بهترین برند ژل سونوگرافی

برندهای بسیاری در داخل ایران هستند که به تولید ژل سونوگرافی مشغول هستند. اما کدام برند برای شما بهتر است؟ این سوالی است که با مطالعه این مقاله و تعدادی دیگر از مقالات مایسامد به پاسخ آن خواهید رسید. اما اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، کافی است با کارشناسان مجرب کالا اندیش مایسا تماس برقرار کنید. در این مقاله تنها به معرفی این برند‌ها بسنده می‌کنیم.

معرفی برندهای معروف ژل سونوگرافی

برندهای تولید کننده داخلی و خارجی بسیاری هستند که این محصول را ارائه می‌کنند. این محصولات با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند. اینکه کدام برند مناسب شماست یا باید از کدام محصولات خرید کنید، سوالی است که پاسخ آن را باید از کارشناسان مایسامد جویا شوید.

برند پلی ژل Polygel

این برند محصول کارخانه‌های پالیز طب شفق است که از سال ۱۳۸۳ در تهران مشغول به ارائه محصولات به شما عزیزان می‌باشد. محصولات این برند یکی از معتبرترین محصولات تولید داخل است. پالیز طب شفق در تولید ژل‌های سونوگرافی، ژل‌های کاشت ناخن، ژل‌های تزریقی و… فعالیت می‌کند.این برند افتخارهای زیادی با خود داشته است. از جمله آن‌ها می‌توان به ایزو ۱۳۴۸۵ مربوط به تولید لوازم پزشکی اشاره کرد. این مجوز توسط شرکت BRS آمریکا صادر می‌شود. محصولات این برند دارای استاندارد اروپایی این مجوز یعنی CE نیز است.

معرفی برندهای معروف ژل سونوگرافی
از جمله دیگر محصولات و برند‌هایی که زیر نظر این کارخانه‌ها کار می‌کنند می‌توان به پدهای الکلی و ملزومات دارویی وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد. این برند همچنین بهترین تولید کننده انواع ژل‌های سرما و گرما در ایران است.

برند سپتکل

این برند نیز یکی دیگر از برندهای تولید کننده ژل سونوگرافی است که در ایران فعالیت می‌کند. کارخانه تولید کننده این برند، دارو گستر هجرت نام دارد. تاریخ تولد کارخانه‌های دارو گستر هجرت به سال ۸۹ باز می‌گردد. از آن سال تا امروز سپتکل یکی از بهترین برندهای ژل سونوگرافی شناخته می‌شود. این برند در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی بسیاری به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات دارویی در ایران شرکت کرده است. از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه‌های ایران بیوتی، ایران هلث، ایران فالما و… اشاره کرد.

برند ابزار درمان

شرکت ابزار درمان یکی از شرکت‌های سهامی عام دارویی است که از سال ۱۳۶۴ تا امروز فعالیت می‌کند. محصولات این مجموعه دارای الگوی استاندارد جهانی ISO ۱۳۴۸۵:۲۰۱۶ ویژه تجهیزات پزشکی ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و نشان استاندارد اروپا CE می‌باشد. از این رو می‌توان از کیفیت تولیدات این تولید کننده سمنانی کشورمان اطمینان حاصل کرد. این مجموعه با شعار «افزایش سطح رضایت مشتری»، «کاهش ضایعات» و «افزایش سهم بازار و تنوع محصولات» دارای تضمین کیفیت و قمیت است. به این معنی که شما عزیزان دیگر نگران این دو کمیت مهم نخواهید بود. این مجموعه دارای یک تیم پشتیبانی قوی نیز هست.

 مایسا عرضه انواع برندهای ژل سونوگرافی

برند سالم

برند سالم آخرین برند ایرانی است که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم. این برند زیر نظر هلدینگ کیمیاگران علم و صنعت رویان فعالیت می‌کند. اطلاعات زیادی از این برند در دسترس نیست اما کارخانه این برند در شهرستان نظر آباد در استان البرز واقع شده است. این شرکت دانش بنیان در ابتدا تنها به منظور تولید تجهیزات پک‌های گرمایشی و سرمایشی تاسیس شد. اما امروز پک های سرمایشی و گرمایشی، ژل های سونوگرافی، ژل های بهداشتی و زناشویی، تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی نظیر پلیت ها، محصولات درمانی مختص کودکان، پکیج انسولین، محلول ضدعفونی کننده دست و کمربند طبی مختص اسپاسم تنها تعدادی از محصولات این برند است.

مایسا عرضه انواع برندهای ژل سونوگرافی

مایسامد یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع ژل‌های سونوگرافی ایرانی به شمار می‌رود. پیش از اینکه محصولات به دست شما برسد، روند کنترل کیفیت طولانی را پشت سر می‌گذارد. در غیراینصورت مایسامد اجازه فروش محصول را به خود نخواهد داد. از این رو می‌توانید به کیفیت محصولات ارائه شده در این مجموعه اطمینان داشته باشید. مایسامد در کمترین زمان ممکن هر اندازه که شما نیاز داشته باشید ژل سونوگرافی برایتان تهیه می‌کند. کافی است بدانید به کدام برند نیاز دارید. از دیگر خدماتی که این مجموعه ارائه می‌کند، مشاوره رایگان خریدی است که توسط کارشناسان مجرب این برند ارائه می‌شود.

نوشتن دیدگاه