آی یو دی را از کجا تهیه کنیم

آی یو دی (IUD) یک دستگاه فلزی یا پلاستیکی داخل رحمی است که به منظور جلوگیری از بارداری استفاده می شود به طوری که امکان بازگشت نیز دارد. این دستگاه یک وسیله ی کوچک و T شکل است که برای پیشگیری از بارداری در قسمت بالای رحم قرار داده می شود. در ادامه این مطلب به انواع آی یو دی و آسان ترین شیوه های خرید آن می پردازیم.

خرید آی یو دی از داروخانه ها

آی یو دی جزو کم خطر ترین روش های جلوگیری از بارداری شناخته شده و کمترین عوارض را دارد. همچنین درصد خطای پایین تری نسبت به روش های دیگر دارد. پس از برداشتن دستگاه، امکان بارداری مجدد وجود دارد. جای ‌گذاری این دستگاه بدون درد است و توسط پزشک متخصص انجام می شود.
برای خرید این دستگاه می توانید به داروخانه ها یا وب سایت های معتبر مراجعه کنید. استفاده از این دستگاه برای اشخاصی که بیماری ویلسون یا بیماری اندوکاردیت دارند، یا بانوانی که هنوز صاحب فرزند نشده اند و قصد بارداری دارند، ممنوع است.

تجهیزات پزشکی مایسامد عرضه انواع آی یو دی به صورت آنلاین

تجهیزات پزشکی مایسا مد عرضه انواع آی یو دی به صورت آنلاین

اگر قصد خرید آی یو دی را دارید، می توانید به وبسایت شرکت کالا اندیش مایسا، عرضه کننده انواع تجهیزات پزشکی مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. دو نوع آی یو دی در بازار موجود است:

  • آی یو دی هورمونی که ماده ای به نام پروژستین را در رحم شخص ترشح می کند. با این کار باعث تولید مخاط در این ناحیه می شود. در نتیجه اسپرم توانایی ورود به رحم را نخواهد داشت.
  • آی یو دی مسی که با ترشح یون های مس در دهانه رحم، باعث جلوگیری از لقاح تخمک و اسپرم در رحم می شود.

آی یو دی مسی بلافاصله پس از کار گذاشتن و آی یو دی هورمونی یک هفته بعد از قرارگیری در رحم شروع به اثر گذاری می کند.
اگر به دنبال شیوه ای مطمئن و بدون درد برای پیشگیری از بارداری هستید، دستگاه آی یو دی یک انتخاب مناسب است. این دستگاه توسط پزشک در دهانه رحم قرار می گیرد، تضمین نود و نه درصدی دارد و متناسب با نوع آی یو دی، بین پنج تا ده سال اثر بخشی دارد. در وبسایت شرکت کالا اندیش مایسا، می توانید این محصولات را با خیال راحت تهیه کنید. خریدی امن را با این وب سایت تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه