از کجا بفهمیم کاندوم سالم است

استفاده صحیح از کاندوم موجب می شود که بتوانید خود را از ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته، تا بیش از 98 درصد مصون نگه دارید. امروزه کاندوم به عنوان کم عارضه ترین و در دسترس ترین روش برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. در عین حال همواره تاکید می شود برای تشخیص کاندوم سالم، سعی کنید حساسیت بالایی به خرج دهید. برای اینکه بتوانید محصولی سالم و باکیفیت انتخاب کنید، باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و با جزئیات کامل راهکارهای شناسایی کاندوم سالم، آشنایی پیدا کنید. موارد متعددی در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا انتخابی مناسب به عمل آورید.

از کجا بفهمیم کاندوم سالم است

نحوه تشخیص کاندوم سالم

با توجه به حساسیت انتخاب این محصول، بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که از کجا بفهمیم کاندوم سالم است؟ راهکارهای مختلفی برای تشخیص کاندوم سالم پیش روی شما قرار می گیرد. استفاده از روش های کاربردی برای تشخیص محصولی سالم به شما کمک می کند که با خیالی آسوده بتوانید از آن ها بهره ببرید. امروزه کاندوم ها در شکل های مختلف و با تنوع بالا به بازار عرضه می شوند. افراد، بنا بر ویژگی های محصول و متناسب با سلیقه می توانند انتخاب خود را انجام دهند.

  • کنترل بسته بندی کاندوم: یکی از مواردی که در تشخیص کاندوم سالم به شما کمک می کند، بررسی بسته بندی محصول است. هر نوع سوراخ، آسیب‌ دیدگی و پاره شدگی که بر روی بسته بندی کاندوم قرار داشته باشد، ممکن است که کیفیت آن را کاهش دهد. این شرایط منجر به بروز مشکلاتی برای افراد خواهد شد.
  • گواهینامه بین المللی را بررسی کنید: بهره مندی از گواهینامه های استاندارد، تا حد زیادی می‌تواند شما را از خرید محصولی با کیفیت مطمئن کند. بدون تردید کاندوم هایی که از گواهینامه های مختلف مانند CE و یا نشان تجاری BSI بهره می برند، می توانند به لحاظ کیفیت و ایمنی نسبت به سایر محصولات، مناسب تر باشند. در این شرایط با اطمینان بالایی می توانید خرید خود را انجام دهید.
  • تاریخ انقضای کاندوم: در کنار مواردی که عنوان کردیم و به شما برای خرید محصول با کیفیت کمک می کنند، بدون تردید بررسی تاریخ انقضای کاندوم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا بر روی قسمتی از محصول یا در پشت بسته بندی کاندوم، تاریخ تولید و انقضا را می توانید مشاهده کنید. اگر محصول خریداری شده تاریخ انقضای آن گذشته باشد، با تغییر رنگ همراه می شود. علاوه بر این اگر کاندوم شامل روان کننده باشد، این ماده شل می شود و در بسته بندی آن نشتی مشاهده خواهید کرد. در کنار تمام این موارد، محصولی که تاریخ انقضای آن گذشته باشد با بوی بد همراه خواهد شد.

نحوه تشخیص کاندوم سالم

روش تشخیص کاندوم تاریخ گذشته چیست؟

استفاده از کاندوم تاریخ گذشته عوارض متعددی برای فرد و شریک جنسی به همراه دارد. به عنوان مثال، محصولی که با تاریخ گذشته در بازار عرضه می شود، همواره با احتمال بروز پارگی مواجه است. این شرایط می‌ تواند موجب بارداری ناخواسته شود. علاوه بر این مورد، با مصرف محصول تاریخ گذشته، انتقال بیماری های مقاربتی نیز ممکن است به وقوع پیوسته و خطر بروز عفونت در افراد به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. راهکارهای مختلفی علاوه بر بررسی تاریخ درج شده بر روی بسته بندی محصول می توانند برای تشخیص کاندوم تاریخ گذشته توسط شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال کاندوم تاریخ گذشته معمولا با تغییر رنگ همراه می شود. اگر این محصول با روان کننده همراه باشد، ماده موجود در آن به بیرون نشت پیدا خواهد کرد. به همراه تمام مواردی که بیان کردیم، اگر تاریخ انقضای کاندوم گذشته باشد، به احتمال فراوان محصول خشک و سفت می شود. اگر پس از باز کردن بسته بندی کاندوم با بوی بد آن مواجه شدید، به احتمال فراوان تاریخ انقضای آن گذشته باشد. موارد مختلفی برای استفاده از این محصول به منظور جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی وجود دارند. سعی کنید هنگام باز کردن بسته بندی محصول، دقت کافی به خرج دهید. علاوه بر این، استفاده از جهت درست نیز می تواند اهمیت بالایی داشته باشد.
برای خرید انواع کاندوم با کیفیت بالا، میتوانید از محصولات شرکت کالا اندیش مایسا استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه