آیا کاندوم باعث عفونت میشود؟

بدون تردید بخش مهمی از زندگی زوجین را رابطه جنسی تشکیل می دهد. به همین دلیل همواره هر دو طرف در تلاش هستند تا بتوانند یک رابطه با کیفیت و سالم داشته باشند. متاسفانه امروزه عدم آگاهی افراد از روش های مناسب برای انجام رابطه جنسی موجب ایجاد مشکلات و بیماری های مقاربتی می‌شود. برخی از عفونت‌ها و بیماری‌های مقاربتی به راحتی میتوانند بین افراد انتقال یابند. در این زمینه استفاده از کاندوم به عنوان یکی از بهترین راه های پیشگیری از انتقال عفونت، همواره مورد تاکید قرار می گیرد. یک باور غلط بین افراد وجود دارد که تصور می‌کنند استفاده از کاندوم باعث ایجاد عفونت هایی در اندام جنسی آقایان و خانم ها می شود. با این حال باید بدانید که این طرز تفکر کاملا اشتباه است. با وجود این که بخش زیادی از افراد ترجیح می‌دهند که تجربه های جنسی متفاوتی را برای خود رقم بزنند ولی حفظ سلامت و رعایت بهداشت فردی در اندام تناسلی، همواره به عنوان یک اصل مهم باید در نظر گرفته شود. اگر از محصولات مناسب در هنگام برقراری رابطه جنسی استفاده نکنید، باید بدانید که خود را در معرض عفونت های مقاربتی قرار داده‌اید. بهره گیری از کاندوم به عنوان بهترین راهکار برای رعایت بهداشت فردی در این زمینه به شما کمک می کند.

آیا کاندوم باعث عفونت میشود

آیا کاندوم باعث عفونت رحم میشود؟

یکی دیگر از باورهای غلط در بین افراد، تاثیر گذاری کاندوم در عفونت رحم محسوب می‌شود. برای راحت کردن خیالتان باید بگوییم که ارتباطی مابین عفونت رحم و استفاده از کاندوم وجود ندارد. آقایان با خیالی آسوده می توانند برای انجام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنند. در این بین ممکن است گاهی اوقات کاندوم هایی وجود داشته باشند که برخی از بانوان نسبت به جنس آن ها حساسیت نشان دهند. به عنوان مثال کاندوم لاتکس ارزان قیمت و بی کیفیت ممکن است حساسیت هایی را برای دسته ای خاص از بانوان به وجود بیاورند. چنانچه قبل از استفاده از این کاندوم در ناحیه تناسلی آنها جراحت یا زخمی وجود داشته باشد، ممکن است به هنگام استفاده از این محصول با سوزش و خارج مواجه شوند. در عین حال تاکنون هیچ دلیل علمی مبنی بر تاثیر کاندوم بر عفونت رحم مشاهده نشده است. اگر در هنگام خرید کاندوم دقت کنید که محصول با کیفیت را انتخاب نمایید، هیچ گونه مشکلی برای دهانه رحم به وجود نخواهد آمد. در واقع ایجاد زخم دهانه رحم و عفونت های مختلف در این ناحیه از بدن، از عوامل مختلف دیگری نشات می گیرد. بهترین راهکار برای مقابله با عفونت رحم و زخم دهانه رحم، استفاده از کاندوم است.
اگر به هنگام استفاده از کاندوم با نشانه های مختلفی مواجه شدید، سعی کنید در رابطه جنسی از محصول دیگر استفاده نمایید. نشانه هایی مانند خارش در ناحیه تناسلی، تورم، برجستگی های جوش مانند و قرمزی از جمله عوامل آلرژی به کاندوم خواهند بود.

آیا کاندوم باعث عفونت رحم می شود

کاندوم ضد قارچ و ضد عفونت چیست؟

حال ممکن است که برای بسیاری از افراد سوال پیش بیاید که برای برقراری یک رابطه جنسی پاک و سالم آیا کاندوم ضد قارچ و ضد عفونت وجود دارد؟ کاندوم آنتی باکتریال یا کانون ضد قارچ، یک محصول ایده آل برای جلوگیری از بیماری ها و عفونت های مقاربتی محسوب می شود. آغشته کردن این محصول به ماده ای به منظور جلوگیری از قارچ و عفونت کمک می کند تا بتوانید از رشد میکروب ها در آلات تناسلی جلوگیری نمایید. خاصیت آنتی باکتریال و ضد خارش بودن را می‌توانید در ژل لوبریکانت نیز مشاهده کنید. در واقع پیشرفت در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی موجب شده است که برای افرادی که از بیماریهای مقاربتی ترس دارند، این مدل از کاندوم ها تولید شوند. از جمله بیماری‌های مختلفی را که با استفاده از این مدل از کاندوم ها می توانید پیشگیری کنید، سوزاک، عفونت دهانه واژن و زگیل تناسلی خواهند بود. با توجه به اینکه ممکن است یکی از زوجین به واسطه مصرف داروهای آنتی بیوتیک یا عوامل محیطی با عفونت در ناحیه تناسلی مواجه شود، پزشکان توصیه می‌کنند به منظور جلوگیری از انتقال این مشکلات و بیماری ها، روی به استفاده از کاندوم ضد قارچ و ضد عفونت آورده شود. این محصولات از جنس لاتکس با کیفیت بالا تولید می شوند. لایه های ضد عفونت و ضد قارچ که بر روی این مدل از کاندوم ها وجود دارند، به بهترین شکل می توانند شما را یاری کنند تا یک رابطه جنسی سالم برقرار کنید. اگر به دنبال خرید کاندوم آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد عفونت هستید و قصد انتخاب محصولی مناسب برای جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی را دارید، می توانید محصولات موجود در شرکت بازرگانی کالا اندیش مایسا را مورد بررسی قرار دهید. کالا اندیش مایسا بهترین عمده فروشی کاندوم در اصفهان است. شما می توانید کاندوم ضد حساسیت، ضد قارچ و ضد عفونت را با هر تعدادی که بخواهید از مایسامد بخرید. قیمت مناسب محصولات مایسامد به شما کمک می کند تا با خرید از آن بتوانید از داشتن یک رابطه جنسی سالم لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه