ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چیست؟

رابطه جنسی اصلی ‌ترین نیاز انسان بوده که باید برای هر دو طرف لذت بخش باشد. احساس خشکی و سوزش در واژن می‌تواند این رابطه را با مشکل مواجه کند که برای رفع آن بهترین کار استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین است‌. این ژل کاملا غلیظ بوده و بهترین پوشش دهی را روی بدن دارد. خانم‌هایی که قبل از رابطه ازاین ماده بهداشتی استفاده می‌کنند قطعا رابطه‌ای لذت بخش و سالم را تجربه خواهند کرد‌. این ماده فاقد گلیسیرین بوده و سطح مورد نظر را کاملا نرم و لطیف کرده و خشکی و سوزن واژن را در کمترین زمان برطرف می‌کند. این ماده بهداشتی اصطکاک بین دو سطح را کاهش می‌دهد. این ژل دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و به منظور افزایش لغزندگی بین آلت تناسلی مرد و زن و همچنین افزایش لذت جنسی، تولید می‌شوند. این ماده متداول ترین نوع ژل بوده که نمونه‌های مختلفی دارد و طبیعتا افراد می‌توانند متناسب با نیاز و شرایط خود آن را انتخاب کنند. تولید به صورت بهداشتی و با مواد اولیه طبیعی باعث شده تا هیچ عوارضی برای بدن نداشته باشد. چون ضد حساسیت است روی پوست هیچ گونه قرمزی و اگزمای ایجاد نمی‌کند. این روان‌کننده روی کاندوم هم قابل استفاده بوده و باعث پارگی آن نمی‌شود. افرادی که واژن حساس دارند نمونه بدون گلیسیرین را انتخاب می‌کنند چون بدون حساسیت بوده و نتایج آن کاملا ماندگار است.

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چیست؟

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چگونه تهیه می شود؟

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین دارای ترکیبات مختلفی بوده که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. این ماده دارای رایحه‌ای خوشبو است چون از مواد خوشبو کننده طبیعی در آن استفاده شده است. مهمترین مواد تشکیل دهنده این ژل عبارتند از:

  • سوربیتول
  • کاربومر
  • متیل پارابن
  • پروپیلن گلیکول
  • اسانس
  • آب تصفیه شده

اسانس‌ها نقش خوشبو کنندگی دارند به همین دلیل این ماده در زمان مصرف بهترین رایحه را دارد. مواد دیگر برای لغزندگی این ماده استفاده می‌شوند به همین دلیل زمان طولانی روی سطح باقی مانده و آن را کاملا لیز می‌کند. استفاده از مواد ضد حساسیت باعث شده تا در زمان مصرف روی پوست هیچ گونه قرمزی و التهابی ایجاد نکند. برای تهیه این نوع ژل تمام مواد به صورت مایع با هم ترکیب می‌شوند و برخی نقش غلیظ کننده دارند تا از روی پوست جدا نشوند. این ژل فاقد مواد شیمیایی است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. قدرت روان کنندگی این ماده به قدری زیاد بوده که سطح را کامل لیز می‌کند و مانع از اصطکاک زیاد می‌شود. این ماده به صورت صنعتی تولید می‌شود و در بسته‌بندی های بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. آبی که جایگزین گلیسیرین شده کاملا تصفیه شده است به همین دلیل نقش نرم کنندگی هم دارد و به عنوان یک آبرسان است که از خشکی واژن جلوگیری می‌کند. تمام ترکیبات خاصیت لغزندگی و همچنین نرمی و ضد عفونی کنندگی دارند تا شما سطحی عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید.

ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چگونه تهیه می شود؟

کاربرد ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین

کاربرد ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین زیاد بوده و می‌تواند رابطه‌ای لذت بخش را برای شما فراهم کند. در زیر به کاربردهای بیشتر اين ماده اشاره می‌کنیم:

  • افرادی که در رابطه جنسی درد زیادی دارند و این درد مانع از ایجاد رابطه‌ای سالم می‌شود با کمک این ژل‌ها می‌توانند تجربه راحت و لذت بخشی داشته باشند.
  • اگر خشکی واژن یا بیماری واژینیسموس دارید قطعا این ژل می‌تواند تاثیرات مثبت و ماندگاری برای شما داشته باشد.
  • مصرف این ماده بهداشتی قبل از رابطه جنسی می‌تواند از خارش، سوزش، خراشیدگی یا هر نوع ناراحتی دیگر جلوگیری کند.
  • افرادی که می‌خواهند پوزیشن‌های جنسی خاص و دشوار را تجربه کنند و یا تجربه روابط جنسی قبلی آن ها با درد و احساس ناراحتی همراه بوده، می‌توانند از ژل روان کننده واژن استفاده کنند.
  • با این ژل می‌توان مدت زمان رابطه جنسی را بیشتر کرد که در این صورت لذت برای هر دو طرف نیز بیشتر خواهد بود.
  • اگر واژن شما دچار عفونت‌های مخمری شده باشد به طور کلی مستعد این نوع عفونت‌ها هستید، باید از ژل لوبریکانت پایه آب بدون گلیسیرین استفاده کنید چون خاصیت آنتی بیوتیکی دارد.
  • برای کاهش التهابات درون واژن بهترین گزینه است.
  • این ژل روی کاندوم هم قابل استفاده بوده بدون اینکه به بافت آن آسیبی برساند به همین دلیل در جلوگیری از بارداری هم نقش مهمی دارد.
  • از دیگر کاربردهای این ژل می‌توان به رفع خشکی واژن و نرمی و لیزشدکی آن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه ژل لوبریکانت بر پایه آب بدون گلیسیرین چیست؟ می توانید با کارشناسان ما در مایسا در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

نوشتن دیدگاه