چه مدت بعد از بارداری، تست مثبت می شود؟

تست بارداری باید در بازه زمانی مناسبی انجام شود هر چقدر فرد مصرف کننده تست را نزدیک به اولین روز تاخیر در قاعدگی انجام دهد احتمال خطا و جواب کاذب تست بیشتر خواهد بود. در واقع می‌توان گفت که مناسب ترین بازه زمانی برای انجام تست های بارداری خانگی حدود یک هفته پس از تاخیر در قاعدگی است‌. حداقل 2 و حداکثر 3 روز پس از لانه گزینی به طول می‌انجامد تا هورمون اچ سی جی به میزان کافی در بدن مادر تولید شود ضمن اینکه شناسایی آن به وسیله تست های بارداری موجود امکان پذیر باشد. بنابراین اگر شما آرزوی مادر شدن را دارید اما جواب تست بارداری تان منفی شده است نگران نباشید تنها باید چند روز دیگر صبر کرده و مجدد تست را انجام دهید.

چه مدت بعد از بارداری، تست مثبت می شود؟

تست بارداری یا تست حاملگی بعد از چند روز نشان می دهد؟

این یک سوال مهم است که به جرأت می‌توان گفت که جزء مهمترین دغدغه‌های فردی به شمار می رود که برای باردار شدن اقدام کرده است اما تا به حال هیچ گونه نشانه بارداری را در وجود خود احساس نمی‌کند. از این رو تصمیم می‌گیرد تا هر چه سریعتر از یک داروخانه معتبر بیبی چک را تهیه کرده و از حامله بودن یا نبودن خود مطلع شود اما ما در این مقاله به شما توصیه می کنیم که دست نگه دارید و به هیچ وجه عجله نکنید! چرا کی بی بی چک را باید در بازه زمانی مناسبی مورد استفاده قرار داد تا بتوان مطلوب ترین و درست ترین نتیجه را از آن گرفت.
اگر فرد مصرف کننده نحوه استفاده از تست بارداری و همچنین زمان مناسب برای به انجام رساندن این کار را بلد نباشد قطعاً پاسخی که از تست دریافت خواهد کرد می تواند باعث آشفتگی ذهنی او شود. فرد مصرف کننده می بایست چند روز پس از به تاخیر افتادن زمان قاعدگی به خرید و انجام این تست اقدام نمایند. فراموش نکنید که وظیفه اصلی تست های بارداری تعیین کردن میزان هورمون اچ سی جی است.

تست بارداری یا تست حاملگی بعد از چند روز نشان میدهد؟

چه زمانی باید آزمایش بارداری انجام دهیم؟

تجربه و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است نشان داده که در مقابله با انجام تست های بارداری بدن هر فرد واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان می‌دهد، به عنوان مثال ممکن است ساختار بدنی یک فرد به این صورت باشد که حتی پیش از زمان سررسید دوران قاعدگی هورمون اچ سی جی را به حد نصاب تولید کند. اما توجه داشته باشید که در روزهای پیش از سررسید دوران قاعدگی انجام این تست توصیه نمی شود چرا که ممکن است نتایج غلطی را به مخاطب بدهد. بنابراین بهترین راهکار این است که تا چندین روز بعد از سررسید دوران پریودی صبر کنید و پس از آن از بیبی چک یا تست های بارداری خانگی استفاده نمایید. در پاسخ به سوال چه مدت بعد از بارداری تست مثبت می شود باید گفت که پس از لانه گزینی هورمون اچ‌سی‌جی را می توان در خون یا ادرار مادر شناسایی کرد. شناسایی این هورمون در خون حدود 7 روز بعد از لقاح و در ادرار حدود 14 روز رخ می دهد. که توجه داشته باشید آزمایش خون در مقایسه با آزمایش ادرار حساسیت بیشتری را برای شناسایی این هورمون دارد. کالا اندیش مایسا یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم بهداشتی است. شما می توانید تست بارداری را از این فروشگاه بخرید. توجه داشته باشید که مایسا بهترین و با کیفیت ترین تست بارداری را در وب سایت به فروش می رساند. 

نوشتن دیدگاه