عکس سرجی فیکس

سرجی های فیکس که درواقع همان بانداژهای مخصوص پانسمان هستند و کاربردهای بسیار زیاد و بسیار مفیدی دارند، از انواع گوناگونی نیز برخوردار هستند. این محصولات برای ثابت نگه داشتن پانسمان زخم ها در سر و یا هر جای دیگر به کار می روند. اغلب این سرجی ها دایره ای هستند و برای زخم و جراحاتی که در سر به وجود می آید مناسب هستند. بنابراین استفاده از این محصولات به هنگامی که آسیبی به شما وارد می شود بسیار حائز اهمیت است. این محصولات از الیافی به جنس پلی اورتان و یا الیاف پلی امید تولید می شوند.
سرجی فیکس به دلیل متریالی که برای ساخت آن به کار رفته است، باعث ایجاد حساسیت نمی شوند و همچنین شکل توری مانند این محصولات از گرما زدگی و تعرق در زیر پانسمان جلوگیری می کند. این ویژگی تبادل هوا در این باندها، از رشد باکتری ها و... جلوگیری می کنند. ممکن است عکس سرجی فیکس را دیده باشید؛ بنابراین می دانید که سرجی فیکس به انواع مختلف سرجی نوزادان، سرجی سر و سرجی بانوان دسته بندی می شوند. هر کدام از این سرجی ها کاربرد مخصوص خود را دارند، اما همه آن ها یک هدف ثابت را دنبال می کنند. در ادامه عکس سرجی فیکس را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

عکس سرجی فیکس سر

سرجی فیکس سر برای صدمات و جراحاتی که در سر به وجود آمده اند استفاده می شود و از خونریزی زخم جلوگیری می کند. این محصولات دایره ای شکل هستند و به همین علت به طور کامل در سر می روند و آن را پوشش می دهند و به این صورت پانسمانی که بر روی زخم بسته ایم، عقب جلو نمی شود و تکان هم نمی خورد و در روند بهبود زخم سرعت زیادی را ایجاد می کند. سرجی فیکس سر بیشتر در بیمارستان ها، مراکز درمانی و به خصوص اتاق عمل ها وجود دارد و برای بستن و پانسمان زخم هایی که پس از عمل های جراحی که برای مغز و در محدوده سر انجام می شوند، بسیار کاربردی و مهم هستند.
این محصولات را باید در یک جعبه کمک های اولیه داشته باشید تا اگر دچار شکستگی و یا زخم در سر خود شدید، آن را ببندید و پس از آن سریعا به بیمارستان بروید و برای درمان خود اقدام کنید. سرجی های مخصوص سر و دیگر انواع این محصولات نیز از کشسانی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همن دلیل به راحتی می توان آن را برای سر باز کرد و خیلی سریع و آسان، پانسمان را پوشاند.

عکس سرجی فیکس سر

عکس سرجی فیکس بانوان

سرجی فیکس مخصوص بانوان از سری وسایل ضروریست که باید همواره با خانم هایی که زمان زیادی از انجام زایمانشان نمی گذرد و یا زمان زایمان آن ها بسیار نزدیک است، باشد. حتی این کالا برای بانوانی که عمل های زنانه در محدوده رحم و یا واژینال خود انجام داده اند، بسیار محصول کارآمدی است و تهیه آن برای این بانوان بیسار امری مهم است. این محصولات را می توان به عنوان لباس زیر استفاده کرد و به همین دلیل استفاده از آن ها بسیار راحت است. از این رو توصیه می شود حتما یک بسته از این شورتکس ها را همیشه همراه خود داشته باشید.
استفاده از شورتکس های بانوان به جای شورت های پلاستیکی و یا حتی نپوشیدن آن، بسیار بهتر است و برای نگه داشتن نوار و پد بهداشتی می توانید از این اجناس استفاده کنید. اگر زایمان خود را طبیعی انجام داده اید، نیازی به توضیح کاربردهای این محصول برای شما نیست، اما اگر هم زایمانتان را به صورت سزارین انجام داده اید و فکر می کنید این محصول برای شما مناسب نیست؛ باید بگویم که برای نگه داشتن پانسمان شکم نیز این محصول بسیار پر کاربرد است.
اگر قصد تهیه این محصولات را دارید، می توانید به راحتی آن را در سایت کالا اندیش مایسا ثبت سفارش کنید و آن را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا، در اختیار خود داشته باشید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه احتیاج دارید، می توانید با مشاوران ما در مجموعه کالا اندیش مایسا تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید.

نوشتن دیدگاه