موجود در بعضی از ژل های روان کننده حساسیت دارند. برای تست کردن این محصول کافی است که مقدار کمی از آن را روی دست خود بمالید. در صورت عدم حساسیت بدن شما و زوجتان نسبت به این ژل با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.
  • توجه به دستورالعمل نوشته شده روی بسته بندی: مطالعه دستورالعمل نوشته شده روی بسته بندی ژل های لوبریکانت به شما کمک می کند که اطلاعات بیشتری درباره این محصولات بدست آورید. همچنین در این بروشورها معمولا طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب و سایر انواع آن نوشته شده است. پس از خواندن این مطالب اقدام به خرید ژل مناسب خود نمایید.
  • گرم کردن ژل لوبریکانت: در کل این فرآورده ها حالتی سرد دارند که در صورت گرم نشدن شوک سردی را به بدن زوج ها وارد می سازند. بنابراین به یاد داشته باشید که ابتدا ژل را برای رسیدن به دمای بدن روی دست خود مالش دهید و سپس به اندام جنسی خود بمالید.
  • ارزیابی میزان اثرگذاری ژل: پس از چند بار مصرف ژل لوبریکانت خریداری شده خود بررسی کنید که آیا این محصول روی رابطه جنسی شما تاثیر گذاشته است؟ آیا این ژل لذت رابطه شما را افزایش داده است؟ اگر پاسخ این سوالات منفی است، باید از انواع دیگر این فرآورده ها استفاده کنید.
  • دسترسی راحت به روان کننده: قرار دادن ژل لوبریکانت در کنار تخت یکی از مهمترین مسائلی است که باید در حین استفاده از آن مدنظر قرار دهید. در این صورت دیگر در حین رابطه جنسی نیازی نیست که هر بار برای دسترسی به ژل تخت را ترک کنید. بنابراین این فرآورده ها را در کشوهای نزدیک تخت خواب نگهداری کنید که در مواقع نیاز به راحتی قابل دسترسی باشند.

 بررسی نحوه استفاده از ژل روان کننده لوبریکانت

مراحل استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب

ژل های لوبریکانت بر پایه آب یکی از محبوب ترین ژل های روان کننده موجود در بازار است. مصرف این نوع ژل در کنار کاندوم از جمله مزایای مصرف آن به شمار می رود. طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب به شرح زیر است:

  • دست های خود را به خوبی با آب و صابون بشویید.
  • حوله یا پارچه ای تمیز را پهن کنید و روی آن دراز بکشید.
  • حدود 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی مقدار کافی از ژل را روی دست خود بمالید و آن را با دست خود گرم کنید.
  • اطراف واژن و دهانه آن را به صورت کامل با این ژل بپوشانید.
  • همچنین می توانید مقداری از این ژل را برای بهبود کیفیت رابطه جنسی روی آلت تناسلی همسر یا شریک جنسی خود بمالید.
  • در صورتی که میزان ژل کافی نبود، برای دفعات بعدی مقدار بیشتری از ژل لوبریکانت را مصرف کنید.

لازم به ذکر است که ژل های لوبریکانت بر پایه آب در کنار کاندوم های لاتکس بهترین گزینه محسوب می شوند. همچنین اگر مستعد ابتلا به عفونت هستید، مصرف این نوع ژل برای شما مناسب است.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب

مهمترین نکته ای که قبل از استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب باید به آن دقت کرد، چیست؟
پیش از مصرف ژل لوبریکانت باید آن را روی قسمتی از بدن خود و شریک جنسیتان تست کنید و در صورت عدم حساسیت بدن شما و زوجتان نسبت به این ژل با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.
مهمترین نکته که در طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب باید زعایت شود، چیست؟
از مهمترین نکات در طرز استفاده از ژل لوبریکانت محلول در آب این است که ابتدا ژل را برای رسیدن به دمای بدن روی دست خود مالش دهید و سپس به اندام جنسی خود بمالید زیرا در کل این فرآورده ها حالتی سرد دارند که در صورت گرم نشدن، شوک سردی را به بدن زوج ها وارد می سازند.