قیمت سرنگ عمده

در هر مرکز بهداشتی درمانی که پا بگذارید، سرنگ پای ثابت آن‌ها خواهد بود. از این رو قیمت سرنگ عمده از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما برای خرید این محصول با بهترین قیمت، شرکت بازرگانی مایسامد است. اگر بدانید چه اندازه و نوع سرنگی نیاز دارید، به سادگی می‌توانید از این مجموعه خرید کنید.

  سرنگ عمده


سرنگ عمده


سرنگ یا همان Syringe یک پمپ تزریق با کاربری ساده است که از ملزومات ضروری پزشکی به شمار می‌رود. این پمپ از یک پیستون با قابلیت رفت و برگشت تشکیل شده که در استوانه‌‌ای درجه بندی شده قرار گرفته است. با تغییر مکان پیستون به کمک فشار دست، می‌توان مایع درون سرنگ را اندازه گیری کرد.
سرنگ یکی از لوازمی است که به صورت روزمره در تمام مراکز بهداشتی-درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو باید به صورت عمده خریداری شود. اما این وسیله نیز همانند دیگر لوازم پزشکی، دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای کاری مناسب است.
سرنگ لوئرلاک یکی از انواع سرنگ است که مهم‌ترین تفاوت آن با سایر سرنگ‌ها، در سری آن نهفته است. هر سرنگ یک سری دارد که به سوزن متصل می‌شود. سری سرنگ‌های لوئرلاک به صورت پیچی است. پیچی بودن سر این سرنگ موجب می‌شود اتصال ایمنی میان سرنگ و سوزن ایجاد شده، از سر خوردن و جا به جایی سرنگ جلوگیری شود.
سرنگ لوئراسلیپ نوع دیگری از سرنگ است که سری آن‌ها با فشار اندکی متصل می‌شود. این نوع سرنگ‌ها امروزه بیشتر به کار گرفته می‌شوند. از این رو تعداد خرید عمده آن‌ها برای همه مراکز، بسیار بالاتر از سایر سرنگ هاست. از سوی دیگر قیمت آن‌ها کمتر از سایرین است.
سرنگ‌های دیگری همچون سرنگ‌های پیستون دار و بدون پیستون نیز هستند که تفاوت آن‌ها در کاربردشان است. برای مثال سرنگ‌های بدون پیستون، بیشتر به منظور نمونه گیری مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرنگ‌های پیستون دار نیز سرنگ‌هایی هستند که برای تزریقات بسیار دقیق و ریزبینانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
سرنگ‌های انسولین نیز سرنگ‌های دیگری هستند که در شرف انقراض به سر می‌برند. انسولین‌های خودکاری که به تازگی به بازار آمده‌‌اند استفاده از این نوع سرنگ‌ها را کاهش داده اند.
به یاد داشته باشید سرنگ‌ها در هر نوعی که باشند باید در اندازه‌های مختلف در دسترس پزشک قرار گیرند. از این رو ماموران خرید مراکز پزشکی-دامپزشکی سراسر کشور باید اندازه‌های مختلف این محصول را تهیه و در اختیار پزشک قرار دهند.

 خرید سرنگ عمده 


خرید سرنگ عمده


شرکت بازرگانی مایسامد یکی از شرکت‌هایی است که اقدام به عرضه عمده سرنگ کرده است. مراکز بسیاری هستند که به این محصول نیاز دارند. در ادامه به تعدادی از این مراکز اشاره می‌کنیم:
بیمارستان‌ها
مراکز نگهداری از سالمندان
مراکز نگهداری از حیوانات
دامپزشکی‌ها
مراکز دامداری
و…
تمام این مراکز می‌توانند عملیات خرید سرنگ عمده را با بهترین قیمت از مایسامد صورت دهند. برای این کار کافی است با اطلاع از اندازه و نوع سرنگ موردنیاز، سری به سایت این مجموعه بزنند. کارشناسان مایسامد آماده ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن هستند.

برچسب ها:
نوشتن دیدگاه