کاور کفش پزشکی

کاور کفش پزشکی یا همان پوشش های نایلونی و پارچه ای که روی کفش افراد قرار می گیرد، به میزان قابل توجهی از انتقال آلودگی گرد و خاک و عوامل بیماری زا به محیط های بهداشتی جلوگیری می کند.یکی از مهم ترین مشکلاتی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها وجود دارد، این است که میکروارگانیسم ها و عوامل بیماری زا از سایر بخش های آلوده توسط کفش افراد به قسمت های استریل وارد می شوند؛ اما پس از اینکه راهی برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها از طریق کفش افراد پیدا شد، تولید کننده های تجهیزات پزشکی تصمیم گرفتند با تولید کاور های یکبار مصرف کفش، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. در حال حاضر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی به صورت عمده انواع کاور کفش پزشکی بیمارستانی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شرکت کالا اندیش مایسا یکی از تولیدکنندگان کاور کفش پزشکی است که در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. این مجموعه، تمامی محصولات خود را از طریق وب سایت فروشگاهی آنلاین مایسا مدیکال عرضه می کند. هم وطنان عزیز جهت سفارش انواع کاور کفش بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، ماسک، لباس بیمارستانی و سایر محصولات مورد نیاز پزشکی می توانند به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند و پس از مشاهده قیمت، محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال مراجعه کنید.

کاور کفش پزشکی چیست؟

کاور کفش پزشکی چیست؟

کاور کفش پزشکی به پوشش هایی گفته می شود که در بیمارستان ها و مکان های استریل مانند اتاق ICU،CCU و سایر بخش هایی که ایزوله هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش ها که از جنس نایلون یا پارچه های یکبار مصرف هستند، روی کفش افراد قرار می گیرند تا از وارد شدن آلودگی ها و عوامل بیماری زا به محیط های استریل جلوگیری شود. معمولاً مراکز درمانی جزء بخش هایی هستند که باید همیشه عاری از میکروب باشند؛ بنابراین استفاده از کاور کفش پزشکی در اتاق های عمل، اتاق های ایزوله و ... ضروری است. کاور کفش پزشکی تولید شده توسط شرکت کالا اندیشه مایسا یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های کاور کفش یکبار مصرف است که از انتقال آلودگی ها در محیط های درمانی و بیمارستان ها جلوگیری می کند. از آنجا که استفاده از کاور کفش بیمارستانی در پیشگیری از عفونت ها و مشکلاتی نظیر بیماری های واگیردار بسیار زیاد جلوگیری می کند، بنابراین تولید کننده های تجهیزات پزشکی برای تأمین نیازهای مصرف کنندگان، این محصولات را با کیفیت هر چه تمام تر تولید می کند.

مصارف کاور کفش پزشکی

مصارف کاور کفش پزشکی

کاور کفش پزشکی مصارف گسترده ای دارد، که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی، که بخش عمده ای از مصرف کنندگان این کالا هستند.
  • بسیاری از آشپزخانه ها و مراکز تهیه غذا نیز برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری ها از انواع کاور کفش استفاده می کنند.
  • بسیاری از باشگاه ها و مجموعه های ورزشی نیز از کاور کفش یکبار مصرف استفاده می کنند.
  • شاید دیده باشید که در سالن های آرایشی و آرایشگاه ها نیز از این کالا برای حفظ نکات بهداشتی استفاده می شود.
  • به طور کلی افرادی که در آشپزخانه های صنعتی؛ داروخانه‌ها و صنایع غذاسازی مشغول به کار هستند از کاورهای کفش نایلونی یا پارچه ای استفاده می کنند.

ضخامت کاورهای کفش تولید شده به گونه ای است که به راحتی پاره نمی شوند و ساعت ها می توان از آن ها استفاده کرد؛ اما کاور کفش یکبار مصرف است و قابلیت شستشو ندارد. سایز کاور کفش پزشکی مناسب همه افراد می باشد و از کودک گرفته تا افراد بزرگسال می‌توانند از این کاور ها استفاده کنند. حتی خانم هایی که کفش های پاشنه بلند می پوشند نیز می توانند از کاور کفش استفاده کنند. چرا که سایز آن به گونه ای است که مناسب استفاده برای خانم ها با کفش پاشنه بلند نیز می باشد. کش دور کاور کفش پزشکی به قدری انعطاف پذیر است که به راحتی دور کفش می چسبد و تا زمانی که نیاز باشد می توانید از آن استفاده کنید.
خریداران گرامی می توانند جهت استعلام قیمت کاور کفش پزشکی به صورت بسته ای و عمده، به وب سایت فروشگاه اینترنتی شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه کنند و یا با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس بگیرند. کارشناسان بخش فروش مایسا مدیکال خریداران را در رابطه با چگونگی خرید انواع تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین راهنمایی می کنند.

 

نوشتن دیدگاه