سرنگ انسولین خارجی

دیابت یکی از بیماری های شایع در جوامع امروزی است که در موارد پیشرفته آن، صرفا تزریق روزانه انسولین درمان نهایی برای نجات از معضلات ناشی از آن می باشد. در این بیماری که به دلیل عملکرد نادرست غده پانکراس و تشرح ناکافی هورمون انسولین به وجود می آید، بدن قادر به استفاده از قند موجود در خون نیست. این امر در دراز مدت سبب ایجاد اختلال در کارکرد برخی از اندام های بدن می شود. در نتیجه لازم است تا با اقدام در زمان مناسب از بروز مشکلات آتی جلوگیری به عمل آید. با توجه به شرایط خاص این بیماران، سرنگ های مخصوصی برای انجام تزریق در این بیماران تولید شده است. سرنگ های انسولین موجود در بازار را می توان به دو بخش سرنگ های خارجی و انواع تولید شده در داخل کشور تقسیم بندی نمود. با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت محصولات خارجی در سطح بالاتری نسبت به سرنگ های داخلی تعریف می شوند. در نتیجه بهره گیری از این اقلام برای بسیاری از بیماران امکان پذیر نیست. بهترین سرنگ خارجی ای که امروزه در دسترس بیماران قرار دارد، سرنگ های تولید شده در کشور آمریکا است.

سرنگ انسولین خارجی

بررسی سرنگ انسولین آمریکایی

سرنگ انسولین همراه همیشگی یک بیمار مبتلا به دیابت است. به دلیل دفعات زیاد استفاده از انسولین در این افراد، لازم است سرنگ های مخصوصی برای آنان در نظر گرفته شود تا هم درد حاصل از تزریق را کاهش دهد و هم بیمار را از مراجعه مستمر به مراکز تزریقات بی نیاز سازد. سرنگ های انسولین آمریکایی یکی از انواع این محصول هستند که در تولید آن ها به استانداردهای تعریف شده در این رابطه دقت کافی مبذول شده است و بیماران به سهولت قادر به استفاده از آن هستند. سرنگ های آمریکایی عملکرد روان و مناسبی دارند و برای فرد در حین تزریق درد و ناراحتی ایجاد نمی کنند. به همین علت تمایل به استفاده از این سرنگ ها در میان بیماران درگیر با دیابت بیشتر است.

بررسی سرنگ انسولین آمریکایی

مقایسه سرنگ انسولین خارجی با ایرانی

برای تزریق انسولین سرنگ های گوناگونی در بازار عرضه می شود که بیماران فراخور نیاز و شرایط خود، بهترین گزینه موجود را برای انجام تزریقات خود انتخاب می کنند. برخی از بیماران بر استفاده از سرنگ های خارجی تاکید دارند و علی رغم قیمت بالاتر این محصولات، همواره سعی در تهیه سرنگ های غیر وطنی برای استفاده از انسولین دارند. دلیل این امر راحتی انجام تزریق با سرنگ های خارجی نسبت به سرنگ های ساخت داخل است. همچنین حمل و نقل این محصولات سهولت بیشتری نسبت به سایر موارد مشابه دارد، در نتیجه مصرف کنندگان بهره گیری از آن را در اولویت می دانند. در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت در عرضه سرنگ های خارجی تزریق انسولین، استفاده از محصولات داخلی رواج بیشتری یافته است. واضح است که سرنگ تنها وسیله ای برای وارد کردن انسولین مورد نیاز بیمار به بدن او است و تاثیری در حصول نتیجه مورد انتظار از درمان ندارد. لذا در صورت در دسترس نبودن سرنگ های خارجی، مشکل جدی برای مبتلایان به بیماری دیابت ایجاد نخواهد شد.

مقایسه سرنگ انسولین خارجی با ایرانی

خرید سرنگ انسولین خارجی

بیماران برای خرید سرنگ انسولین خارجی می توانند به طور مستقیم به مراکز عرضه این محصول مراجعه نمایند و پس از رویت سرنگ ارائه شده، تصمیم خود را مبنی بر خرید محصول اتخاذ نمایند. همچنین خریدهای اینترنتی، روشی متداول برای تهیه اقلام مورد نیاز بیماران است که می تواند موجب رفاه حال و آسودگی خاطر افراد گردد.
چنانچه بیمار برای تهیه سرنگ تزریق انسولین روش دوم یعنی خرید مجازی را انتخاب نماید، باید نکات مربوط به خرید از فروشگاه های آنلاین را مد نظر خود قرار دهد. این افراد باید در بدو ورود به یک سایت عرضه کننده اقلام مربوطه، نشان اعتبار الکترونیک سایت را بررسی کرد و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند. همچنین در زمان پرداخت مبالغ مربوط به خریدهای انجام شده باید دقت لازم صرف شود و از پرداخت از طریق درگاه های غیر مجاز خود داری گردد. با توجه به حذف واسطه ها و برخی از هزینه های جاری در خریدهای مجازی، قیمت محصولات عرضه شده در فروشگاه های مجازی مناسب تر از مراکز حضوری عرضه است. همچنین این سبک خرید، مصرف کنندگان را از حضور در مراکز شلوغ و پر ازدحام و اتلاف وقت و انرژی در ترافیک های بی پایان شهری بی نیاز می کند.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه