لیست شرکت های وارد کننده تجهیزات پزشکی

برای تهیه تجهیزات پزشکی نمی توان از هر راهی اقدام نمود و لازم است تامین این اقلام از طریق واردکننده های معتبری که مجوز فعالیت در این رابطه را دارند؛ صورت گیرد. لیست شرکت های مجاز فعال در حیطه واردات ملزومات و تجهیزات پزشکی از طریق وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است. متقاضیان می توانند برای تهیه محصولات مورد نیاز خود پس از بررسی رزومه و سوابق شرکت های معرفی شده، برای عقد قرار داد به شرکت های برتر در این زمینه مراجعه نموده و از دریافت کالاهای اصل اطمینان حاصل نمایند.

لیست شرکت های وارد کننده تجهیزات پزشکی

شرکت های وارد کننده تجهیزات پزشکی آشنا شوید

شرکت های وارد کننده اقلام پزشکی در صورتی معتبر محسوب می شوند که دارای کد IRC باشند. با یک جستجوی مختصر در سامانه وزارت بهداشت لیست بلند بالایی از شرکت هایی که از سال 1395 تا کنون از سابقه ترخیص در سامانه تیتک برخوردار هستند، نمایش داده می شود. واضح است که کیفیت خدمات ارائه شده در تمامی این شرکت ها یکسان نیست و برخی از وارد کننده ها در این رابطه نسبت به سایر رقبا برتری قابل توجهی دارند. با توجه به اهمیت کیفیت تجهیزات پزشکی در سطح کیفی خدمات ارائه شده در مراکز درمانی، متقاضیان که اغلب نمایندگان بیمارستان ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و سایر مراکز مرتبط دیگر هستند، سعی در برقراری ارتباط با بهترین شرکت های وارد کننده برای تامین احتیاجات کلینیک خود دارند. لذا فهرستی از شرکت های برتر در این زمینه در ادامه ارائه می شود تا متقاضیان برای انتخاب طرف قرار داد جهت تامین تجهیزات پزشکی آسوده خاطر باشند.

  • کالا اندیش مایسا: یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تامین و واردکننده تجهیزات پزشکی است که در این مسیر تجربه های بسیاری کسب کرده است و همین امر باعث شده است محصولات پزشکی این شرکت از درجه یک ترین کالاها باشد. کالا اندیش مایسا با به کارگیری افراد متخصص و توانا، انتخابی درست برای خرید و تهیه تجهیزات پزشکی است.
  • شرکت تجهیزات پزشکی افرا طب گلسار: این شرکت که از قدمت 35 ساله در زمینه تامین تجهیزات پزشکی برخوردار است، انواع لوازم مصرفی پزشکی، کالاهای درمانی بیمارستانی و خانگی را برای متقاضیان تامین می نماید. در صورت درخواست مشتریان، امکان سفارش گذاری برای اقلام ناموجود نیز از طریق این شرکت میسر است. 
  • شرکت تجهیزات درمانی سدان مد: رزومه 15 ساله این شرکت و دریافت عنوان بزرگ ‌ترین مرجع برخط فروش تجهیزات پزشکی، نشان از اعتبار این مجموعه در بازار واردات و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی دارد. کالاهای عرضه شده در این مجموعه از طریق تولیدکنندگان برتر جهان تامین می شوند.
  • شرکت آسام طب: این شرکت از سال 1395 قدم در این عرصه نهاده است و با رویکردی نوین، سعی در ارائه خدمات اینترنتی ارزشمند به متقاضیان دارد. اجاره تجهیزات پزشکی، تعمیرات و فروش ملزومات پزشکی در دستور کار این شرکت قرار دارد. 
  • شرکت تجهیزات دارویی دوستکام: این شرکت از سال 1371 در زمینه واردات تجهیزات دندانپزشکی، تومورهای لابراتوری بیمارستانی و تومورهای جراحی فعالیت موثر دارد.
  • شرکت پارس: این شرکت فعال در زمینه تجهیزات پزشکی، در آغاز انقلاب تاسیس و راه اندازی شده است. این مجموعه تاکنون 340 دستگاه سی تی اسکن را به بخش های مختلف کشور تحویل داده است.
  • شرکت تجهیزات دارویی و پزشکی رادین: قدمت این مجموعه به سال 1360 بر می گردد. در این شرکت امکان برخورداری از خدمات پس از فروش برای مشتریان در نظر گرفته شده است که ویژگی قابل توجه از دیدگاه مشتریان قلمداد می شود.

شرکت های وارد کننده تجهیزات پزشکی آشنا شوید

کالا اندیش مایسا: برترین شرکت وارد کننده تجهیزات پزشکی

شرکت کالا اندیش مایسا یکی از خوش نام ترین شرکت های فعال در زمینه پخش عمده تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور است که از سال 1391 سعی در انجام رسالت خود در این حیطه و تهیه به موقع اقلام دارویی مورد نیاز هموطنان در سراسر کشور دارد. در این مجموعه کالاهای با کیفیت و اصل در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان تحویل داده می شود. چرا که پروسه بررسی سفارشات بلافاصله پس از ثبت متقاضیان، توسط متخصصان حاضر در شرکت آغاز می شود. در فروشگاه مایسا کالاها پس از انجام کنترل کیفی به مشتریان تحویل می شود. لذا امکان دریافت کالای معیوب از این مرکز فروش تقریبا صفر است.

کلیه محصولات عرضه شده در کالا اندیش مایسا علاوه بر تضمین کیفیت از ضمانت بهترین قیمت نیز برخوردار هستند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید از این فروشگاه آنلاین اقدام نمایند. رضایت مشتریان در این مجموعه به عنوان یک اصل اساسی تلقی می شود که همواره مورد توجه تمامی پرسنل قرار دارد. این فروشگاه با نام تجاری کارومد نماینده معتبر بسیاری از تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی است.  

 

نوشتن دیدگاه