کاندوم طعم دار چیست؛ با انواع کاندوم میوه ای و طعم دار آشنا شوید

امروزه انواعی از کاندوم ها با نام کاندوم طعم دار در بازار وجود دارند. این کاندوم ها از جنس لاتکس ساخته شده و با استفاده از یک پوشش طعم دار کاور می شوند. کاندوم های طعم دار را می توان با طعم میوه هایی مانند توت فرنگی، گیلاس، موز، بلوبری و ... در بازار پیدا کرد. زمانی که قصد دارید یک کاندوم طعم دار را بخرید قبل از آن حتما با شریک جنسی خود مشورت کنید. کاندوم های طعم دار به دلایل متفاوتی تولید می شوند که یکی از آن ها داشتن رابطه سکس دهانی ( اورال سکس) جذاب و لذت بخش است. برخی از بیماری ها مانند سوزاک یا سفلیکس وجود دارند که ممکن است از طریق دهان نیز انتقال پیدا کنند از این رو انتخاب یک کاندوم مناسب با طعم رضایت بخش می تواند باعث بالا رفتن کیفیت رابطه جنسی شود.

کاندوم طعم دار چیست؛ با انواع کاندوم میوه ای و طعم دار آشنا شوید

کاندوم طعم دار چیست؟

به انواعی از کاندوم ها که دارای طعم و رایحه میوه های مختلف هستند،کاندوم طعم دار می گویند. آمار ها نشان می دهد که استفاده از کاندوم های طعم دار، ترشح تستسترون را بیشتر می کند و باعث رضایت و لذت از رابطه جنسی می شود. کاندوم های طعم دار باعث می شوند که رابطه جنسی دارای تنوع باشد و از این رو لذت جنسی بیشتر شود. این نوع کاندوم داری قند یا شکر خوراکی هستند و منحصرا برای استفاده در رابطه دهانی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کاندوم های طعم دار برای روابط واژینال و مقعدی مورد توصیه نیست. اگر شریک جنسی خود را به خوبی نمی شناسید حتما برای برقراری رابطه دهانی از کاندوم طعم دار استفاده کنید.

کاندوم طعم دار چیست؟

مزایای استفاده از کاندوم طعم دار چیست؟

  • استفاده از کاندوم های طعم دار به رابطه جنسی تنوع می دهد و باعث رضایت طرفین می شود.
  • با استفاده از کاندوم طعم دار، طعم بد یا نامطلوب لاتکس حس نمی شود و به جای آن طعم میوه ای که انتخاب کرده اید را احساس می کنید.
  • بسیاری از بیماری های مقاربتی از طریق رابطه دهانی نیز انتقال می یابند از این رو برای داشتن یک رابطه ایمن و سالم بهتر است که از کاندوم های طعم دار استفاده شود.
  • و ...

در خرید کاندوم های طعم دار دقت داشته باشید که این محصول را از فروشگاه ها و داروخانه های برتر و معتبر تهیه نمایید. برند و کیفیت کاندوم طعم دار بسیار حائز اهمیت است. شرکت کالا اندیش مایسا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین انواع کاندوم های طعم دار، به خریداران این امکان را می دهد تا بتوانند محصولات مورد نظر را از بهترین و با کیفیت ترین برند ها انتخاب و خریداری کنند.

مزایای استفاده از کاندوم طعم دار چیست؟

آیا استفاده از کاندوم طعم دار برای رابطه واژینال از نظر پزشکی مورد تایید است؟

از مهم ترین سوال هایی که درباره استفاده از کاندوم های طعم دار پرسیده می شود این است که آیا این نوع کاندوم ها برای رابطه واژینال بی خطر هستند یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: اسانس و رایحه ای که در کاندوم های طعم دار استفاده می شود صرف رابطه اورال یا سکس دهانی است. مواد شیمیایی که برای طعم دار کردن این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد خطری برای رابطه اورال ندارد اما مناسب برای رابطه واژینال نیستند. مواد شیمایی و برخی از قند های مصنوعی در طعم دار کردن کاندوم ها استفاده می شوند. در صورت استفاده کردن از این کاندوم ها در رابطه واژینال ممکن است که این قند ها و مواد شیمیایی با مخاط واژن ترکیب شده و موجب بروز حساسیت و برخی از عفونت ها شوند از این رو بهتر است که برای رابطه واژینال، نوع دیگری از کاندوم مورد استفاده قرار گیرد. برخی از افراد اقدام به استفاده از لوبریکانت های طعم دار بر روی کاندوم معمولی می کند حتی در این مورد هم به دلیل وجود قندهاو موادشیمیایی که در این روان کننده ها وجود دارد ممکن است که ph واژن تغییر کند و خطر مبتلا شدن به برخی از بیماری های باکتریایی و قارچی بالا می رود.

آیا استفاده از کاندوم طعم دار برای رابطه واژینال از نظر پزشکی مورد تایید است؟

طعم های کاندوم چه تاثیری در رابطه جنسی دارد؟

هدف طراحی و تولید کاندوم های طعم دار این بوده که از این محصول در رابطه دهانی استفاده شود به همین دلیل در ساخت این محصولات از مواد قندی و اسانس برخی از میوه ها استفاده شده است. طعم خوب کاندوم می تواند میل طرفین به رابطه جنسی را برانگیخته کند و یک رابطه با کیفیت را به طرفین هدیه دهد. طعم های کاندوم به صورت سلیقه ای انتخاب می شود و هیچ طعمی مزیت یا برتری نسبت به طعم دیگر ندارد. در واقع طعم های مختلف کاندوم برای ارائه این محصول به طیف گسترده ای از افراد، تولید شده است. در استفاد از کاندوم های طعم دار حتما به تاریخ انقضای این محصول دقت داشته باشید. نحوه استفاده از این کاندوم ها بر روی بسته بندی آن ها درج شده است. شما می توانید انواع کاندوم طعم دار را از  شرکت کالا اندیش مایسا بهترین عمده فروشی کاندوم در اصفهان بخرید. کاندوم با طعم دلخواه خود را در سایت مایسا مدیکال جستجو کنید و به تعداد دلخواه بخرید.

نوشتن دیدگاه