عوارض ژل سونوگرافی

ژل سونوگرافی به طور گسترده در علم پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در کنار مزایای بسیاری که دارد، عوارض متعددی نیز دارد. اما این عوارض زمانی نشان داده می‌شوند که شما از ژل سونوگرافی بی‌کیفیت یا تاریخ گذشته استفاده کنید. در ادامه این مقاله مایسامد قصد داریم شما را با مشکلاتی که این ژل‌های سونوگرافی به همراه می‌آورند اشاره کنیم.

عوارض استفاده از ژل سونوگرافی بی‌کیفیت

ژل سونوگرافی همچون اکثر موادی که در طب نوین استفاده می‌شوند، دارای مواد شیمیایی بسیاری است. این مواد شیمیایی خواه ناخواه عوارض بسیاری در پی دارند. اما زمانی که آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کنند، بسیاری از این عوارض خنثی می‌شوند. اما اینکه این ترکیب چگونه باشد، می‌تواند روی کیفیت همه چیز تاثیر گذار باشد. مواد اولیه‌‌ای که در تولید ژل سونوگرافی به کار گرفته می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردارند. هرچه این مواد از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، محصول نهایی کیفیت بهتری خواهد داشت. البته استفاده از محصول بهداشتی که کیفیت کافی ندارد، بازی با جان افراد به شمار می‌رود.
از جمله اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده ژل سونوگرافی می‌توان به فنوکسی اتانول، گلیسیرین و پروپیلن اشاره کرد. پروپیلن یکی از موادی است که به طور گسترده در صنعت لوازم آرایشی به کار گرفته می‌شود. این ماده تاثیر مضر خاصی ندارد اما اگر میزان آن متفاوت از آنچه باید باشد، می‌تواند مسمومیت و حساسیت‌های پوستی ایجاد کند.

عوارض استفاده از ژل سونوگرافی بی‌کیفیت

فنوکسی اتانول ماده دیگری است که در ترکیبات ژل‌های التراسونیک به کار گرفته می‌شود. این ماده می‌توانند آسیب‌های پوستی بسیاری به همراه داشته باشد. اما شایع‌ترین این آسیب‌ها، سوزش، کهیر، اگزما و بثورات پوستی است. البته اگر در ترکیب ژل سونوگرافی که خریداری می‌کنید این ماده به مقدار کم وجود داشته باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد.
گلیسیرین در واقع گل سرسبد ژل سونوگرافی به شمار می‌رود. چرا که اکثر خواص ژل سونوگرافی وابسته به گلیسیرین است. اما بخش بزرگی از عوارض مربوط به این ژل نیز وابسته به گلیسیرین است. درست است که گلیسیرین ماده مفیدی است که حتی در مقادیر کم می‌توان آن را خورد؛ اما بازهم بهتر است در استفاده از این ماده دقت کافی داشته باشید. گلیسیرین یکی از بهترین نرم کننده‌های موجود در علم پزشکی است. از این رو ژل را روان و موجب نرم شدن پوست ناحیه استعمال می‌شود. اما گلیسیرین یکی از موادی است که باکتری‌ها را انتقال می‌دهد. از این رو احتمال ابتلا به بیماری‌های باکتریایی پوستی را افزایش می‌دهد.
از سوی دیگر از این ماده در ژل‌های سونوگرافی برای رابطه نیز استفاده می‌شود. بر طبق تحقیقات صورت گرفته گلیسیرین این ژل‌ها می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را افزایش دهد. با این حال این تحقیقات نیازمند مدارک بیشتری در این حوزه هستند. تمام تجهیزات پزشکی در صورتی که تاریخ مصرف آن‌ها بگذرد، قابل استفاده نیستند. در صورت استفاده از این محصولات با جان و سلامتی خود و بیمارتان بازی کرده اید! چرا که این مواد اگر از مدت زمان مصرف بگذرند، آنقدر خطرناک می‌شوند که حتی باعث ایجاد زخم و بریدگی شوند.

مایسا عرضه انواع ژل سونوگرافی

مایسا عرضه انواع ژل سونوگرافی

اگر به دنبال بهترین عرضه کننده انواع ژل سونوگرافی در ایران هستید، مایسا بهترین انتخاب است. برندهای مختلفی را در این فروشگاه اینترنتی می‌توان یافت که همه آن‌ها از نظر کیفیت مورد تایید هستند. تنوع بالا، قیمت مناسب، تحویل سریع، مشاوره رایگان و… موجب شده بسیاری از مراکز بزرگ به این مجموعه اعتماد کنند. کالا اندیش مایسا سالهاست در حوزه ارائه انواع تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی فعالیت می‌کند. به طوری که این فروشگاه برندی خاص در این حوزه به شمار می‌رود. تولید کنندگان بسیاری هستند که محصولات خود را تنها برای این برند تولید می‌کنند. محصولاتی هم هستند که تنها می‌توان از این برند خریداری کرد.
انواع ژل سونوگرافی، تجهیزات مصرفی آزمایشگاه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، ضدعفونی کننده‌ها، تجهیزات دندان پزشکی و مامایی و… را با بهترین قیمت تنها از مایسا می‌توان تهیه کرد. این مجموعه با حمایت از تولید کنندگان داخلی با کیفیت، شغل‌های بسیاری را ایجاد کرده است. خرید ژل سونوگرافی با کیفیت تنها از کالا اندیش مایسا ممکن است. این برند به ارائه قیمت‌های معقول، کیفیت بالا و مشاوره تخصصی شهرت دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات کافی است در قسمت مقالات سایت کمی گردش کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفته هر سوالی دارید بپرسید.

نوشتن دیدگاه