پیج تجهیزات پزشکی

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع مختلف تجهیزات پزشکی این محصول علاوه بر روش‌های حضوری به صورت غیر حضوری نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و یکی از بهترین راههای قرار دادن تجهیزات پزشکی به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان استفاده از پایانه هایی مانند پیج های اینستاگرامی است. در سال‌های اخیر پیج های اینستاگرامی مختلفی نسبت به فروش تجهیزات پزشکی اقدام نموده اند و به صورت کلی پیج تجهیزات پزشکی به دلیل سهولت در دسترسی مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله قصد داریم به پیج تجهیزات پزشکی و موضوعاتی درباره آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی پیج های اینستاگرام تجهیزات پزشکی

۱. پیج imedcity.ir
پیج ایمدسیتی یکی از پیج های فروش تجهیزات پزشکی در اینستاگرام است که دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده و به همین دلیل تمامی محصولات ارائه شده در داخل آن دارای مجوز هستند و به هیچ عنوان محصولات بی‌کیفیت در این پیج یافت نمی شود. در این پیج علاوه بر قرار دادن محصولات مختلف مانند دستگاه بخور، انواع محصول های مراقبتی و غیره، فیلم های آموزشی نیز در اختیار دنبال کنندگان قرار می گیرد که دنبال کنندگان مختلف به راحتی می‌توانند با دنبال کردن فیلم های آموزشی مطالب زیادی در مورد محصولات مختلف مطالعه کنند و یا فیلم های آموزشی مختلف را به صورت کامل مشاهده نمایند.

معرفی پیج های اینستاگرام تجهیزات پزشکی

۲. پیج iran_med1
پیج اینستاگرامی را می توان یکی دیگر از پیج های فروش تجهیزات پزشکی در استان تهران دانست که فروشگاه و داروخانه آن در خیابان ولیعصر واقع شده است و این پیج اینستاگرامی محصولات را از خیابان ولیعصر به سراسر نقاط تهران و ایران ارسال می کند. یکی از مهمترین مزایای هریک از این پیج این است که این پیج علاوه بر داشتن شرایط سفارش در اینستاگرام می تواند در واتساپ نیز اقدام ثبت سفارش کند که در این صورت محصول مورد نظر به سهولت و آسانی در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
افرادی که این پیج اینستاگرامی را دنبال می کنند، می‌توانند محصولات مختلف را مشاهده کنند و در صورت نیاز، تجهیزات پزشکی را سفارش دهند.
۳. پیج اینستاگرامی darmankala
این پیج اینستاگرامی را می توان یکی دیگر از فروشندگان غیرحضوری تجهیزات پزشکی در داخل کشور ایران دانست. در این پیج امکان فروش تجهیزات به صورت جزئی و عمده فراهم شده است و مشتریان مختلف می‌توانند محصول مورد نظر خود را هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده خریداری کنند. در این پیج اینستاگرامی شرایط خرید اقساطی نیز برای مصرف کنندگان فراهم شده است.
در برخی از جشنواره‌ها و مناسبتها تخفیفات ویژه‌ای برای افراد مختلف در نظر گرفته می‌شود که افراد می‌توانند در این گونه مناسبت ها محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت کاملا مناسب و استثنایی خریداری کنند.

معرفی پیج اینستاگرام maysa_co
۴. پیج tajhizat.darman
در این پیج انواع مختلف تجهیزات پزشکی و درمانی با قیمت کاملا مناسب به قیمت عمده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و کیفیت بسیار بالایی دارد. در این پیج میتوانید هم تجهیزات یکبار مصرف و هم تجهیزات دائمی خریداری کنید، برای مثال انواع مختلف ماسک، شیردوش، ایزی لایف و ..‌. در این پیج اینستاگرامی قرار داده شده است.

معرفی پیج اینستاگرام maysa_co

سایت اینترنتی کالا اندیش مایسا یکی از سایت های مهم فعال در زمینه فروش انواع مختلف تجهیزات پزشکی است که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی سعی نموده است از پایانه های مختلف برای فروش محصولات استفاده کند که یکی از این پایانه ها پایانه اینستاگرام است. با مراجعه به پیج اینستاگرامی maysa_co می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید و از محصولاتی با قیمت کاملا مناسب و کیفیت بالا بهره مند شوید.
برای مشاهده بیشتر محصولات می توانید از طریق پیج اینستاگرامی وارد عمل شوید و بعد از مشاهده کامل محصولات به سایت اینترنتی مراجعه کرده و از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید در این صورت می توانید از دسته بندی هایی که در داخل سایت اینستاگرامی وجود دارد، استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا خریداری کنید. با فالو کردن پیج اینستاگرامی ما می توانید محصولات جدید را مشاهده کنید و همچنین از تخفیفات ویژه ای که روی محصولات قرار داده شده است مطلع شوید و در سراسر نقاط ایران محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه