فروش دستگاه تست اکسیژن خون اصفهان

توجه به ابعاد سلامت جسمانی، امروزه برای افراد پیر و جوان شهر اصفهان دارای اهمیت است. شاخص های مختلفی روی محافظت از سلامت جسمانی ما تاثیر گذار هستند مثل میزان و نوع تغذيه، فعاليت ‌های ورزشی روزانه و وضعيت سلامت روانی. یکی از مواردی که با اندازه گیری آن می توان نسبت به سن هر فرد اطلاعاتی در خصوص سلامت جسمانی او به دست آورد، ميزان ضربان قلب در حالت استراحت و فعاليت است. در این راستا یکی از وسایلی که می تواند در رسیدن به این منظور به ما کمک کند دستگاه تست اکسیژن خون است که علاوه بر ميزان ضربان قلب، می تواند ميزان اکسيژن محلول در خون را نيز اندازه‌گيری کند. اين دستگاه به دلیل طراحی سبک و کوچک قابل حمل در بیرون از خانه مثل هنگام پیاده روی است. شما ابتدا باید با نحوه کار و ویژگی های این دستگاه آشنا شوید تا سپس بهترین فروشگاه عرضه دستگاه تست اکسیژن خون را معرفی کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دستگاه تست اکسیژن خون با کارشناسان شرکت کالا اندیش مایسا تماس حاصل نمائید.

 

 

فروش دستگاه تست اکسیژن خون اصفهان


شیوه عملکرد دستگاه: برای استفاده باید پروب دستگاه را روی انگشت سبابه، شست پا، نوک بینی و یا نرمهٔ گوش قرار ‌دهید. روی قسمت بالایی پروب یک دیود منتشر کننده ی نور قرمز و مادون قرمز وجود دارد. نور باید از بین بافت‌ ها عبور کند تا یک گیرنده ی نوری آن را دریافت کند. در مرحله بعد نور قرمز توسط هموگلوبین و نور مادون قرمز توسط اکسی هموگلوبین جذب می ‌شود. در آخر اطلاعات دریافتی به دستگاه منتقل می‌ شود تا دستگاه بتواند ميزان مولکول های هموگلوبين که با اکسيژن آميخته شده‌ با نسبت ميزان کل مولکول های هموگلوبين اندازه ‌گيری کند.
از ویژگی های دستگاه تست اکسیژن خون می توان موراد زیر را نام برد:

  • اندازه گیری میزان اکسیژن ساده و بدون درد
  • دارای وزنی سبک، کوچک و کم حجم برای استفاده در سفر و منزل
  • برای فعالیت هایی با تحرک زیاد مثل اسکی، کوه نوردی، پاراشوت، بالن سواری، کایت سواری و... مناسب است.
  • قابلیت نمایش با 4 حالت مختلف
  • قابلیت مشاهده رسم منحنی پالس ها
  • مجهز به مونیتور با نور قابل تنطیم
  • برای طیف افرادی که مشکل قلب، تنگی نفس و عروق کرونر مناسب است
  • اکسیژن سنج

پالس اکسیمتر نام دیگر دستگاه تست اکسیژن خون است که در ادامه به روش خرید این دستگاه در اصفهان می پردازیم.

خرید پالس اکسیمتر اصفهان

آیا شما یا یکی از اعضای خانواده تان به بیماری کرونا مبتلا شدید؟ پس باید برخی لوازم ضروری مانند دماسنج، دستگاه اکسیژن ساز، کاهش دهنده تب و پالس اکسیمتر را در خانه داشته باشید. کارشناسان پزشکی اعلام کرده اند که اشباع اکسیژن می تواند معیاری برای کاهش ظرفیت ریه باشد، که متاسفانه یکی از علائم رایج ویروس کرونا است. پالس اکسیمتر یکی از وسایل پزشکی است که به راحتی برای اندازه گیری سطح اشباع اکسیژن در خون به انگشت وصل می شود. پیدا کردن یک دستگاه پالس اکسیمتر در اصفهان آسان است، اما ممکن است برخی از فروشگاه ها به دلیل افزایش همه گیری بیماری کرونا با کمبود آن مواجه باشند. فروشگاه مایسا در اصفهان، عرضه کننده پالس اکسیمتر های بسیار معتبر است. البته داشتن دستگاه پالس اکسیمتر برای همه افراد ضروری نیست، اما وجود یک پالس اکسیمتر می تواند به شما آرامش خاطر بیشتری بدهد.

خرید پالس اکسیمتر اصفهان

مایسا عرضه فروش دستگاه تست اکسیژن خون اصفهان

متاسفانه دستگاه تست اکسیژن خون در اصفهان بعد از همه گیری بیماری کرونا افزایش قیمت داشته است. قبلا ارزان تر فروخته می شد اما امروزه در فروشگاه های مختلف پزشکی، قیمت های متغیری دارد که همین مسئله فقط بر بار مالی مردم می افزاید. این در حالی است که دستگاه تست اکسیژن خون یکی از وسایل مهمی است که به همه بیماران مبتلا به کرونا، برای اندازه گیری میزان سطح اکسیژن در خون پیشنهاد می شود. علاوه بر مشکل افزایش قیمت، مشکل کمبود موجودی در فروشگاه های پزشکی را هم اضافه کنید. خبر خوب این که فروشگاه مایسا در اصفهان بهترین مارک دستگاه پالس اکسیمتر یا همان تست اکسیژن را با قیمتی مناسب عرضه می کند. مناسب بودن قیمت دستگاه های تست اکسیژن خون در فروشگاه مایسا نباید این سوءتفاهم را برای شما ایجاد کند که کیفیت محصولات پایین است. بر عکس، فروگشاه مایسا افزایش قدرت خرید تمامی مشتریان را در نظر گرفته است. همراه تمامی محصولات فروشگاه مایسا فاکتور خرید، برگه گارانتی و ضمانت محصول به شما مشتری عزیز داده می شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی دستگاه اکسیژن خون در فروشگاه مایسا می توانید با مشاوران تلفنی و رایگان ما ارتباط بر قرار کنید. همچنین فروشگاه مایسا دارای وب سایت رسمی و معبتر فروش است که به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

نوشتن دیدگاه