راهنمای خرید شورت سرجی فیکس

شورت سرجی فیکس نوعی شورتکس طبی است که برای بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سرجی فیکس نوعی بانداژ انعطاف پذیر است که خاصیت کشسانی بالایی دارد و برای نگه داشتن پانسمان از آن استفاده می شود. شورت سرجی فیکس نیز برای تثبیت پانسمان ناحیه سزارین و یا جراحی های واژینال بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربرد های شورت سرجی فیکس برای بانوان و دوشیزگان در هنگام عادت ماهیانه است. این شورتکس، نوار بهداشتی را ثابت نگه می ‌دارد و از لکه دار شدن لباس زیر خانم ها جلوگیری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شورت سرجی فیکس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید شورت سرجی فیکس

خرید شورت سرجی فیکس

شورت سرجی فیکس یک نگهدارنده پانسمان استریل است که از جنس پنبه است و قابلیت ارتجاعی دارد. برای خرید این نوع از سرجی فیکس باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید محصول با کیفیتی را خریداری نمایید. با توجه به این که این شورت برای نگه داشتن پانسمان زخم به کار می ‌رود باید ضد حساسیت باشد و برای پوست های حساس نیز مناسب باشد. معمولاً این شورتکس ها از جنس پنبه و الیاف پلی اورتان یا پلی آمید ساخته می شوند که کیفیت بالایی داشته و کاملاً بهداشتی هستند. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید شورت سرجی فیکس باید به آن توجه داشت خاصیت کشسانی و عدم وارد کردن فشار به بدن است. این خاصیت باعث می شود که با کمترین فشار کش بیاید و پانسمان را به صورت ثابت نگه دارد. نکته ‌ای که در آن در آخر به آن اشاره می ‌کنیم قیمت این محصول است. با وجود این که این نوع سرجی فیکس بسیار کاربردی است ولی قیمت بسیار مناسبی دارد. شورت سرجی فیکس یکبار مصرف از جنس پنبه و نوع خاصی از کش است که کاربرد پزشکی دارد و در زمان‌ های خاصی برای بانوان و برای افراد سالخورده استفاده می شود. این نوع شورتکس ها سایز خاصی ندارند و به راحتی کش می ‌آیند، بنابراین بانوانی که پس از زایمان از پد های بهداشتی بزرگ استفاده می کنند، می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. این محصول یکبار مصرف است و نمی توان به صورت دائمی از آن استفاده کرد. چرا که ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی و بریدگی پوست بدن شود، بنابراین پس از یک بار استفاده از این شورتکس ‌ها باید آن را تعویض کرد. گاهی اوقات که امکان شستشوی لباس زیر وجود ندارد، مانند زمانی که به سفر می رویم، می توان به عنوان لباس زیر و به صورت یک بار مصرف از این محصول استفاده کرد. هنگام خرید شورت سرجی فیکس یکبار مصرف، حتماً به کیفیت محصول توجه داشته باشید. قیمت این محصول یکبار مصرف، چندان بالا نیست اما استفاده بیش از اندازه از آن ها موجب آلوده کردن محیط زیست می ‌شود، بنابراین به جز موارد ضروری مانند دوران عادت ماهیانه و پس از زایمان، بهتر است استفاده نشود. سالمندان و افرادی که توانایی کنترل ادرار و مدفوع خود را ندارند و از پد های بهداشتی استفاده می ‌کنند نیز می‌ توانند از این شورت های سرجی فیکس یکبار مصرف استفاده کنند.

خرید شورت سرجی فیکس

شرکت کالا اندیش مایسا عرضه کننده شورت سرجی

برای خرید انواع تجهیزات پزشکی مربوط به زنان و زایمان و سایر تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی می توانید به وب سایت مایسا مدیکال، توزیع کننده محصولات پزشکی در اصفهان مراجعه کنید. این فروشگاه با تولید کنندگان مطرح در سطح کشور همکاری می‌ کند و محصولات با کیفیت و مرغوب برترین تولید کنندگان را برای فروش عرضه می کند. شرکت کالا اندیش مایسا انواع سرجی فیکس و بانداژ استریل را نیز برای فروش ارائه می کند. این مجموعه محصولات پزشکی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن وسایل خریداری شده را به محل مورد نظر مشتری ارسال می نماید. جهت خرید شورت سرجی فیکس می توانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت سفارش این مجموعه، اقلام مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه