بهترین مارک ضد عفونی کننده دست

برندهای مختلفی هستند که در زمینه تولید ضدعفونی کننده‌های دست فعالیت می‌کنند. این برندها در یک دسته بندی کلی، به برندهای تولید کننده ضدعفونی کننده دست و صورت، الکلی و غیرالکلی تقسیم بندی می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید محصولات هر دو مدل را با بهترین قیمت از مایسامد تهیه کنید. کافی است سری به سایت مایسامد بزنید.

 

بهترین نوع ضد عفونی کننده دست کدام است؟

بهترین نوع ضد عفونی کننده دست کدام است؟


با شیوع بیماری کرونا مردم بیش از گذشته به خرید ضدعفونی کننده‌ها و شست و شوی دست و صورت خود اهمیت می دهند. بسیاری تصور می‌کنند تنها ضدعفونی کننده‌های برپایه الکل هستند که می‌توانند باکتری‌ها را به خوبی از بین ببرند، این در حالی است که انواع ضدعفونی کننده دست در بازار هستند که می‌توانید هر کدام را که نیاز داشتید تهیه کنید.

ضدعفونی کننده‌های حاوی اتانول، ایزوپروپانول و پروپانول از جمله ضدعفونی کننده‌هایی هستند که مردم آن‌ها را ضدعفونی کننده‌های الکلی می‌دانند. این ضدعفونی کننده‌ها بیشتر برای ضدعفونی کردن سطوح به کار گرفته می‌شوند. با این حال می‌توان آن‌ها را در ترکیب با سایر مواد شیمیایی، برای شست و شوی دست و صورت مورد استفاده قرار داد.

ضدعفونی کننده‌های دست غیرالکلی انتخاب بسیاری از مردم ایران هستند. این ضدعفونی کننده‌ها معمولاً در ساختار خود، از بنزالکونیوم کلراید (Benzalkonium Chloride) یا تریکلوزان (triclosan) بهره می‌برند. این محصولات را می‌توان ضدعفونی کننده‌های بهتری دانست.

ضدعفونی کننده دست الکلی بخریم یا غیر الکلی؟


عدم استفاده از الکل در ضدعفونی کننده‌های غیر الکلی موجب شده قابل اشتعال نباشند. از این رو نگهداری و تولید آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد بود. این ضوعفونی کننده‌ها از الکل استفاده نمی‌کنند. در ترکیبات آن‌ها به طور معمول، مواد طبیعی‌تری به کار گرفته شده است، از این رو می‌توان گفت کمتر به پوست شما آسیب می‌رسانند.
غلظت این ضدعفونی کننده‌ها نسبت به ضدعفونی کننده‌های الکلی کمتر است. از این رو باید مقدار بیشتری از آن‌ها را استفاده کنید. البته هنوز هم بسیاری از پزشکان معتقدند به دلیل غلظت کمتر این ضدعفونی کننده‌ها، نمی‌توانند برای مراکز بزرگ یا حتی منازل مناسب باشند.

یکی از جالب‌ترین نکاتی که موجب شده ضدعفونی کننده‌های غیر الکلی نسبت به نوع الکلی بهتر باشند، توان تولید خانگی آن هاست. حتماً شما هم مادربزرگی دارید که با استفاده از مقداری گلاب و سرکه یک ضدعفونی کننده بودار تولید کرده باشد که در خانه مورد استفاده قرار می‌دهد.

با این حال به یاد داشته باشید اگر در مراکزی همچون بیمارستان‌ها و دامپزشکی‌ها کار می‌کنید، باید ضدعفونی کننده‌های دست الکلی خریداری کنید. چرا که این ضدعفونی کننده‌ها تاثیر بیشتری دارند و برای محیط‌های آلوده گزینه بهتری به شمار می‌روند.

خرید بهترین ضدعفونی کننده دست و صورت آن هم به صورت عمده و با قیمت مناسب، کاری است که تنها از مایسامد بر می‌آید. این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه محصولات و لوازم پزشکی، توانسته است تجربه بسیاری در تولید این محصولات به دست آورد. از این رو شما می‌توانید تنها با مراجعه به سایت این شرکت، بهترین ضدعفونی کننده‌ها را سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه