فروش عمده آبسلانگ چوبی

آبسلانگ چوبی ابزاری است که برای معاینه حلق بیماران به کار می رود. آبسلانگ چوبی، شکلی همانند چوب بستنی دارد و از بالا آمدن زبان هنگام معاینه جلوگیری می کند. آبسلانگ در جنس های چوبی، پلاستیکی و فلزی عرضه می گردد.
آبسلانگ چوبی از چوب درختان بالسا یا توس ساخته می شود و به دلیل این که ظریف و نازک است، قابلیت تمیز کردن یا ضد عفونی شدن را ندارد. آبسلانگ های چوبی و پلاستیکی به صورت یک بار مصرف هستند ولی آبسلانگ فلزی قابلیت ضد عفونی شدن دارد. قیمت آبسلانگ فلزی بیشتر از سایر آبسلانگ ها است.
از جمله کاربردهای آبسلانگ چوبی می توان به تست شکستگی فک پایین، آتل بندی انگشتان، جلوگیری از خون دماغ شدید، ساخت داروها و انوع پماد، لارنگوسکوپی، تست گرفتگی عضلات و باز کردن راه هوایی اشاره کرد. آبسلانگ چوبی در دسته تجهیزات پزشکی کلاس l قرار دارد. به عبارتی این ابزار پزشکی کاملا بی خطر است و تنها در صورت بی احتیاطی کادر درمان در استفاده مجدد آن، احتمال انتقال بیماری یا عفونت را برای شخص به همراه دارد.
فروش عمده آبسلانگ چوبی از طریق مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه ها صورت می گیرد. پزشکان و متخصصان می توانند آبسلانگ چوبی عمده را به صورت حضوری یا حتی اینترنتی سفارش دهند.

قیمت آبسلانگ چوبی عمده 

قیمت آبسلانگ چوبی عمده

آبسلانگ چوبی ابزاری پزشکی و یک بار مصرف است که به طور مستقیم با مخاط داخلی دهان تماس دارد به همین جهت تمیزی و کیفیت آن، در اولویت قرار دارد. آبسلانگ چوبی به نام دپرسور نیز شناخته می شود. آبسلانگ چوبی معمولا در طول 10 سانتی متری و عرض 2 سانتی متر ساخته می شود و سطحی صاف و دو سر گرد دارد.
آبسلانگ چوبی مهمترین ابزار پزشکی برای رعایت مسائل بهداشتی و عدم انتقال بیماری محسوب می شود. این وسیله در دندان پزشکی نیز کاربرد دارد و به دندان پزشک کمک می کند تا علائم هر نوع بیماری و عفونت را در دهان به خوبی مشاهده کند. آبسلانگ چوبی به دلیل کاربرد وسیعی که در حیطه های پزشکی دارد، به صورت عمده خرید و فروش می شود.
قیمت آبسلانگ چوبی عمده با توجه به کیفیت و برند شرکت تولید کننده تعیین می شود. قیمت آبسلانگ چوبی عمده، به نسبت خریداری آبسلانگ از داروخانه ها به صرفه تر است و برای خریدار سود اقتصادی دارد. بسیاری از افراد با قیمت کمتری از تولید کنندگان نا آشنا، آبسلانگ چوبی عمده را خریداری می کنند و پس از بررسی، آبسلانگ هایی بی کیفیت و ناهمگون را تحویل می گیرند. به همین جهت آبسلانگ چوبی باید از برندهای معتبر خریداری شود تا کیفیت خوبی داشته باشد.
به طور کلی قیمت آبسلانگ چوبی عمده کمتر از سایر آبسلانگ هاست و همین مزیت سبب استفاده روز افزون از آبسلانگ چوبی برای اکثر کاربردهای پزشکی و دندان پزشکی شده است.

مایسا عرضه آبسلانگ چوبی عمده 

مایسا عرضه آبسلانگ چوبی عمده

شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی مایسا این افتخار را دارد که در زمینه عرضه آبسلانگ چوبی نیز خدمتی نوین را به همکاران کادر درمان ارائه کند. شرکت تجهیزات پزشکی مایسا با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز و بهره گیری از نام تجاری معتبر کارومد، ثبت سفارش های خود را به صورت اینترنتی و مجازی امکان پذیر کرده است.
شرکت مایسا اکثر ابزارها و تجهیزات پزشکی را به صورت مستقیم و یا مجازی با مشورت کارشناسان خبره در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید به راحتی نظرات خرید دیگران را مطالعه کنید و با خیال راحت به سایت معتبر و محصولات با کیفیت مایسا اطمینان کنید.
مایسا عرضه آبسلانگ چوبی عمده را در بسته بندی های پلاستیکی که در هر بسته حاوی 35 عدد آبسلانگ چوبی است، انجام می دهد و سپس در بسته بندی کارتنی تعداد 100 بسته از آبسلانگ چوبی را برای فروش عمده آماده سازی می کند. مایسا عرضه آبسلانگ چوبی عمده را در کارتن های 3500 عددی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
قیمت آبسلانگ چوبی عمده در شرکت مایسا نسبت به کیفیت محصول به صرفه است و کادر درمان نیز با توجه به اصالت کاری و کیفیت محصولات، به صورت عمده سفارش خود را از طریق سایت مایسا ثبت می کنند. شما با یک کلیک می توانید قیمت آبسلانگ چوبی عمده را در سایت های مختلف به نسبت کیفیت آن مقایسه کرده و سفارش خود را با قیمت منصفانه و کیفیت عالی در سایت مایسا ثبت نمایید.

نوشتن دیدگاه