سرجی فیکس بانوان چیست

سرجی فیکس ها دارای انواع متفاوتی هستند و بسته به نوع نیاز کاربران استفاده می شوند. این محصولات از نگه داشتن باند بر روی زخم، تا استفاده در دوران قاعدگی و بارداری قابل استفاده هستند. سرجی فیکس دارای بافتی مشبک و توری مانند است. بانوان در هنگام قاعدگی می توانند از این محصول استفاده کنند. سرجی فیکس ها قابلیت کشسانی از دو سمت طول و عرض را دارند. این محصول از سمت عرض تا ده ساعت و به لحاظ طولی تا دو برابر می تواند باز شود و همین باعث می شود که این محصول قابلیت استفاده برای اندام های مختلف بدن را داشته باشد. سرجی فیکس ها را به دو شکل بانداژی و پوشیدنی به تولید می رسند. سرجی فیکسی که برای بانوان مورد استفاده قرار می گیرد به صورت شورتکس است.
بانوانی که عمل های واژینال انجام می دهند و یا برای نگه داشتن نوار بهداشتی و جلوگیری از لک شدن لباس، می توانند از سرجی فیکس بانوان استفاده کنند. سرجی فیکس به دلیل استفاده آسان و داشتن بهداشت بالا، نقش اساسی در بهبود زخم ها و احساس رضایت مصرف کنندگان دارند.

سرجی فیکس مادر چیست

سرجی فیکس مادران با نامی مانند سرجی اسلیپ مادران نیز شناخته می شود. این نوع از شورتکس ها طبی هستند و ساختاری توری دارد. سرجی فیکس های مادر به خوبی منعطف می شوند و در موارد زیادی برای بانوان استفاده می شود. استفاده از این محصول اغلب بعد از انجام عمل های زیبایی و زایمان و به منظور رعایت بیشتر بهداشت توسط بانوان استفاده می شود. استفاده از این محصول بعد از انجام عمل های زیبایی و زایمان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سرجی فیکس ها در دوران قاعدگی نیز بسیار متداول است.
از آن جایی که این محصول از نظر بهداشتی بسیار مورد اهمیت است باید به جنس و مرغوبیت این کالا بسیار توجه کرد. در صورتی که از سرجی فیکس های نامرغوب و تقلبی استفاده شود، ممکن است بدن بانوان حساسیت نشان دهد و پوست ملتهب شود و حتی باعث ایجاد برخی از عفونت ها بشود.

سرجی فیکس مادر چیست

کالا اندیش مایسامد عرضه سرجی فیکس بانوان

سرجی فیکس های مخصوص بانوان باید از مرغوب ترین الیاف تهیه شود تا ایجاد حساسیت نکند. استفاده از سرجی فیکس بانوان برای بالا بردن سطح بهداشت و تسریع در روند بهبودی انجام می گیرد. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع سرجی فیکس فعالیت می کنند. سرجی فیکس ها را می توان از فروشگاه های ارائه دهنده تجهیزات پزشکی تهیه کرد.
از آن جایی که خرید این محصول با حساسیت بالایی مواجه است توصیه می شود که مرجع خرید، مطمئن و دارای سابقه فروش این محصول باشد.
مجموعه کالا اندیش مایسامد از معتبر ترین ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی به خصوص سرجی فیکس مخصوص بانوان و مادران است. سرجی فیکس های موجود در فروشگاه اینترنتی کالا اندیش از معتبر ترین و مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی هستند، که کیفیت محصولات آن ها تضمین شده است. سرجی فیکس ها از پرفروش ترین محصولات این فروشگاه به شمار می روند. هنگام خرید از این مجموعه می توان سرجی فیکس های شرکت های مختلف را با هم مقایسه کرد و مطابق استانداردهای لازم خرید کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توان از کارشناسان فروش این مجموعه راهنمایی گرفت.

کالا اندیش مایسامد عرضه سرجی فیکس بانوان

شورت سرجی فیکس چیست

شورت های سرجی فیکس باید به گونه ای طراحی شوند تا با شکل و آناتومی بدن هماهنگ باشد. منعطف بودن این محصول به همین دلیل است. این محصول مانند لباس های زیر به راحتی پوشیده می شود و فرد را در هنگام استفاده، اذیت نمی کند. افراد با هر وزنی می توانند از این محصول استفاده کنند. شورت های سرجی فیکس نه تنها برای خانم ها بلکه برای افرادی که کهولت سن دارند و دچار بی اختیاری ادرار هستند برای نگه داشتن پد مورد استفاده قرار می گیرد.
مادرانی که عمل های واژینال و یا سزارین انجام داده اند، می توانند از سرجی فیکس های شورتکس مادران استفاده کنند. این شورتکس ها به صورت لباس زیر هستند. مزیت استفاده از سرجی فیکس مادران این است که به دلیل بافت تور مانند، هوا به خوبی درون آن رد و بدل می شود؛ این در حالتی است که با استفاده از این محصول پانسمان بر روی زخم به خوبی نگه داشته می شود.

نوشتن دیدگاه