قیمت ژل لوبریکانت بر پایه روغن

رابطه جنسی لذت بخشی که بتواند رضایت طرفین را تامین کند، علاوه بر سلامت جسم، آرامش روحی زوجین را نیز فراهم خواهد کرد. برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش استفاده از روان کننده های مناسب می تواند کار را تسهیل نماید. ژل لوبریکانت از رایج ترین روان کننده هایی است که برای این منظور به کار می رود. استفاده از ژل لوبریکانت به رفع خشکی واژن و کاهش درد در حین رابطه کمک فراوانی می کند.
ژل لوبریکانت بر پایه روغن، آب و سیلیکون تولید می شود. هر یک از این موارد مزایا و معایبی دارند که باید قبل از خرید و استفاده، از آن ها آگاهی داشته باشید. با این حال، خاصیت روان کنندگی هر سه نوع ژل، به لذت بخش بودن رابطه کمک شایانی خواهد کرد.
قیمت ژل لوبریکانت بر پایه روغن، آب و سیلیکون با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت ژل لوبریکانت بر اساس مواد اولیه آن ها تعیین می شود. انواع ژل لوبریکانت بر پایه روغن می توانند به کمک روغن های طبیعی یا صنعتی تولید شوند. روغن های طبیعی به کار برده شده در ساخت انواع ژل لوبریکانت بر پایه روغن شامل روغن نارگیل، زیتون، و آووکادو هستند. اما روغن های صنعتی که در ساخت ژل لوبریکانت روغنی به کار می روند وازلین یا روغن معدنی خواهند بود.

هر چند ژل لوبریکانت بر پایه روغن ممکن است به کاندوم های لاتکسی آسیب برساند، اما در هر حال، برای روان کنندگی حین رابطه بسیار کاربردی است. کیفیت و حتی قیمت ژل لوبریکانت بر پایه روغن به نوع روغن و ترکیبات به کار برده شده در آن بستگی دارد.

ژل لوبریکانت بر پایه روغن

ژل لوبریکانت بر پایه روغن

ژل لوبریکانت بر پایه روغن یکی از روان کننده هایی است که برای راحتی بیشتر در رابطه جنسی به کار می رود. روغن هایی که در ساخت انواع ژل لوبریکانت به کار می روند، از نوع طبیعی یا صنعتی هستند. در ساخت ژل لوبریکانت بر پایه روغن طبیعی (روغن های نارگیل، زیتون و آووکادو) هیچ گونه پارابنی به کار نمی رود. در نتیجه، این نوع ژل نسبت به ژل های بر پایه روغن صنعتی (مثل وازلین) سالم تر است. قیمت انواع ژل لوبریکانت بر پایه روغن نیز بر اساس همین موارد تعیین می گردد.

مزایا و معایب ژل لوبریکانت بر پایه روغن

ژل های لوبریکانت بر پایه روغن، برای رفع درد و خارش در حین رابطه جنسی مفید هستند. نوع ژل لوبریکانت باید بر اساس حساسیت های زن و مرد انتخاب شود. زیرا برخی از مواد به کار برده شده در ساخت ژل های لوبریکانت ممکن است باعث ایجاد التهاب و حساسیت گردند. بنابراین زوجین باید برای یافتن ژل لوبریکانت مناسب خود، برندهای مختلف را امتحان نمایند.
از مزایای استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن می توان به روان کنندگی بالا و ماندگار اشاره کرد. در واقع، این نوع ژل نسبت به ژل های بر پایه آب دوام بیشتری دارند و برای رابطه های طولانی مدت مناسب تر هستند.
البته نکته ای که درباره ژل لوبریکانت بر پایه روغن وجود دارد این است که این نوع ژل می تواند کاندوم های لاتکسی را تخریب کند. در نتیجه برای زوجینی که از این نوع ژل استفاده می کنند، احتمال حاملگی ناخواسته وجود دارد. از این نظر استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه آب یا سیلیکون مناسب تر از ژل های بر پایه روغن خواهد بود.

شرایط استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن
شرایط استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه روغن

بسیاری از بانوان به دلایل مختلفی دچار خشکی واژن می شوند. از آنجا که بخش مهمی از لذت بخش بودن رابطه جنسی به تحریک پذیری زن بستگی دارد، بنابراین لازم است راه حلی برای رفع خشکی واژن اندیشیده شود. ژل لوبریکانت با همین هدف مصرف می شود.

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت بر پایه روغن

شرکت کالا اندیش مایسا یکی از توزیع کنندگان معتبر و باتجربه در زمینه انواع لوازم پزشکی و آزمایشگاهی است. این شرکت در زمینه توزیع و فروش انواع ژل لوبریکانت بر پایه روغن، آب و سیلیکون نیز فعالیت گسترده ای دارد. برای خرید ژل لوبریکانت بر پایه روغن با برندهای مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی شرکت مایسا مراجعه نمایید. فروشگاه آنلاین شرکت مایسامد به افراد کمک می کند تا انواع ژل با ویژگی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن را انتخاب کنند.

 

نوشتن دیدگاه