فروش عمده پالس اکسیمتر

خرید پالس اکسیمتر عمده برای افرادی که در زمینه فروش و توزیع این محصول فعالیت دارند، بسیار حائز اهمیت می باشد. پالس اکسیمتر، دستگاهی است که با استفاده از آن می توان میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کرد. نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده می باشد. به همین دلیل اغلب کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی برای بیماران سرپایی خود از این دستگاه استفاده می کنند. علاوه بر این در سال های اخیر به دلیل همه گیری کرونا، دستگاه پالس اکسیمتر، در منازل نیز جای خود را باز کرده است.
برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون، انگشت سبابه، بین دهانه این دستگاه قرار می گیرد و پس از چند ثانیه، میزان اکسیژن بر روی دستگاه نشان داده می شود. علاوه بر انگشت سبابه می توان لاله گوش یا انگشت پا را نیز بین دهانه دستگاه قرار داد و میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کرد.
اگر میزان اکسیژن خون بین 95 تا 99 درصد باشد، فرد در حالت نرمال قرار دارد. اما اگر میزان اکسیژن از 90 درصد کمتر باشد باید اقدامات لازم برای تنفس بیمار انجام شود. این دستگاه علاوه بر اندازه گیری اکسیژن، ضربان قلب بیمار را نیز نشان می دهد. بنابراین در مواردی که نیاز به اندازه گیری ضربان قلب خود داشته باشید می توانید از این دستگاه استفاده کنید. در صورتی که تعداد ضربان قلب در دقیقه در محدوده 60 تا 110 نباشد، باید سریعا به پزشک مراجعه کرد.
دستگاه پالس اکسیمتر با اندازه گیری بسیار دقیق اکسیژن، می تواند برای بیماران تنفسی، ریوی و مبتلایان به کرونا بسیار کاربردی باشد. در برخی از مدل های اکسیمتر، در صورت پایین بودن اکسیژن یا بالا رفتن ضربان قلب، دستگاه آلارم هشدار پخش می کند تا بیمار را از وضعیت خود آگاه کند. این دستگاه را می توان در چهار جهت اصلی چرخاند و به راحتی عدد نمایشگر را مشاهده کرد. لازم به ذکر است که دستگاه پالس اکسیمتر با باتری نیم قلمی کار می کند و با وجود ابعاد کوچکش به راحتی قابل حمل می باشد.

قیمت پالس اکسیمتر عمده


قیمت پالس اکسیمتر عمده


دستگاه پالس اکسیمتر با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شود. اما به دلیل تفاوت هایی که در امکانات و ویژگی های آن وجود دارد، به قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود. برای افرای که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، قیمت پالس اکسیمتر عمده، ارزان تر محاسبه می شود. برای خرید عمده این دستگاه می توانید به شرکت های معتبر و مجاز عرضه پالس اکسیمتر مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

مایسا عرضه پالس اکسیمتر عمده


مایسا عرضه پالس اکسیمتر عمده


مایسا یکی از عرضه کنندگان عمده دستگاه پالس اکسیمتر است. مایسامد با تضمین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت، می تواند بهترین دستگاه پالس اکسیمتر را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. با وجود پشتیبانی حرفه ای می توانید از پرداخت های خود، اطمینان خاطر داشته باشید و با آسودگی خاطر خرید خود را به تعداد دلخواه انجام دهید. کافیست با مراجعه به وب سایت، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید. پالس اکسیمر را از این شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی بخرید و از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید.

 

نوشتن دیدگاه