شرکت های لوازم مصرفی پزشکی

اگر مسئول خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان یا درمانگاه هستید، به خوبی میدانید که اعتبار کارتان چه قدر به کیفیت دستگاهها و تجهیزاتی که با آنها کار میکنید بستگی دارد. به همین خاطر باید وقت زیادی را برای شناخت شرکتهای معتبر اختصاص دهید تا بدانید که لوازم موردنیازتان را از چه برندی تهیه کنید.
از طرفی این روزها افزایش تعداد شرکتهای تأمین‌کننده و فروشگاههای آنلاین لوازم پزشکی، باعث سردرگمی مسئولین بیمارستانها یا درمانگاهها شده است و درست نمیدانند برای خرید تجهیزات موردنیازشان باید به کدام یک از این شرکتها یا آنلاین شاپ ها اعتماد کنند. این عوامل باعث شد تا ما برای افزایش آگاهی و راحتی کار شما، در این مقاله به بهترین ویژگی‌های شرکت‌های لوازم پزشکی بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید. در صورتی که مایل به دریافت لیست قیمت بتادین، مارک های مختلف پنبه از جمله پنبه ارکیده و ... به همراه کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات هستید ما را در مایسامدیکال همراهی کنید.

بهترین شرکت لوازم مصرفی پزشکی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین شرکت لوازم مصرفی پزشکی چه ویژگی هایی دارد؟

برای رسیدن به جایگاه بهترین شرکت لوازم مصرفی پزشکی، مواردی هست که باید آنها را رعایت کرد. این ویژگی ها را در ادامه به صورت کامل برای شما شرح می دهیم.

  • گارانتی اصالت

همه ما میدانیم که اصالت تجهیزات پزشکی بیمارستان یا درمانگاه، بسیار حیاتی است! قطعاً اگر بیماران شما بدانند که لوازم و تجهیزات شما کیفیت مطلوبی ندارند، بعید است برای درمان خود به شما اعتماد کنند. ازاین‌رو مهمترین ویژگی که در انتخاب یک شرکت تجهیزات پزشکی باید به آن توجه داشت، تضمین اصالت است.
این شرکت باید به شما این تضمین را بدهد که تمام تجهیزاتی که وارد میکند، از برند معتبری است و میشود به آن اعتماد کرد. شاید از خودتان بپرسید که آیا این روزها شرکتی پیدا میشود که چنین ضمانتی را به مشتریانش بدهد؟ باید بگوییم بله! شرکت مایسا مد یکی از بزرگترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی است که سال‌هاست در این بازار فعالیت میکند و به تمام مشتریان خود ضمانت اصالت کالا را ارائه میکند.
ناگفته نماند که تمام تجهیزات پزشکی، استانداردهایی دارند که کیفیت و کارایی درمانی آنها را تضمین میکند. تمام شرکتهای تجهیزات پزشکی معتبر، باید به استانداردهای بین‌المللی آگاه باشند تا بتوانند در هنگام فروش راهنماییهای لازم را جهت استفاده از این دستگاهها به مشتریان خود ارائه دهند.

  • خدمات پس از فروش

اگر از مسئولین بیمارستانها یا درمانگاه‌ها بپرسید، از آنها میشنوید که یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که این واحدهای درمانی با شرکتهای تجهیزات پزشکی دارند، کیفیت بسیار پایین خدمات پس از فروش آنهاست. حتی برخی از این شرکتها تقریباً هیچ خدمات پس از فروشی برای کالای خود ارائه نمیدهند. یکی از ویژگیهایی که شرکت مایسا مدیکال را از دیگر رقبا در این بازار متمایز کرده است، کیفیت خدمات پس از فروش این شرکت است که بارها مورد تمجید مشتریان خود واقع شده است. پس اگر شما هم به‌عنوان مسئول خرید واحد درمانی، بارها با مشکلاتی ازاین‌دست روبه‌رو شدید، این بار بهتر است به ما اعتماد کنید.

  • قیمت

بعد از اصالت تجهیزات، مهمترین عامل تعیین‌کننده در برتری شرکت تجهیزات پزشکی این است که بتواند توازن منطقی بین قیمت و کیفیت برقرار کند. چه کالا وارداتی باشد و چه تولیدی خود شرکت، قیمتی که روی آن درج میشود باید منطقی باشد. شرکتهای تجهیزات پزشکی معتبر و باسابقه، مثل شرکت کالا اندیش مایسا، با آگاهی به این اصل همواره توانستهاند مشتریان ثابت خود را حفظ کنند و بر تعداد آنها بیفزایند.

  • پرسنل کاربلد

شاید بتوان گفت که بخش اصلی فعالیت شرکتهای تجهیزات پزشکی مربوط به فروش لوازم است. پس افرادی که در این شرکتها، مخصوصاً در بخش فروش، کار میکنند افرادی باروحیه تیمی بالا هستند. همچنین باید در زمینه بازاریابی و انتقال اطلاعات و عملکرد دستگاهها و تجهیزات به مشتری مهارت کافی را داشته باشند. همه این موارد قطعاً میتواند در میزان فروش تأثیرگذار باشد. آمار فروش شرکت مایسا با مدیریت عالی و کاربلد همراه با پرسنلی ماهر و مجرب گویای تواناییهای آنها در ارتباط با مشتری و بازاریابی تجهیزات پزشکی است.

مایسا: شرکت لوازم مصرفی پزشکی

مایسا: شرکت لوازم مصرفی پزشکی

شرکت مایسا از سال 1391 در زمینه تولید و توزیع تجهیزات و لوازم پزشکی شروع به کارکرده است و در این سال‌ها با بهبود وضعیت هرساله خود توانسته تعدادی از نمایندگی‌های شرکتهای بزرگ تولیدکننده تجهیزات پزشکی را اخذ کند.
این شرکت نه‌تنها در توزیع تجهیزات پزشکی، عملکرد بسیار خوبی را برای خود به ثبت رسانده بلکه شروع به تولید بخشی از لوازم پزشکی موردنیاز بازار کرده است. مدیریت شرکت با راه‌اندازی بخش آنلاین و ساماندهی گروههای فروش، توانسته بخش زیادی از محصولات با کیفیتش را بی‌واسطه در بازار عرضه کند. کارشناسان شرکت مایسا آماده‌اند تا در مسیر تجهیز بیمارستان یا درمانگاهتان، شما را همراهی کنند. پس همین حالا با ما تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه