قیمت آی یو دی هندی

با توجه به پیشرفت علم پزشکی روش های متفاوتی برای جلوگیری از بارداری به وجود آمده که رایج ترین آن ها استفاده از آی یو دی است، در واقع با کارگذاری آی یو دی در رحم از لقاح اسپرم و تخمک جلوگیری می شود. برندهای بسیاری در سراسر دنیا از جمله هند وجود دارد که انواع آی یو دی را با کیفیت ها و ویژگی های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصولات به دلیل خطا یک درصدی مورد توجه بیشتر افراد هستند از این رو آگاهی از قیمت آن ها بسیار حائز اهمیت است.
آی یو دی هندی نزدیک به 25 سال است که به ایران وارد شده است و ماندگاری آن در رحم تقریبا ده سال است؛ اما قبل از قرار دادن آن در رحم باید آمادگی های لازم را انجام داده و از سلامت رحم اطمینان حاصل کرد. در غیر این صورت ممکن است آی یو دی هندی عوارض شدیدی به همراه داشته باشد. قیمت آی یو دی هندی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود و بسته به جنس، ماندگاری و ... دارای قیمت متفاوتی است از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت.

پرگنا آی یو دی هندی

پرگنا آی یو دی هندی

آی یو دی از رایج ترین روش ها برای پیشگیری از بارداری است که باید با استانداردهای لازم و زیر نظر سازمان تجهیزات پزشکی غذا و دارو تولید و پخش شوند. این محصولات بسته به مدلی که دارند می توانند عوارض مختلفی به همراه داشته باشند از این رو بهتر است قبل از استفاده با مزایا و معایب آن آشنایی داشته باشید. پرگنا یکی از معتبرترین تولید کنندگان آی یو دی است که انواع این محصولات را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کند. آی یو دی پرگنا در کشور هند ساخته می شود و تاییدیه وزارت بهداشت ایران را نیز دارد. این محصولات بسیار با کیفیت هستند و طول ماندگاری 10 ساله دارند که جزء مطمئن ترین روش های پیشگیری از بارداری محسوب می شوند.

خرید آی یو دی هندی در مایسامدیکال

مایسامدیکال یکی از معتبر ترین سایت های اینترنتی است که انواع محصولات پزشکی را با کیفیت بالا تولید و تامین می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یکی از راه های خرید آسان آی یو دی هندی در سایت کالا اندیش مایسا است، در واقع با ورود به این سایت می توانید به آسانی انواع آی یو دی هندی را با مشخصات کامل و قیمت مناسب مشاهده و بهترین آن ها را خریداری نمایید. خرید آی یو دی هندی در مایسامدیکال مزایای بسیاری مانند ارسال سریع به سراسر کشور، تضمین قیمت مناسب، ضمانت کیفیت بالا و ... دارد.

 

نوشتن دیدگاه