دستکش جراحی عمده

خرید دستکش جراحی عمده برای بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد نیاز است. با توجه به استفاده زیاد پزشکان و کادر درمان از انواع دستکش های پزشکی و جراحی خرید عمده دستکش جراحی مقرون به صرفه تر است. معمولاً فروش دستکش جراحی عمده، توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی انجام می شود. به منظور خرید دستکش جراحی و انواع دستکش لاتکس باید در رابطه با ویژگی ها و قیمت این محصولات اطلاعات کافی داشته باشید. دستکش های پزشکی که شامل دستکش های نیتریل، دستکش های لاتکس و ... می باشند دارای کشسانی بالایی هستند و برای اینکه دقت بالایی به پزشک هنگام لمس اشیا و بدن بیمار بدهند بسیار نازک هستند. البته لازم به ذکر است که مقاومت این دستکش ها بسیار بالا بوده و و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شوند. در حال حاضر برخی از دستکش های یکبار مصرف، خیلی نازک و بی کیفیت هستند که از نظر استاندارد به هیچ عنوان قابل قبول نیستن؛ بنابراین بهتر است برای خرید دستکش جراحی عمده از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کننده دستکش جراحی و سایر تجهیزات پزشکی اقدام کنید. همیشه دقت داشته باشید که سایز مناسب خود را تهیه کنید و از جنس و کیفیت آن مطمئن شوید. قطعاً خرید دستکش های جراحی با کیفیت، دارای هزینه های بالاتری نسبت به دستکش های بی کیفیت و نامرغوب می باشد. می توانید از سایت مایسامد با خیال راحت، به جهت کیفیت و قیمت خرید کنید.

قیمت دستکش جراحی عمده

 

قیمت دستکش جراحی عمده


قیمت دستکش جراحی عمده با توجه به سایز دستکش، جنس و کیفیت آن و همچنین کاربرد دستکش، متغیر است. در حال حاضر قیمت های متفاوتی برای انواع دستکش های بیمارستانی و دستکش های جراحی وجود دارد. این دستکش ها در داخل ایران تولید می شوند و دارای قیمت های ارزان تری نسبت به نمونه های خارجی هستند. درست است که این دستکش ها تولید داخل هستند اما با توجه به اینکه تولید کنندگان آن ها، استانداردهای لازم را برای تولید این تجهیزات پزشکی در نظر گرفته اند، کیفیت آن ها در سطح نمونه های خارجی بوده و قابل رقابت با دستکش های جراحی خارجی هستند. به همین خاطر شما می توانید با خرید این دستکش های تولید داخل، قیمت مقرون به صرفه تری را پرداخت کنید و از دستکش های جراحی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

مایسا مد عرضه دستکش جراحی عمده

مایسا مد عرضه دستکش جراحی عمده


 مایسا مد در زمینه پخش عمده تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. با اطمینان کامل دستکش جراحی و سایر تجهیزات پزشکی را از این عرضه کننده عمده خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی با فروش تجهیزات پزشکی مانند دستکش جراحی با کیفیت، برای برآوردن نیاز مشتریان تلاش می کند. جهت استعلام قیمت دستکش جراحی عمده و خرده فروشی می توانید به وب سایت مایسا مدیکال مراجعه کنید و قیمت محصولات را به صورت روزانه در وب سایت این مجموعه مشاهده نمایید.

 

نوشتن دیدگاه