سرجی اسلیپ چیست


سرجی اسلیپ نوعی از سرجی فیکس بوده که اغلب برای استفاده خانم ها به تولید می رسد. این محصول دارای ساختاری بسیار نرم، سبک و کم حجم است و به صورت شورت پوشیده می شود. خانم ها از این محصول برای دوران بعد از زایمان یا زمانی که برخی از عمل ها، مانند عمل های واژینال یا مقعدی انجام داده اند، استفاده می کنند. سرجی اسلیپ را می توان در زمان پریودی نیز استفاده کرد. این محصول معمولا به صورت یکبار مصرف به تولید می رسد.
استفاده دیگر سرجی فیکس ها برای کسانی است که دارای بی اختیاری مدفوع و ادرار هستند. با استفاده از سرجی اسلیپ، پد یا بانداژ به طور ثابت در جای خود باقی می ماند.
سرجی اسلیپ به دلیل بافت توری و خاصیت کشسانی که دارد به شکل بدن در می آید. سرجی اسلیپ ها در موارد زیادی کاربرد دارند. این محصول ها اغلب نیازی به شست و شو ندارند و بعد از استفاده باید دور انداخته شوند. به دلیل یکبار مصرف بودن و ساختار این محصول، نباید چندبار از آن استفاده کرد. مواد اولیه ای که در تولید سرجی اسلیپ مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است. جنس این محصول از پلی استر و کش اسپاندکس است و غالبا به رنگ سفید و در بسته بندی های متفاوت تک عددی تا 24تایی به بازار عرضه می شود.
شرکت کالا اندیش مایسا مد به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین عرضه کنندگان سرجی اسلیپ بانوان این امکان را برای خریدارن به وجود آورده است، تا این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند

شورتکس طبی
شورتکس طبی

شورتکس طبی یا سرجی اسلیپ دارای کاربرد های زیادی به خصوص برای خانم ها است. شورتکس های طبی اغلب بعد از زایمان، یا زمانی که در ناحیه واژینال یا مقعدی زخم و جراحتی وجود دارد و پانسمان باید روی آن قرار بگیرد، استفاده می شود. استفاده از شورتکس های طبی یا سرجی اسلیپ ها از نظر بهداشتی بسیار مورد توصیه است.
نوع ساختار این شورتکس ها و موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است، نباید به گونه ای باشد که بر روی پوست ایجاد حساسیت کند. از این رو در خرید شورتکس های طبی همواره باید از برند ها و فروشگاه های مطمئن خرید کرد. این محصول به دلیل نوع بافتی که دارد باعث تسریع در گردش هوا در ناحیه زخم می شود و به بهبود آن کمک می کند. خاصیت کشسانی شورتکس ها باعث می شود که افراد با هر سایزی آن را مورد استفاده قرار دهند.
استفاد از این محصول در سفر های طولانی بسیار به خانم ها کمک می کند. اغلب این شورتکس ها را می توان تا 24 ساعت استفاده کرد و صد البته پس از آن باید دور انداخته شوند. البته این مدت بسته به نوع مواد اولیه در ساختار شورتکس متفاوت است. برای اطلاعات در این مورد باید به دستورالعمل و توصیه هایی که در بسته بندی این محصول دارد توجه شود.

سرجی فیکس اسلیپ

سرجی فیکس اسلیپ

سرجی فیکس اسلیپ بانوان به صورت ضد گرما و ضد تعریق به تولید می شود. این محصول برای افرادی که ممکن است به بیماری های عفونی مبتلا باشند یا بدن حساسی دارند توصیه می شود. سرجی فیکس اسلیپ به دلیل داشتن الیاف پلی آمید و پلی اورتان شکل بدن را به خود می گیرد و بر روی بدن ایجاد فشار نمی کند و فرد در زمان استفاده از این محصول به دلیل سبک و کم حجم بودن آن احساس ناراحتی ندارد.
نحوه استفاده این محصول بسیار راحت بوده و مانند لباس زیر به راحتی پوشیده می شود. این محصول برای فیکس کردن پانسمان یا پد بهترین گزینه محسوب می شود و اگر از برند مطرح و مطمئن خریداری شود سبب حساسیت یا التهاب پوستی نمی شود. سرجی فیکس اسلیپ توسط شرکت های بسیاری به تولید می رسند اما باید توجه کرد که کیفیت این محصول در تمام برند های موجود در بازار یکسان نیست.
شرکت کالااندیش مایسامد مفتخر است تا با تولید و عرضه انواع سرجی فیکس اسلیپ به مشتریان، بخش عظیمی از نیاز به این محصول در کشور را برطرف نماید. برای خرید سرجی فیکس بانوان می توان به وبسایت مجموعه مایسامد مراجعه کرد و به راحت ترین شکل ممکن، محصول مورد نظر را خریداری نمود.

نوشتن دیدگاه