ژل ضد عفونی کننده دست عمده

عفونت ها و ویروس ها یکی از مشکلات جدی حوزه درمانی است. مهمترین راه انتقال میکرو ارگانیسم ها از طریق دست ها انجام می گردد. باکتری های موجود بر روی پوست دست، شامل دو دسته باکتری های گذرا و مقیم تقسیم بندی می گردند. باکتری های مقیم در تشکیل عفونت ها و ویروس ها اثر بیشتری نسبت به باکتری های مقیم دارند. ژل ضد عفونی کننده دست باکتری های مقیم را از بین برده و دست را از آلودگی ها حفاظت می کند. برای پیشگیری از عفونت ها راهکارهای گوناگونی مطرح بوده که رایج ترین آن ها رعایت بهداشت دست است. بهداشت دست از طریق شست و شوی دست با مواد بهداشتی، استفاده از ضد عفونی کننده های دست که به صورت محلول و یا ژل در بازار موجود هستند. ژل ضد عفونی کننده دست، به لحاظ هزینه مقرون به صرفه بوده و همانند دیگر مواد ضد عفونی کننده سبب ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد. ژل ضد عفونی کننده دست بر پایه الکل بوده و ساختاری شبیه به محلول های ضد عفونی کننده دارد. مزیت استفاده از ژل ضد عفونی کننده، امکان استفاده از آن در هر موقعیت و بدون امکانات ویژه است. ماده موثره در ساختار ژل ضد عفونی کننده، اتانول، ایزوپروپیل و پوویدن آیوداین است. ژل ضد عفونی کننده دست عمده معمولا از طریق مراکز تجهیزات پزشکی و یا داروخانه ها انجام می گردد. سایت فروش مواد بهداشتی مایسامد نیز در حوزه پخش عمده مواد ضد عفونی کننده فعالیت داشته که با سفارش آنلاین، تقاضای بازار و مصرف کننده را برطرف می کند.

 

ژل ضد عفونی کننده دست عمده


عمده فروشی ژل ضد عفونی کننده دست

ژل ضد عفونی کننده دست، علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی که دارد، سلول های آسیب دیده را ترمیم کرده و باعث خشکی پوست نمی گردد. درصد الکل به کار رفته در ساختار ژل ضد عفونی کننده، طیف وسیعی از ویروس ها را از بین برده و دست را به صورت عمقی پاک سازی خواهد کرد. استفاده از ژل ضد عفونی کننده دست در اکثر موقعیت ها به خصوص در مواقعی که دسترسی به آب و صابون نبوده امکان پذیر است. امروزه استفاده از ژل ضد عفونی کننده دست بخاطر شرایط حاکم بر جامعه و رعایت نکات بهداشتی، روز به روز افزایش یافته به طوری که اکثر مراکز درمانی و یا شرکت ها، ژل ضد عفونی کننده دست را به صورت عمده خریداری می نمایند. عمده فروشی ژل ضد عفونی کننده دست، بیشتر به واسطه تولیدی ها و مراکز تجهیزات پزشکی صورت گرفته که در بسته بندی های گوناگون در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. به طور کلی بهترین ژل ضد عفونی کننده دست، ژلی بوده که در کمترین زمان و با حداقل تحریکات و التهابات پوستی، باکتری ها و ویروس ها را از بین ببرد. در انتخاب ژل ضد عفونی کننده دست باید به فاکتورهایی از جمله میزان اثر بخشی ماده ضد عفونی کننده، تحمل پوستی، هزینه ژل ضد عفونی کننده، در دسترس بودن و با حداقل عوارض جانبی آن دقت کرد. زمان خشک شدن ژل ضد عفونی کننده دست باید متناسب زمان لازم برای از بین بردن باکتری متناسب باشد. ژل ضد عفونی کننده دست ترکیب صابونی نداشته و تمامی ساختار آن بر پایه الکل بوده که در انواع مختلف ژل، درصد خلوص الکل های متفاوتی به کار رفته است. ژل های الکلی نیازی به شست و شو نداشته و خاصیت ضد باکتریالی آن به تنهایی موثر است.

عمده فروشی ژل ضد عفونی کننده دست


ژل دست عمده

ژل دست عمده بر پایه مواد اولیه ای همانند اتانول، ایزوپروپانول، سورفکتانت، کوپلیمر، ماده نرم کننده پوست دست و دی دسیل دی متیل آمونیوم کلراید تولید شده است. ژل دست عمده خاصیت ضد باکتریایی قوی داشته و تمامی ویروس های پوشش دار و بدون پوشش را به کلی از بین می برد. ماده افزودنی نرم کننده پوست دست در ترکیبات ژل ضد عفونی کننده به عنوان مزیت این دسته از ژل های ضد عفونی کننده به حساب آمده که بدون نگرانی درباره خشکی و یا بثورات پوستی با خیال راحت از آن ها استفاده می کنید. ژل دست باید خاصیت آنتی باکتریالی قوی داشته و در عین حال باکتری ها را در مدت زمان کمی از بین ببرد.

ژل دست عمده


شرکت مایسا، مرکز تولید و تامین کالای پزشکی با نام تجاری کارومد است. این شرکت افتخار داشته تا ژل دست عمده را در حجم های 500CC و با تعداد 15 عدد در کارتن به صورت اینترنتی به فروش رساند. افتخار ما رضایت شماست.

نوشتن دیدگاه