گران قیمت ترین کاندوم جهان

کاندوم وسیله ای است که زوجین برای برقراری رابطه جنسی ایمن، از آن استفاده می کنند. این وسیله امروزه در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود و به دلیل کارایی خیلی خوبی که دارد خیلی مورد استقبال قرار گرفته است و اکثر مردم جهان از آن استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که این وسیله قدمت زیادی دارد و نسل های اولیه بشر نیز از آن استفاده می کرده اند. این در حالی است که اکثراً از این موضوع بی اطلاع هستند و گمان می کنند این وسیله دستاورد قرن های اخیر است. از آن جایی که آگاهی از این موضوع می تواند مفید باشد ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت کنیم و همه ابعاد آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار بدهیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

گران قیمت ترین کاندوم جهان

کاندوم 200 ساله گران ترین کاندوم جهان در طول تاریخ

گران قیمت ترین کاندوم جهان، به عنوان صنایع دستی فروخته شد. این کاندوم از پوست روده گوسفند ساخته شده بود و با وجود این که بیش از دو قرن قدمت داشت، اما کاملاً سالم مانده بود. این کاندوم 19 سانتی متر طول داشت و در حال حاضر در آمستردام نگه داری می شود. قدیمی ترین کاندوم جهان یک کاندوم 200 ساله است که در عملیات های حفاری که در اسپانیا انجام می‌شد، پیدا شده است. این کاندوم در یک جعبه شیک و بسیار زیبا قرار داشت و با وجود گذشته این همه سال هنوز کاملاً بی عیب مانده بود. کشف این وسیله، نشان گر فرهنگ بالای مردم این منطقه است. این کاندوم قدیمی، بعد از این که به پاریس انتقال داده شد به حراج گذاشته شد و با یک قیمت گزافی به فروش رسید. جالب است بدانید که قیمت این وسیله، در زمان خودش نیز خیلی زیاد بوده و فقط ثروتمندان می توانستند از پس هزینه خرید آن بر بیایند.

کاندوم 200 ساله گران ترین کاندوم جهان در طول تاریخ

کاندوم نامرئی جزو گران ترین کاندوم های عصر امروز

از آن جایی که کاندوم مزیت های زیادی برای زوجین دارد و می تواند احتمال ابتلا به بیماری های خطرناک را به طور قابل ملاحظه ای کاهش بدهد، خوشبختانه امروزه درصد قابل ملاحظه ای از زوجین بر استفاده از این وسیله اصرار می ورزند و سعی می کنند یک رابطه ایمن داشته باشند. به همین دلیل نیز برند های زیادی در حوزه تولید این وسیله، فعالیت می کنند که یکی از آن ها کاندوم نامرئی است که در حال حاضر به یکی از تولید کنندگان موفق این محصول تبدیل شده است و توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا خود برباید. شعار معروف این برند تولید بهتر بوده و هدف اصلی اش نیز این است که بتواند محصولی کاربردی و مرغوب به دست مصرف کننده برساند. از این رو، برای ساخت محصولات خود از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات استفاده می کند و تا کنون نیز محصولاتی را روانه بازار کرده است که کارایی آن ها به معنای واقعی کلمه بی نظیر است و صاحب نظران و کارشناسان از همه لحاظ آن ها را تأیید می کنند. بد نیست بدانید که این محصولات با استفاده از نرم ترین و نازک ترین لاتکس ها ساخته می‌شوند و دارای یک روکش سیلیکونی با کیفیت هستند. از این رو در حین رابطه حساسیت آلت را افزایش می دهند و باعث می شوند که زوجین رابطه بهتری داشته باشند. با این اوصاف پس جای تعجب ندارد که قیمت محصولات این برند بیش تر از نمونه های مشابه آن ها باشد و به عنوان گران ترین کاندوم های جهان شناخته شوند.

کاندوم نامرئی جزو گران ترین کاندوم های عصر امروز


اگر متأهل هستید پیشنهاد ما این است که برای خرید کاندوم به سایت مایسا مدیکال مراجعه کنید. چرا که این سایت یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین فروشگاه هایی است که در حوزه عرضه و فروش انواع مختلف کاندوم فعالیت می کند و محصولات آن از همه لحاظ مورد تأیید هستند. زوجین نیز با انتخاب این فروشگاه می توانند بهترین کاندوم را با یک قیمتی مناسب خریداری کنند و از تخفیف های ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوند. البته، توصیه ما این است که برای این که انتخاب بهتری داشته باشند حتماً قبل از این که برای خرید اقدام کنند با کارشناسان فروش این فروشگاه مشورت کنند و از آن ها راهنمایی بگیرند.

نوشتن دیدگاه