فروش عمده محلول ضد عفونی کننده دست

دست ها به علت این که به دفعات مورد استفاده قرار می گیرند، محل تجمع آلودگی ها و کثیفی ها محسوب می شوند. در گذشته افراد برای پاک کردن آلودگی ها از سطح دست خود، از مخلوط آب و صابون استفاده می کردند، اما امروزه از محلول ضد عفونی کننده دست به عنوان جایگزین آب و صابون استفاده می شود. ضد عفونی کننده های دست انواع زیادی دارند و به شکل های فوم، ژل و محلول مایع در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. الکل موجود در محلول ضد عفونی کننده، تاثیر بیشتری نسبت به آب و صابون دارد.
امروزه به دلیل شرایط بیماری کنونی، افراد نسبت به رعایت نکات بهداشتی حساسیت بیشتری دارند و مصرف مواد ضد عفونی کننده روز به روز افزایش می یابد. فروش عمده محلول ضد عفونی کننده دست از بازار خوبی برخوردار است و شرکت های تولیدی بسیاری در سراسر کشور در این حیطه مشغول فعالیت هستند. سایت فروش مواد بهداشتی مایسامد نیز در حوزه پخش عمده مواد ضد عفونی کننده فعالیت داشته که با سفارش آنلاین، تقاضای بازار و مصرف کننده را برطرف می کند.

عمده فروشی محلول ضدعفونی کننده دست 

عمده فروشی محلول ضدعفونی کننده دست

عدم رعایت بهداشت به خصوص بهداشت دست ها که محل تجمع آلودگی ها هستند، عوارض جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. محلول های ضد عفونی کننده دست به خاطر ترکیبات الکلی موجود در آن ها، به راحتی میکروب های دست را از بین می برند و به صورت عمقی پاک سازی می کنند. استفاده از محلول های ضد عفونی کننده دست آسان است و با استفاده از این محلول ها بدون نیاز به آب کشی یا امکانات دیگر، به راحتی در هر موقعیتی می توانید دست های خود را ضد عفونی کنید.
مواد اولیه محلول های ضد عفونی کننده دست، بر پایه ترکیبات الکلی هستند تا توانایی سرکوب میکروارگانیسم ها را داشته باشند. ساختار محلول های ضد عفونی کننده به گونه ای است که سبب خشکی پوست نمی شود. باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد محلول های ضد عفونی کننده توصیه نمی شود و در اکثر اوقات سبب از بین رفتن لایه قشری پوست و ایجاد خشکی و آلرژی های پوستی می گردد.
عمده فروشی محلول ضد عفونی کننده دست، از طریق شرکت ها و کارخانجات تولیدی مواد بهداشتی انجام می گیرد. امروزه بهدلیل استفاده گسترده از محلول های ضد عفونی کننده، عمده فروشی محلول ضد عفونی کننده دست از طریق سایت های اینترنتی نیز امکان پذیر است. محلول ضد عفونی کننده دست با بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می گردد.
باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مواد ضد عفونی کننده دست تاثیر یکسانی ندارند و بر حسب درصد الکل درج شده بر روی آن ها، تاثیر گذاری شان نیز متفاوت است. به عنوان مثال محلول ضد عفونی کننده دست با درصد الکل 60 درصد، بیشترین تاثیر گذاری را برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها دارد. متانول موجود در ترکیبات اولیه محلول ضد عفونی کننده دست، برای برخی افراد حساسیت ایجاد می کند و در حالت شدید سبب آسیب به سیستم عصبی فرد می شود.
در حالت کلی استفاده از محلول ضد عفونی دست، روشی مقرون به صرفه و آسان، بدون نیاز به امکانات ویژه و تاثیرات ضد میکروبی پایدار است.

عمده فروشی محلول ضدعفونی کننده دست 

مایسا فروش عمده محلول ضدعفونی کننده دست

شرکت پخش مواد بهداشتی مایسا، مسئولیت خطیر تامین مواد بهداشتی اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارد. شرکت مایسا با روندی راهبردی و کادری مجرب در زمینه مشاوره های بهداشتی، در انتخاب صحیح محلول های ضد عفونی کننده به شما کمک می کند. مایسا، فروش عمده محلول ضد عفونی کننده دست را از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می دهد.
محلول ضد عفونی کننده دست شرکت مایسا بر اساس ترکیبات اولیه و نوع بسته بندی به انواع مختلف تقسیم می شود. محلول های ضد عفونی کننده دست شرکت مایسا با خاصیت ضد عفونی کنندگی گسترده ای که دارند، لایه های پوست دست را به طور عمیق پاک سازی کرده و با خاصیت نرم کنندگی خود از خشکی و حساسیت های پوستی جلوگیری می کند.
فروشگاه اینترنتی مایسا محلول ضد عفونی کننده دست را با ترکیبات اولیه ای همانند پلی اتیلن، ماده ضد خورندگی، عامل کمپلکس کننده، دو دسیل آمین، ایزوپروپانول و اتانول در بطری های نیم لیتری، یک لیتری و بیشتر در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. بطری های یک لیتری اصولا برای فروش عمده، به تعداد 10 تا 20 عدد بطری در یک کارتن قرار گرفته و به فروش می رسد.

محلول ضد عفونی کننده دست شرکت مایسا چند کاره است و علاوه بر پاک سازی پوست دست، به عنوان اسکراب جراحی نیز توسط بیمارستان ها به صورت عمده سفارش داده می شود. برای ثبت سفارش از طریق سایت یا تماس تلفنی با شرکت نسبت به خرید محلول ضدعفونی کننده اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه