علت منفی بودن کیت تخمک گذاری

کیت تخمک گذاری بهترین وسیله‌ای است که امروزه با کمک آن می‌توان به راحتی از زمان تخمک گذاری خود مطلع شد. قابل ذکر است که این کیت‌ها شبیه به همان تست‌های بارداری یا همان بی‌بی چک‌ها هستند و زمانی که با استفاده از ادرار محفظه مخصوص را پر می کنید کیت در صورت مثبت بودن دو خط و در صورت منفی بودن یک خط را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به خطوط به زنان تخمک گذاری خود پی ببرید. علت‌های زیادی وجود دارد که با وجود آن ها کیت تخمک گذاری جواب منفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدا باید بگوییم که انجام نادرست است می‌تواند باعث شود تا نتیجه منفی نمایش داده شود، اگر شما دارای بیماری تنبلی تخمدان باشند هم ممکن است که این تست نتیجه منفی داشته باشد. قابل ذکر است که آزاد نشدن تخمک توسط تخمدان ها و تنبلی تخمدان می‌تواند عامل اصلی منفی شدن تست تخمک گذاری باشد. منفی بودن کیت به دلیل آزاد نبودن تخمک هم می‌تواند باشد پس باید در زمان و روز دیگر باز است را انجام داد تا به نتیجه و جواب مثبت رسید.

علت منفی بودن کیت تخمک گذاری

دلایل منفی شدن کیت در روز تخمک گذاری چیست؟

افرادی هستند که با انجام آزمایشات از روزهای تخمک گذاری خود مطلع هستند اما برای اطمینان بیشتر از کیت‌های تخمک گذاری هم استفاده می‌کنند تا امکان بیشتری برای بارداری داشته باشند. باید بگوییم که دلایل منفی شدن کیت در روز تخمک گذاری بسیار آشکار و واضح است، مثلا هورمون‌های بدن شما تنظیمات خود را از دست داده‌اند و شما در آن روز تخمک آزاد نمی‌کنید، ممکن است که دچار تنبلی تخمدان شده باشید که در این صورت امکان تخمک گذاری شما کاهش پیدا کرده است. در روز تخمک گذاری تست شما اگر منفی شد شما می‌توانید دوباره تست را با دقت انجام بدهید چون ممکن است که هم تست خراب باشد و هم ممکن است که تست را دقیق انجام نداده باشید. با توجه به این دلایل شما عزیزان می‌توانید هم در صورت لزوم است را تکرار کنید و هم می‌توانید به پزشک مراجعه کنید تا علت مشکل بررسی گردد و در صورت داشتن بیماری آن را درمان کنید.

دلیل منفی شدن کیت در روز تخمک گذاری چیست؟

چرا کیت تخمک گذاری من منفی شد؟

برای اطلاع دقیق از زمان تخمک گذاری بهترین وسیله کیت تخمک گذاری است زیرا دقت بالایی دارد و استفاده از آن هم بسیار آسان است. در بالا هم چندین بار اشاره کردیم که اگر شما هنگام مواجه شدن با جواب منفی در زمان انجام تست تخمک گذاری چه مشکلات و دلایلی در میان است، کیت تخمک گذاری سالم و بهداشتی تنها در صورتی جواب منفی را در اختیار شما می گذارد که در آن لحظه و روز شما هیچ تخمکی را آزاد نکرده باشید و یا حتی ممکن است که تخمک آزاد شده به سرعت از بین رفته باشد و در تست نمایش داده نشود. با منفی شدن تست تخمک گذاری و بررسی مشکلات می‌توان با اطمینان کامل هم آن را تکرار کرد و هم می‌توان در صورت لزوم به پزشک مراجعه نمود و از علت دقیق منفی شدن کیت تخمک گذاری مطلع شد. در جواب سوال چرا کیت تخمک گذاری من منفی شده می توان تنها موارد گفته شده را توضیح داد تا فرد بداند که بیشتر موضوع را بررسی کند تا به روز دقیق تخمک گذاری خود دست پیدا کند.

نوشتن دیدگاه