کدام تست بارداری خانگی دقیق تره نی نی سایت

در سایت‌هایی مثل نی‌نی سایت که کاربران در آن سوالات خود را می‌پرسند، یکی از پرتکرارترین پرسش‌هایی که توسط خانم‌ها مطرح شده، این است که کدام تست بارداری خانگی جواب دقیق‌تری دارد. روش‌های بسیاری از قدیم برای تشخیص اینکه یک خانم باردار شده یا خیر، مطرح شده که هیچکدام از آن‌ها علمی و معتبر نبوده و تنها براساس تجربه‌ای که مادران و گذشتگانمان داشتند، استفاده می‌شوند. در این مطلب ابتدا به معرفی تنها روش خانگی که پاسخ آن‌ با کمترین خطا همراه است، می‌پردازیم و سپس چند روش قدیمی و تجربی را نیز آموزش خواهیم داد.

کدام تست بارداری خانگی دقیق تره نی نی سایت

دقیق ترین روش تشخیص بارداری چیه؟

دقیق‌ترین روش برای تشخیص بارداری در خانه استفاده از بی بی چک‌ها است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که دقت بی بی چک‌ها حدود 95 درصد بوده و این معنی را می‌دهید که به راحتی می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد. سایر روش‌هایی که به منظور تشخیص بارداری در منزل به شما پیشنهاد می‌شوند، هیچ‌کدام این میزان دقت را ندارند و اعتباری به نتیجه آن‌ها نیست.
قیمت تست بارداری مناسب است و انواع مختلفی دارد که در داروخانه‌ها و حتی سایت‌های فروش کالاهای پزشکی وجود دارند و اتفاقا روش استفاده از آن‌ها نیز بسیار ساده است. البته این موضوع نباید منجر به این شود که شما در استفاده از آن سهل انگاری کرده و دقت کافی را به خرج ندهید، چرا که در این صورت احتمال بروز خطا در نتیجه آزمایش افزایش خواهد یافت. در نهایت اگر با وجود دو تا سه بار استفاده از بی بی چک‌ها باز هم خیالتان از جواب آزمایش راحت نیست، می‌توانید به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید.

دقیق ترین روش تشخیص بارداری چیه؟

روش هایی برای تشخیص بارداری

به عنوان اولین و علمی‌ترین راهکار استفاده از بی بی چک توصیه می‌شود؛ اما، اگر به هر دلیلی دسترسی به آن ندارید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که احتمال خطا در این روش‌ها زیاد است.

  1. آزمایش تشخیص بارداری با شکر: در این روش کافی است که در ظرفی 3 قاشق شکر سفید ریخته و روی آن ادرار کنید یا اینکه این میزان شکر را داخل ظرف ادرار خود بریزید و 5 تا 10 دقیقه منتظر بمانید. اگر بعد از این مدت هیچ تغییری در ظرف مشاهده نکردید، احتمالا باردار نیستید، در غیر این صورت، اگر روی ادرار خود یک لایه کم ضخامت سفید رنگ دیدید، می‌توانید به بارداری خود امیدوار باشید.
  2. آزمایش تشخیص حاملگی با خمیردندان: در این روش کافی است که 2 قاشق خمیردندان سفید رنگ را داخل ظرف تمیزی ریخته و سپس روی آن ادرار کنید. بعد از 5 تا 10 دقیقه اگر هیچ اتفاقی و تغییری در ظرف ندیدید، نتیجه آزمایش را منفی تلقی کنید؛ اما، اگر خمیردندان موجود در ظرف تغییر رنگ داده یا کف کرده بود، نتیجه را مثبت بدانید.
  3. تست تشخیص بارداری خانگی: اگر حتی امکان استفاده از شکر یا خمیردندان را ندارید، می‌توانید اولین ادرار روز خود را بلافاصله بعد از بیدار شدن در ظرف شفاف و تمیزی بریزید و سپس آن را به مدت 24 ساعت در یک سطح صاف قرار دهید. بعد از این مدت اگر هیچ تغییری در ادرار جمع آوری شده ندیدید، نتیجه آزمایش شما منفی شده و باردار نیستید. در غیر این صورت اگر لایه نازکی به رنگ سفید روی ادرار شما تشکیل شده بود، احتمال بارداری شما وجود دارد.

روش هایی برای تشخیص بارداری

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه کدام تست بارداری خانگی دقت بیشتری دارد می توانید به جز کمک گرفتن از اطلاعات موجود در این مقاله، با کارشناسان کالا اندیش مایسا نیز در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه