ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون نوع خاصی از ژل های لوبریکانت است که ماندگاری بالایی دارد. این نوع ژل نسبت به ژل های لوبریکانت بر پایه روغن و ژل های بر پایه آب دوام بالاتری دارد. به همین دلیل، برای رابطه جنسی طولانی مدت یا برای استفاده در حمام مناسب است. به طور کلی، کاهش درد و خارش در حین رابطه جنسی، باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی می شود. به همین دلیل، استفاده از یک روان کننده مناسب می تواند به کیفیت رابطه کمک نماید. انتخاب یک ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون با کیفیت بالا میزان روان کنندگی واژن را افزایش می دهد. در نتیجه بانوانی که به هر دلیلی دچار خشکی واژن هستند، می توانند به کمک این نوع ژل از رابطه لذت ببرند.

قیمت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون نسبت به ژل های بر پایه روغن و ژل های بر پایه آب بیشتر است. علت این مساله به دوام بالای آن بستگی دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که مراقبت های بعد از استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون بیش از دو نوع دیگر است؛ زیرا این نوع ژل مدت زمان بیشتری در داخل واژن باقی مانده و در صورت عدم شستشوی کامل، ممکن است باعث بروز عفونت و التهاب گردد.

 ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون به گونه خاصی از ژل های روان کننده گفته می شود که درد در حین رابطه جنسی را به حداقل می رساند. عملکرد این ژل ها به گونه ای است که می توانند واژن یا مقعد را روان کرده و اصطکاک با واژن و آلت جنسی مرد را به حداقل برسانند. در نتیجه میزان درد و تحریک پذیری بسیار کمتر شده و لذت بیشتری برای طرفین به همراه خواهد داشت.

ویژگی های ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

ژل لوبریکانت هیچ گونه بوی خاصی ندارد. همچنین مواد سازنده آن از باکیفیت ترین مواد سیلیکونی انتخاب می شوند. از این رو، استفاده از آن تقریبا برای هیچ یک از افراد ناراحتی یا حساسیتی به همراه نخواهد داشت. علاوه بر این، ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون نسبت به انواع دیگر ژل های لوبریکانت دوام بالاتری دارد. در نتیجه برای رابطه هایی که مدت زمان بیشتری طول می کشند، مناسب هستند.

از سوی دیگر، چنانچه افراد قصد برقراری رابطه در حمام را دارند، این نوع ژل بسیار مناسب است. زیرا این نوع ژل در تماس با آب به راحتی شسته نمی شود. البته لازم است دقت کنید که پس از اتمام رابطه حتما باقی مانده ژل را با آب گرم و شوینده مناسب بشویید. در غیر این صورت، ممکن است التهاب و عفونت را برای افراد در پی داشته باشد.

مواد سازنده ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

مواد سازنده ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

ساخت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون با استفاده از انواع مواد سیلیکونی انجام می گیرد. کاربرد این نوع مواد، خواص روان کنندگی خوبی به ژل لوبریکانت می دهد.

برخی از مهم ترین موادی که در ساخت انواع ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون به کار می روند عبارت اند از:

  • سوربیتول
  • متیل پارابن
  • گلیسیرین تصفیه شده
  • آب تصفیه شده
  • کاربومر
  • پروپیلن گلیکول
  • انواع اسانس

موارد استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

موارد استفاده از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون برای روان سازی واژن و مقعد مفید است. به طور کلی، هر فردی که در اثر عوامل مختلف به خشکی واژن دچار شده باشد، می تواند از ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون استفاده کند. از جمله مواردی که می توانند باعث ایجاد خشکی واژن گردند عبارت اند از:

  • مصرف داروهای مختلف
  • گذراندن دوران یائسگی یا پیش از یائسگی
  • سپری کردن دوران بارداری و یا شیردهی
  • مصرف انواع داروهای شیمی درمانی برای رفع سرطان

هر چه کیفیت ژل لوبریکانت بالاتر باشد، درد و ناراحتی در هنگام برقراری رابطه جنسی به حداقل خواهد رسید. 

قیمت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

قیمت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

قیمت انواع ژل لوبریکانت بر اساس مواد سازنده آن ها تعیین می گردد. ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون، آب و روغن از مواد مختلفی ساخته شده اند. قیمت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون بیشتر از دو نوع دیگر است. این مساله را می توان به دوام و کیفیت این نوع ژل نیز نسبت داد. 

اثر ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون بر بارداری

ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون غلظت نسبتا بالایی دارد. به همین دلیل، تحرک اسپرم در این نوع ژل، به شدت کاهش می یابد. این مساله تاثیر بسزایی بر بارداری خواهد داشت. بنابراین برای افرادی که با هدف بارداری رابطه برقرار می کنند، استفاده از این نوع ژل توصیه نمی شود.

مایسا عرضه انواع ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون

شرکت کالااندیش مایسا یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه توزیع انواع ژل لوبریکانت از جمله ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون است. این شرکت انواع ژل لوبریکانت با برندها و ویژگی های مختلف را به بازار عرضه می کند. با مراجعه به فروشگاه آنلاین شرکت مایسا می توانید قیمت ژل لوبریکانت بر پایه سیلیکون، آب و روغن را بررسی کرده و در نهایت بهترین ژل لوبریکانت را خریداری کنید.

 

نوشتن دیدگاه