سرنگ انسولین ایرانی

ابتدا بهتر است به شرح این موضوع بپردازیم که انسولین چیست؟ انسولین هورمونی است که جزایر لانگرهانس در غده لوزالمعده ترشح می کند و وظیفه این هورمون تنظیم قند خون در بدن شخص است. در بیماری ای به نام دیابت، میزان قند خون شخص از حد نرمال بالا تر رفته و برای تنظیم آن از انسولین استفاده می کنند. در حالت طبیعی هورمون انسولین در بدن افراد ترشح می شود اما زمانی که شخص دچار بیماری دیابت می شود، بدن وی در برابر انسولین مقاوم شده یا میزان ترشح انسولین پایین می آید. قند به جای این که وارد سلول شود در خون باقی مانده و بدن از حالت طبیعی خارج شده و نیازمند تزریق انسولین می شود. در دیابت نوع یک انسولین در بدن تولید نمی شود و در نوع دو ترشح این هورمون به میزان کافی نیست.

سرنگ انسولین ایرانی

ویژگی های سرنگ انسولین ایرانی

سرنگ انسولین یک سرنگ بسیار نازک است که برای تزریق زیر پوستی استفاده می شود و مایع نباید وارد عضلات شود، این سرنگ یک بار مصرف بوده و در اندازه های 3.0 میلی لیتری ( سی واحد انسولین ـ همراه با سوزن گیج 31 )، 5.0 میلی لیتری ( پنجاه واحد انسولین ـ همراه با سوزن گیج 31 ) و 1 میلی لیتری ( صد واحد انسولین ـ همراه با سوزن گیج 29 یا 30 ) ساخته می شوند. استفاده از این سرنگ ها بسیار آسان بوده و هر شخص با یک بار آموزش آن را فرا می گیرد. روی بدنه سرنگ اعدادی حک شده که توسط آن میزان مایع داخل سرنگ را متوجه می شویم. پیستون قطعه ای پلاستیکی استوانه ای شکل درون محفظه بدنه سرنگ است که وظیفه ورود مایع انسولین به سرنگ ( ایجاد مکش) یا خروج آن و تزریق به بدن شخص بیمار را بر عهده دارد.
سر سوزن (نیدل) سرنگ از جنس استیل ضد زنگ بوده و یک لایه نازک سیلیکونی روی آن قرار داده شده و کوتاه تر از سوزن سرنگ های معمولی است. سرنگ ها به دو نوع سرنگ یک پارچه و سرنگ سر جدا دسته بندی می شوند؛ در سرنگ یک پارچه سر سوزن و محفظه اصلی به یکدیگر چسبیده اند اما در سرنگ سر جدا امکان جدا کردن سر سوزن از محفظه اصلی سرنگ وجود دارد. انواع سرنگ های انسولین ایرانی را می توانید در وبسایت مایسا تهیه کنید. سرنگ ها بر اساس ضخامت قطر سوزن دارای گیج های مختلفی هستند، در اصل گیج همان ضخامت سر سوزن است که در سرنگ های انسولین از گیج شماره 27 تا گیج شماره 31 بسته به حجم سرنگ متداول است.

ویژگی های سرنگ انسولین ایرانی

فروش سرنگ انسولین ایرانی در مایسا

در فروشگاه مایسا می توانید به تعداد نامحدود سرنگ انسولین را سفارش دهید. این محصولات کاملا باکیفیت بوده و خیال شما از سلامت کالا راحت است. تمامی سرنگ ها تاریخ انقضا دارند. خرید شما به نسبت سایر مکان ها ارزان تر خواهد بود.
جمع بندی
انسولین هورمونی است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود و وظیفه تنظیم قند خون در بدن را دارد، اشخاصی که میزان ترشح این هورمون در بدن آنان از تعادل خارج شوند دچار بیماری دیابت شده و نیازمند تزریق انسولین می شوند. در سایت مایسا می توانید بهترین و باکیفیت ترین محصولات را خریداری کنید. تاریخ انقضا این محصولات به روز بوده و نگرانی بابت این مسئله نخواهید داشت.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه