تولید کننده کلاه آکاردئونی

کلاه آکاردئونی به کلاه های یکبار مصرفی گفته می شود که در بیمارستان ها، مراکز پزشکی، رستوران و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کلاه آکاردئونی از ریزش مو و چربی جلوگیری می کند. این کلاه ها با استفاده از مواد یک بار مصرف تولید شده و بسیار سبک هستند. کلاه های آکاردئونی ضد آب بوده و از عرق کردن سر نیز جلوگیری می کنند؛ لذا نسبت به کلاه های پلاستیکی بهتر و بهداشتی تر هستند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های تولید کننده کلاه آکاردئونی وجود دارند که این گونه اقلام بهداشتی را برای حفظ سلامت و بهداشت بیماران تولید می کنند. با توجه به اینکه میکروب ها و باکتری ها در برابر مواد ضدعفونی کننده و همچنین دارو ها مقاومت پیدا کرده‌اند، پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف ضروری است. یکی از راه های پیشگیری از بیماری رعایت بهداشت است. معمولاً بیماری ها به علت تماس با محیط های آلوده انتقال پیدا می کنند؛ اما اگر از لوازم یکبار مصرف مانند کلاه آکاردئونی، کاور کفش، دستکش و این قبیل وسایل بهداشتی استفاده شود، ابتلا به بیماری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. به همین خاطر برخی از شرکت‌های تولید کننده کالای پزشکی به منظور برآوردن نیاز جامعه اقدام به تولید تجهیزات پزشکی مانند کلاه آکاردئونی نموده اند. یکی از شرکت های تولیدکننده کالاهای پزشکی شرکت کالا اندیش مایسا است که در حوزه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی فعالیت می کند.

دستگاه تولید کلاه آکاردئونی

دستگاه تولید کلاه آکاردئونی

کلاه آکاردئونی در خط تولید و توسط دستگاه تولید کلاه آکاردئونی تولید می شود. شکل این کلاه مانند آکاردئون است و نام آن نیز به همین خاطر به کلاه آکاردئونی شهرت پیدا کرده است. معمولاً جنس این کلاه ها از پلی پروپیلن فاقد اسپان باند هستند. به همین خاطر بسیار نازک و ضد آب هستند. برای تولید کلاه های آکاردئونی از یک نوع کش مخصوص استفاده می شود تا به راحتی و بدون اذیت شدن در مدت طولانی از آن استفاده کنید و به علت داشتن کش روی سر احساس خستگی یا سنگینی نداشته باشید. معمولاً سایز این کلاه ها ۱۹ اینچ، ۲۱ اینچ و ۲۳ اینچ هستند. دستگاه تولید کلاه آکاردئونی دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

  • کنترل دقیق توسط مبدل فرکانس
  • دارای طراحی فشرده
  • طراحی هوشمند و دقیق
  • تمام اتوماتیک و مجهز به کنترل پنل
  • دارای سیستم جوشکاری اولتراسنتک بدون درز
  • قطعات دستگاه دارای پوشش کروم

این دستگاه ها از پارچه های اسپان باند استفاده می‌کنند که دارای عرض های مختلفی بوده و ضد آب هستند. انواع ساده و چاپ دار این پارچه ها موجود هستند. اسپان باند ضد باکتری بوده و در برابر اشعه uv نیز مقاومت دارد. به دلیل لطافت بالای این پارچه و آبگریز بودن آن، کیفیت کلاه های آکاردئونی بسیار بالا است. تار و پود این پارچه از الیاف پرس شده تولید می شود و در رنگ های متنوع با ضخامت های مختلف در بازار موجود است. با توجه به اینکه این پارچه ها مصارف گوناگونی دارند، برای تولید انواع کاور کفش، کلاه آکاردئونی یک بار مصرف، لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، چای کیسه ای و ... به کار برده می شوند.

مایسامدیکال تولید کننده کلاه آکاردئونی

مایسا مدیکال تولید کننده کلاه آکاردئونی

شرکت کالا اندیش مایسا به عنوان تولید کننده کلاه آکاردئونی و سایر تجهیزات پزشکی این محصول را به صورت بسته ای و کارتونی در اختیار مشتریان قرار می دهد. با توجه به اینکه استفاده از کلاه های یک بار مصرف در دوران کرونا افزایش داشته است و بسیاری از مراکز درمانی، داروخانه ها و حتی آشپزخانه ها و رستوران ها از این کلاه ها استفاده می کنند، شرکت مایسا برای تامین نیاز مشتریان، اقدام به تولید این محصول نموده است. جهت خرید کلاه آکاردئونی می توانید به وب سایت شرکت کالا اندیش مایسا مراجعه فرمایید و این محصول را در بسته های صدتایی یا کارتونی خریداری نمایید. هر کارتن دارای ۲۰ بسته ۱۰۰ تایی است. افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند، می توانند از طریق شماره های موجود در وب سایت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب محل مورد نظر تحویل بگیرند. به منظور استعلام قیمت می توانید با شماره های موجود در وب سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه