الگوی کاور کفش بیمارستانی

کاور کفش بیمارستانی نوعی پوشش است که در محیط هایی مانند بیمارستان و اتاق های ایزوله بر روی کفش استفاده می‌شود. با کاور کفش بیمارستانی امکان انتشار ویروس و میکروارگانیسم های بیماری زا از بین می رود و محیط های حساس درمانی همیشه پاکیزه باقی می مانند. الگوی کاور کفش بیمارستانی با استفاده از خط تولید کاور کفش یکبار مصرف تولید می شود. کاور های کفش از جنس نایلون یا پارچه های یکبار مصرف هستند و بعد از هربار استفاده باید دور انداخته شوند. با توجه به اینکه کاور کفش بیمارستانی توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود، الگوی آن توسط دستگاه آماده شده و هیچ گونه دخالت دست در نحوه تولید این تجهیزات پزشکی وجود ندارد. به همین خاطر تولید کاور کفش کاملاً بهداشتی بوده و احتمال ورود هیچ گونه آلودگی از دست انسان به کاور وجود ندارد. دستگاه های اتوماتیک تولید کاور کفش بیمارستانی خیلی سریع کار می کنند و طی مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی کاور کفش را با استفاده از الگوی کاور کفش بیمارستانی تولید می کنند. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

صفر تا صد کاور کفش یکبار مصرف

صفرتاصد کاور کفش یکبار مصرف

برای تولید کاور کفش یکبار مصرف، از مواد اولیه مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن استفاده می شود. مرغوب بودن مواد اولیه و کیفیت آن تاثیر زیادی بر کیفیت نهایی کاور کفش تولید شده دارد. اغلب برای تولید کاور های کفش بیمارستانی از پلی اتیلن استفاده می شود. سایر تجهیزات پزشکی مانند ماسک پزشکی و لباس های یکبار مصرف نیز از این جنس هستند. به دلیل سبک بودن پلی اتیلن و کارایی بالای آن، بسیاری از تجهیزات پزشکی از پلی اتیلن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند. اما کاور تولید شده با این ماده، یک عیب دارد و آن هم این است که ممکن است پاره یا سوراخ شود؛ بنابراین برخی دیگر از کارخانه های تولید کننده تجهیزات پزشکی از مواد با کیفیت تری به نام پلی پروپیلن به جای آن استفاده می‌کنند، تا تجهیزات پزشکی با مقاومت بالاتری تولید کنند. استفاده از این مواد، این امکان را می‌دهد که تجهیزات پزشکی و کاور ها، قابلیت شستشو و استفاده مجدد داشته باشند. پس از صحبت درباره مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کاور کفش بیمارستانی، به مرحله بعدی تولید کاور کفش یکبار مصرف می رسیم. این مواد اولیه که عمدتاً پلاستیکی هستند در معرض حرارت و گرما قرار می گیرند تا تبدیل به مایع های خمیری شکل شوند. مایع های خمیری نیز بر اثر فشار هوا و با استفاده از تجهیزات نایلون ساز، به نایلون های نازکی تبدیل می شوند. نایلون های نازک روی دستگاه تولید کننده کاور کفش یکبار مصرف قرار می گیرند و به صورت اتوماتیک و در داخل دستگاه، به کاور های کفش تبدیل می شوند. در مرحله آخر نیز عملیات دوختن کش دور کاور انجام می شود.

دستگاه تولید کاور کفش بیمارستانی

دستگاه تولید کاور کفش بیمارستانی

دستگاه تولید کاور کفش بیمارستانی، این محصول را به تعداد زیاد و در زمانی کوتاه تولید می کند. این کالا با استفاده از دستگاه های فول اتوماتیک تولید کننده کاور کفش که دارای الگوی کاور کفش بیمارستانی هستند، تولید می شوند. دستگاه ها با استفاده از روش دوخت اولتراسونیک و با دارا بودن موتور های کم صدا، انواع کاور های کفش را در سریع ترین زمان ممکن تولید می کنند. با استفاده از چنین دستگاه هایی، نیازی به استفاده از نخ و سوزن نیست و پروسه تولید تجهیزات پزشکی مانند کاور کفش، ماسک، لباس های یکبار مصرف و ... کاملاً بهداشتی و با دوخت اولتراسونیک انجام می شود. دوختن درز ها و برش دادن پارچه نیز به راحتی و با نهایت دقت انجام می شود. در نتیجه کاورهای کفشی که با استفاده از این دستگاه تولید می شود دارای دوخت هایی تمیز بوده که کاملاً مهر و موم شده هستند. دوخت الگوی کاور کفش بیمارستانی به روش اولتراسونیک، این مزیت را دارد که کاور ها و کش های دوخته شده به آن ها، بسیار انعطاف پذیر باشند و دوخت آن ها به راحتی از یکدیگر جدا نشود؛ بنابراین اگر درزهای پارچه از یکدیگر جدا نشوند، آلودگی و میکروب ها نمی توانند به داخل آن نفوذ کنند. این دوخت کاملاً هم رنگ پارچه است و به قدری دقیق است که کاور ها به راحتی پاره نمی شوند. ویژگی های منحصر به فرد تولید کاور کفش بیمارستانی توسط دستگاه های فول اتوماتیک باعث می شود تا به راحتی این تجهیزات پزشکی در محیط های استریل مورد استفاده قرار بگیرند و از انتقال آلودگی ها و عوامل بیماری زا جلوگیری کنند.
برای خرید کاور کفش بیمارستانی، به وبسایت شرکت معتبر کالا اندیش مایسا مراجعه کنید. این محصول به صورت بسته‌ ای و عمده، و با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

نوشتن دیدگاه