قیمت ژل لوبریکانت تیوپی

استفاده از مواد روان کننده و ضد درد در هنگام رابطه جنسی، میزان لذت و رضایت حاصل از رابطه را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. هر چه میزان اصطکاک در حین مقاربت کمتر باشد، میزان تحریک پذیری بیشتر شده و احساس درد کمتری ایجاد می گردد. در نتیجه بانوان نیز به اندازه آقایان می توانند لذت و آرامش کافی را از رابطه جنسی به دست آورند. انواع ژل لوبریکانت تیوپی برای روان کردن و کاهش درد در حین مقاربت مفید هستند.

انواع ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه آب، بر پایه روغن و بر پایه سیلیکون تولید می شوند. هر یک از این ژل ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای انتخاب بهترین ژل لوبریکانت تیوپی باید هر زوج بنا بر حساسیت های خود، برندهای مختلف از هر ژل را امتحان کنند. یک ژل لوبریکانت خوب باید بتواند روان کنندگی کافی را ایجاد کرده و هیچ گونه حساسیتی در پی نداشته باشد. 

قیمت ژل لوبریکانت تیوپی بر اساس برند تولید کننده و کیفیت آن تعیین می شود. انواع ژل لوبریکانت با مواد اولیه مختلفی تولید می شوند که همین مساله بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. در هر حال، برای اطلاع از قیمت ژل لوبریکانت تیوپی باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

ژل لوبریکانت تیوپی 

این نکته را باید در نظر داشته باشید که ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه آب نسبت به انواع دیگر بدون عارضه محسوب می شود. اما استفاده از ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه روغن می تواند منجر به پارگی کاندوم شده و حتی در برخی موارد، عفونت واژن را در پی داشته باشد. ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون نیز باید پس از تمام شدن رابطه، با آب گرم و مایع شوینده مناسب، به طور کامل شستشو داده شود. در غیر این صورت، ممکن است عوارضی را برای افراد به همراه داشته باشد.

ژل لوبریکانت تیوپی 

ژل لوبریکانت تیوپی به عنوان یک ماده روان کننده در حین مقاربت به کار می رود. استفاده از یک ژل لوبریکانت تیوپی باکیفیت باعث می شود تا میزان اصطکاک و در نتیجه درد در حین مقاربت کاهش پیدا کند. این مساله در نهایت، رضایت از رابطه جنسی و لذت حاصل از آن را افزایش می دهد.

موارد استفاده از ژل لوبریکانت تیوپی

بسیاری از بانوان به دلایل متعددی به خشکی واژن دچار می شوند. برخی از مهم ترین عوامل خشکی واژن عبارت اند از:

  • مصرف برخی داروها
  • یائسگی
  • بارداری و شیردهی
  • درمان های سرطان مانند شیمی درمانی

خشکی واژن میزان تحریک پذیری و ترشحات حین مقاربت را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. در نتیجه، رابطه جنسی برای این گونه افراد، دردناک و ناراحت کننده خواهد بود. یکی از مهم ترین مزایای ژل لوبریکانت تیوپی از بین بردن خشکی واژن و روان کردن آن در حین مقاربت است. 

عوارض انواع ژل لوبریکانت تیوپی

عوارض انواع ژل لوبریکانت تیوپی

عوارض ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه آب نسبت به دو نوع دیگر بسیار ناچیز است. برای افرادی که قصد بارداری دارند، استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون توصیه نمی شود. زیرا این نوع ژل، به دلیل غلظت بالا، میزان تحرک اسپرم را به حداقل می رساند. ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه روغن نیز باعث پاره شدن کاندوم لاتکس می شود که خطر حاملگی ناخواسته را افزایش می دهد. بنابراین، بهتر است پیش از خرید ژل لوبریکانت تیوپی ویژگی های آن ها را بررسی نمایید.

قیمت ژل لوبریکانت تیوپی بر پایه آب، روغن و سیلیکون با یکدیگر تفاوت دارند. برای خرید ژل لوبریکانت تیوپی با قیمت مناسب باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین مراجع برای اطلاع از قیمت ژل لوبریکانت تیوپی یا خرید آن، فروشگاه کالا اندیش مایسا است. 

قیمت ژل لوبریکانت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند سازنده ژل
  • نوسانات ارز
  • نوع و قیمت مواد اولیه
  • کیفیت مواد اولیه ژل 

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت تیوپی

نحوه خرید ژل لوبریکانت تیوپی

برای خرید انواع ژل لوبریکانت تیوپی باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. بهترین محل برای خرید انواع ژل لوبریکانت تیوپی، داروخانه ها هستند. با این حال، برای خرید ژل لوبریکانت می توان به برخی از فروشگاه های آنلاین و معتبر از جمله فروشگاه مایسا نیز مراجعه نمود. 

در فروشگاه های آنلاین امکان مقایسه ویژگی های انواع ژل لوبریکانت تیوپی با برندهای مختلف وجود دارد. همچنین، افراد می توانند با مقایسه قیمت ژل لوبریکانت تیوپی با برندهای مختلف، بهترین و مناسب ترین نوع ژل را خریداری نمایند.

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت تیوپی

شرکت کالا اندیش مایسا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید و توزیع انواع کالاهای باکیفیت پزشکی است. این شرکت، فعالیت گسترده ای نیز در زمینه توزیع انواع ژل لوبریکانت تیوپی دارد. به همین منظور افراد می توانند برای خرید یا اطلاع از قیمت ژل لوبریکانت تیوپی به فروشگاه آنلاین مایسامد مراجعه نمایند.

 

نوشتن دیدگاه