قیمت دروشیت یکبار مصرف

قیمت دروشیت یکبار مصرف بیمارستانی، با توجه به موادی که در آن به کار رفته است تعیین می‌شود. از این رو خرید دروشیت با کیفیت، نیازمند کمی هزینه کردن است. اما اگر از مایسامد خرید کنید، می‌توان اطمینان داشت که مناسب‌ترین قیمت را یافته اید. چرا که این مجموعه با داشتن اطلاعات کامل اقدام به تولید این محصول کرده است.

دروشیت بیمارستانی


دروشیت بیمارستانی


بیمارانی که دچار مشکلات حرکتی یا برون روی هستند، اگر دروشیت بیمارستانی در اختیار نداشته باشند با مشکلات گسترده‌‌ای مواجه خواهند شد. دروشیت‌های بیمارستانی معمولاً به صورت یکبار مصرف هستند. از این رو خرید آن‌ها به صورت عمده و با قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
دروشیت‌ها دارای دو لایه هستند. یکی لایه پنبه درونی است که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می‌باشد. چرا که این لایه است، که وظیفه جذب آب و برون روی را بر عهده دارد. لایه دیگر، لایه خارجی است که از جنس پلاستیک است. این لایه به منظور راحتی پرستار بیمار، دارای باله‌هایی است که از حرکت دروشیت بیمارستانی جلوگیری می‌کنند.
هنگام تولید این محصول از پودرهای جاذب بسیار قوی استفاده می‌شود. اگر یک دروشیت با کیفیت داشته باشید، این پودرها موجب حساسیت یا آزار شما نخواهند شد. این در حالی است که برخی از این پودرها می‌توانند سوختگی، حساسیت، خارش و… ایجاد کنند.
لایه خارجی این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پلاستیک لایه‌‌ای است که میان بدن شما و پودرهای جاذب قرار می‌گیرد. شیاربندی درست این قسمت می‌تواند از لیز خوردن و ساییده شدن بدن شما جلوگیری کند. با توجه به اینکه دروشیت بیمارستانی می‌تواند برای بیمارانی که دچار زخم بستر شده‌‌اند نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ این مورد از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است.
فراموش نکنید بریدن یا ایجاد هر گونه تغییر اندازه در دروشیت‌های بیمارستانی می‌تواند از کیفیت آن‌ها کم کند. از این رو ماموران خرید بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری از سالمندان باید این لوازم را در اندازه‌های مختلف تهیه کنند.  شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی و دروشیت یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

دروشیت یکبار مصرف


دروشیت یکبار مصرف


بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان، زایشگاه‌ها، مراکز بهزیستی و شیرخوارگاه‌ها، مراکز نگهداری از بیماران خاص و… همه و همه از مکان‌هایی هستند که نیاز به استفاده از دروشیت یکبار مصرف دارند. این وسیله کاربردی امروز در ایران نیز تولید می‌شود.
به طور کلی بسیاری تصور می‌کنند محصولات بهداشتی ایرانی از کیفیت کافی برخوردار نیستند. این در حالی است که حتی اروپایی‌ها هم به دنبال خرید محصولات بهداشتی ایرانی هستند. یکی از شرکت‌هایی که اقدام به ارائه دروشیت یکبار مصرف در ایران کرده است، شرکت بازگانی مایسامد می‌باشد.
دروشیت یکبار مصرف تولید شده در این مجموعه قابلیت استفاده روی تمام سطوحی که شما نیاز دارید را دارد. اما برای تعویض این وسیله به ناچار لازم است بیمار را کمی تکان دهید. این کار برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر بیمار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
زیراندازهای بیمار مایسامد بسیار نرم و لطیف هستند. به طوری که بیمار هیچ گونه احساس درد و ناراحتی نمی‌کند. از سوی دیگر از ایجاد زخم‌های دردناک همچون زخم‌های حساسیتی و زخم بستر جلوگیری می‌کند.
زیراندازهای بهداشتی بیمار مایسامد درست است که یکبار مصرف هستند، اما از نظر قیمت بسیار به صرفه هستند. به طوری که آرامش خاطر را هم برای بیمار و هم برای همراه بیمار فراهم می‌کنند. این آرامش خیال هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت خواهد بود.
این زیراندازها در اندازه‌های مختلف تولید شده اند. بنابراین ماموران خرید بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری از سالمندان، دیگر نیازی نیست برای خرید هر اندازه از این محصول، در یک فروشگاه باشند. همچنین عدم تغییر اندازه بروشیت‌ها کیفیت آن‌ها را پایدار می‌کند.
شرکت بازرگانی مایسامد اقدام به تولید بروشیت‌های یکبار مصرف بیمارستانی کرده است. اما در کنار این نوع بروشیت‌ها، نوع دیگری از آن‌ها به نام بروشیت‌های حیوانات خانگی را نیز تولید کرده است. این نوع بروشیت‌ها نیز یکبار مصرف هستند. اما خیال شما را از نظافت حیوان خانگی راحت می‌کنند.
خرید بروشیت یکبار مصرف بیمارستانی یا بروشیت‌های حیوانات خانگی خود را به مایسامد بسپارید. این مجموعه آماده است تا با کیفیت‌ترین بروشیت‌ها را با قیمت مناسب و در اندازه‌های مختلف در اختیار شما قرار دهد. کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه