فروش عمده کاور کفش یکبار مصرف به صورت آنلاین از طریق وب سایت فروشگاهی مایسا مدیکال انجام می شود. کاور کفش یکبار مصرف یکی از تجهیزات پزشکی پرمصرف در بیمارستان ها است که با روکش کردن کفش افراد، از ورود گرد و خاک، عوامل بیماری زا و آلودگی ها به اتاق های تمیز و مراکز درمانی جلوگیری می کند. از این تجهیزات پزشکی بیشتر در درمانگاه ها، دامپزشکی ها، مهدکودک ها، مرغداری، آشپزخانه های صنعتی و ... استفاده می شود. از آنجا که این محصول بسیار مورد نیاز است خرید آن به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر است. به همین جهت فروشگاه مایسا مدیکال با عرضه کاور کفش بیمارستانی به صورت کارتون های 2000 عددی، این امکان را فراهم آورده تا خریداران بتوانند به صورت عمده این محصول را تهیه نمایند. قیمت کاور کفش یکبار مصرف نایلونی دستی نسبت به کاورهای دستگاهی ارزان تر است. جهت استعلام قیمت انواع کاور کفش یکبار مصرف، می توانید با بخش فروش مجموعه کالا اندیش مایسا تماس حاصل فرمایید.

عمده به چه تعداد کاور کفش یکبار مصرف گفته می شود؟

عمده به چه تعداد کاور کفش یکبار مصرف گفته می‌شود؟

کاور کفش یکبار مصرف معمولاً در بسته های 200 عددی قابل خرید است؛ اما چنانچه به دنبال خرید این محصول به صورت عمده هستید، می توانید آن را به صورت کارتونی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی تهیه کنید. عمده این محصولات به صورت کارتون های 2000 عددی است؛ بنابراین می توانید به راحتی با خرید یک کارتون، 1000 جفت کاور کفش یکبار مصرف را برای استفاده مداوم داشته باشید. یکی از عواملی که بر قیمت عمده کاور کفش یکبار مصرف تاثیر دارد، جنس آن و نحوه تولید آن است. کاور های نایلونی دستی دارای قیمت کمتری هستند؛ اما کاورهای کفش یکبار مصرف دستگاهی به دلیل اینکه از پارچه های با کیفیت یکبار مصرف تولید می شوند، دارای قیمت بالاتری هستند. یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت کاور کفش دستگاهی، این است که کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست توسط دستگاه های تولید کاور کفش یکبار مصرف تولید می شوند. حتی دوختن کش این کاور ها بدون دخالت دست است و با استفاده از دوخت اولتراسونیک کش ها به دور کاور دوخته می شوند. بسته بندی این کاور ها نیز مرتب است و هر بسته دارای 200 عدد کاور است که به صورت پرفراژ به یکدیگر متصل هستند. این پرفراژ ها به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند؛ بنابراین هنگام خارج کردن یک کاور، بسته به هم نمی ریزد و به راحتی می توانید یکی یکی کاور ها را خارج و استفاده کنید. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

کالا اندیش مایسا فروش عمده کاور کفش یکبار مصرف

کالا اندیش مایسا فروش عمده کاور کفش یکبار مصرف

شرکت کالا اندیش مایسا به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی یکبار مصرف به منظور رفاه حال مشتریان، فروش عمده کاور کفش یکبار مصرف را انجام می دهد. کاور کفش یکبار مصرف یکی از تجهیزات پرکاربرد پزشکی است که در بیمارستان ها، اتاق های ایزوله، آشپزخانه ها و صنایع داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی برای جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا و ویروس های مختلف، از تجهیزات پزشکی ویژه مانند لباس یک مصرف، کاور کفش، کلاه آکاردئونی، دستکش یکبار مصرف و تجهیزات دیگر استفاده می کنند. به همین منظور شرکت کالا اندیش مایسا انواع این تجهیزات پزشکی را به صورت بسته و کارتونی به فروش می رساند. کاور کفش مانند ماسک، یکبار مصرف است و قابلیت شستشو ندارد؛ بنابراین خرید آن به صورت عمده مقرون به صرفه تر است. جهت استعلام قیمت کاور کفش یکبار مصرف و چگونگی فروش عمده آن، با شماره های بخش فروش فروشگاه اینترنتی شرکت کالا اندیش مایسا تماس حاصل فرمایید و یا جهت مشاهده قیمت تمام محصولات پزشکی عرضه شده در این فروشگاه، به وب سایت آن مراجعه کنید. تمام قیمت ها در وب سایت این مجموعه موجود است و شما می توانید پس از مشاهده قیمت ها و مقایسه آن با سایر فروشگاه ها از طریق افزودن محصول مورد نظر به سبد خرید، به صورت اینترنتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. یکی از مزایای خرید عمده کاور کفش یکبار مصرف از فروشگاه مایسا مدیکال این است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه