قیمت هر عدد کاندوم

خرید کاندوم ارزان قیمت و با کیفیت برای کسانی که به صورت مرتب در هر رابطه جنسی از این محصول برای جلوگیری از بروز بارداری های ناخواسته استفاده می کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. کاندوم نه تنها یک وسیله پیشگیری موثر برای جلوگیری از بارداری است، بلکه یک وسیله پیشگیری بسیار عالی برای جلوگیری از سرایت بیماری های مقاربتی نیز به شمار می آید. کسانی که به دنبال استعلام قیمت ین محصول هستند بهتر است بدانند که، قیمت هر عدد کاندوم بسته به نوع آن متفاوت است. به عنوان مثال در صورتی که کاندوم حاوی ماده تاخیری و یا حاوی ژل لوبریکانت باشد، قیمت متفاوتی نسبت به کاندوم ساده خواهد داشت. در هر صورت آپشن ها و مواد اضافه در کاندوم باعث تفاوت قیمت آن با کاندوم معمولی می شود، که میتوانید در سایت مایسامد، مشخصات و قیمت انواع کاندوم را پیگیری کنید.

 قیمت هر بسته کاندوم به طور میانگین


قیمت هر بسته کاندوم به طور میانگین


قیمت هر بسته کاندوم به طور میانگین بستگی به تعداد کاندوم های موجود در آن بسته دارد. به عنوان مثال قیمت یک بسته کاندوم سه تایی بسیار کمتر از قیمت همان کاندوم در بسته های ۱۰ تایی است. از طرفی قیمت این محصول بستگی به نوع آن نیز دارد. به عنوان مثال اگر کاندوم مورد نظر دارای روان کننده‌ ها و مواد تاخیری باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین برخی از کاندوم های نازک که مقاومت بسیار بالا و کیفیت بهتری دارند و حس بهتری را حین رابطه جنسی به هر دو طرف القا می کنند نیز دارای قیمت بالاتری هستند. وجود رایحه های متنوع از جمله رایحه میوه نیز روی قیمت هر بسته کاندوم تاثیر گذار خواهد بود. هر چقدر که کیفیت و دوام کاندوم بهتر باشد میزان رضایت بخشی آن نیز بیشتر خواهد بود. کاندوم های باکیفیت اغلب قیمت بالاتری نیز دارند. به عنوان مثال هر چقدر که کیفیت و دوام کاندوم بیشتر باشد، مقاومت آن نیز در برابر پارگی بیشتر خواهد بود. پاره شدن کاندوم ممکن است باعث بارداری های ناخواسته و یا انتقال بیماری های جنسی شود. بنابراین باید حتما در انتخاب کاندوم دقت لازم را به خرج دهید تا نوع با کیفیت و مقاوم در برابر پارگی را خریداری کنید.

 هر بسته کاندوم چند عدد است؟

هر بسته کاندوم چند عدد است؟


تعداد کاندوم های موجود در یک بسته، بستگی به نوع و برند آن دارد. برخی از بسته های کاندوم ۳ عددی و برخی دیگر 10 عددی هستند. البته بسته های ۱۲ عددی نیز وجود دارند، که برای خرید، مقرون به صرفه تر هستند. در صورتی که مصرف کاندوم شما زیاد است بهتر است که بسته های بزرگتر همچون بسته های ۱۰ عددی و یا ۱۲ عددی را خریداری کنید. اما اگر مصرف کاندوم شما متوسط رو به پایین است میتوانید از بسته های سه عددی نیز استفاده کنید. اغلب برندهای کاندوم، هم شامل بسته های بزرگ و هم شامل بسته های کوچک هستند. شرکت کالا اندیش مایسا جهت رفاه حال مشتریان اقدام به فروش انواع مختلف کاندوم در برندهای مختلف از جمله برند فیستا و فوریو نموده است، که هر دوی این برندها در بسته های ۳ عددی و ۱۲ عددی موجود هستند و هر مشتری می تواند مطابق با نیاز خود خرید خود را انجام دهد. هر تعداد بسته کاندوم بخواهید را می توانید از مایسا مد بخرید. مایسامد بهترین عمده فروشی کاندوم در اصفهان است. 

نوشتن دیدگاه