تولیدی کلاه یکبار مصرف

کلاه یکبار مصرف به دلیل کاربرد زیاد در ایران، توسط شرکت های زیادی در انواع مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. خوشبختانه بخشی از تولیدات انواع مختلف کلاه های یکبار مصرف به خارج از کشور هم صادر می شوند که همین موضوع باعث اشتغال زایی قشر جوان و رونق اقتصادی کشور شده است.
آیا شما هم دیده اید که گاهی کارمندان مراکز بهداشتی یا عرضه مواد غذایی از کلاه ‌های یک‌ بار مصرف استفاده نمی کنند؟ این موضوع حس خوبی را به مشتری القا نمی کند. پس استفاده از کلاه‌ یک ‌بار مصرف در دو فضا الزامی است: اول فضایی که نیاز به رعایت بهداشت دارد و دوم فضایی که احتیاج به جلوگیری از ریزش موها در آن محیط وجود دارد. مثلا در رستوران یا مراکزی که مواد غذایی باز می‌ فروشند، ریزش موی کارکنان در محصولات بسیار غیر بهداشتی است که باید از این مسئله نا خوشایند جلوگیری شود. یکی از لوازم کاربردی و ضروری کلاه آکاردئونی یک ‌بار مصرف است که از ریزش موی کارکنان در مواد غذایی و محصولات به خوبی جلوگیری می کند. در ادامه مطلب به توضیح درباره این محصول می پردازیم. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی و کلاه یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

تولیدی کلاه یکبار مصرف 

تولید کننده کلاه آکاردئونی

یکی از انواع کلاه های یکبار مصرف و بهداشتی، کلاه آکاردئونی است که به دلیل شباهت در باز و بسته شدن آکاردئون های قدیمی این نام را به خود گرفته است. این محصول بسیار سبک است و به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری در فضاهایی از قبیل بیمارستان، صنایع غذایی و دارو سازی، رستوران و آشپز خانه مورد استفاده قرار می گیرد. واضح است که ضرورت رعایت بهداشت در مکان های نام برده شده، دلیل استفاده و کاربرد کلاه یکبار مصرف است. شما با به کار گیری کلاه یکبار مصرف می توانید از انتقال آلودگی مخصوصا ریزش یا چرب شدن موی سر جلوگیری کنید. کلاه های آکارئونی به دلیل نازک بودن، هوا را به راحتی از خود عبور می دهند که همین مسئله باعث می شود سر افراد در هنگام استفاده عرق نکند.
جنس کلاه ها از اسپان باند و ضد آب است. مزیت و اهمیت استفاده از پارچه اسپان باند لطافت کلاه نسبت به سایر جنس ها است. رنگ کلاه های یکبار مصرف معمولا سفید یا آبی روشن است تا آلودگی ها به طور واضح مشخص باشند. موضوع بعدی عدم حساسیت کلاه های یکبار مصرف به دلیل ترکیبات پلیمری است که باعث می شود با انواع پوست ها سازگار باشد. همچنین کلاه آکاردئونی به دلیل داشتن کش پهن و فیکس شدن راحت، مناسب استفاده همه افراد می باشد پس اگر شما مدت زمان زیادی مجبور به استفاده از کلاه باشید، احساس خستگی یا سنگینی نمی کنید. کلاه های آکاردئونی سبک وزن هستند و هر کلاه بین 1 الی 21 گرم وزن دارد.
اگر به کلاه های یک بار مصرف احتیاج دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین تولید کنندگان باسابقه در این زمینه آشنا کنیم.

 تولید کننده کلاه آکاردئونی

مایسا عرضه کلاه یکبار مصرف

شرکت بازرگانی کالا اندیش مایسا اقدام به عرضه کلاه های یک بار مصرف کرده است که به دلیل ویژگی های خاص محصولات این شرکت، شما را به یک خرید مطمئن سوق می دهد.
در ادامه ویژگی های کلاه های یک بار مصرف مایسا را نام می بریم:

  • دارای ساختاری شبیه به آکاردئون
  • عدم امکان استفاده و شستشو مجدد
  • عرضه در بسته‌ بندی صد عددی
  • محصولی کاملا بهداشتی و تمیز
  • مختص استفاده در مراکز درمانی و صنایع مواد غذایی
  • جلوگیری از ریزش مو در محیط ‌های استریل
  • ساخته شده از کش پهن مرغوب از جنس اسپان باند
  • عدم احساس خستگی سر در اثر استفاده زیاد
  • کاملا ضد آب و سبک
  • جلوگیری از عرق کردن

مایسا تولیدی کلاه یکبار مصرف

هر آنچه از یک کلاه یک بار مصرف مرغوب انتظار دارید، می توانید در کلاه های تولید شده در شرکت مایسا به دست آورید. با مراجعه به سایت ما محصول مورد نظر تان را با قیمتی مناسب و هر تعداد که می خواهید سفارش دهید و سپس بسته پستی را سالم در محل مورد نظر تحویل بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آنلاین حرفه ای و ۲۴ ساعته ما در شبکه های مختلف مجازی ارتباط بر قرار کنید.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه