کاندوم ساگامی؛ نازک ترین کاندوم جهان

کاندوم یک محصول بهداشتی است که افراد در حین رابطه جنسی از آن استفاده می کنند. در کشور ما تولید کننده های داخلی به تولید انواع کاندوم ایرانی با کیفیت بسیار بالا پراخته اند با این حال انواعی از کاندوم های خارجی نیز به صورت محدود به کشور وارد می شوند و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. کاندوم ساگامی یکی از انواع وارداتی کاندوم محسوب می شود. این نوع کاندوم با وجود قیمت زیادی که دارد اما دارای محبوبیت بالایی است. کاندوم هایی که دارای ضخامت هستند ممکن است از لذت رابطه جنسی کم کنند و از طرفی نازک بودن کاندوم هم ممکن است ایمنی کامل نداشته باشد و باعث پارگی کاندوم شود. انواعی از کاندوم ها که از جنس پلی اورتان تهیه می شوند علاوه بر اینکه نازک هستند در مقابل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و به سادگی پاره نمی شوند. در حال حاضر کاندوم های ساگامی با ضخامت 0.02 و 0.01میلی متر به عنوان نازک ترین کاندوم موجود در بازار جهانی معرفی می شوند. این کاندوم ها علاوه بر ضخامت کم دارای مزایای دیگری نسبت به کاندوم های لاتکس هستند.

کاندوم ساگامی؛ نازک ترین کاندوم جهان

برند ساگامی و منشا آن

برند ساگامی نزدیک به هفتاد سال است که در زمینه تولید انواع کاندوم فعالیت دارد. این برند یک برند ژاپنی است و برگرفته از نام کوهی در این کشور است. برند ساگامی از برترین تولید کنندگان کاندوم محسوب می شود. این برند با دارا بودن بهترین تجهیزات و نیروی کار حرفه ای در طول سالیان متمادی توانسته است از بهترین انواع کاندوم در بازار جهانی محسوب شود. کیفیت این نوع کاندوم به حدی است که در حال حاضر کارخانه ساگامی محصولات خود از جمله کاندوم را به بیش از 80 درصد کشور های جهان صادر می کند.

001 خاص ترین کاندوم ساگامی

با اینکه شرکت ساگامی سال هاست در عرصه تولید کاندوم فعالیت دارد اما در سال های اخیر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. این محبوبیت به دلیل دستاورد هایی است که این شرکت در زمینه تولید کاندوم به دست آورده است. برند ساگامی موفق شده است تا نازک ترین کاندوم جهان را به تولید برساند. نازک بودن کاندوم از آن جایی اهمیت پیدا می کند که بسیاری از افراد با استفاده از کاندوم احساس راحتی ندارند و از رابطه جنسی با کاندوم احساس نارضایتی می کنند همین موضوع باعث می شود تا میل افراد نسبت به استفاده از کاندوم تا حد بسیار زیادی پایین آید. کاندوم ها برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری استفاده می شود و اگر لذت جنسی افراد را پایین آورند در صورت عدم استفاده از آن بسیاری از این بیماری ها انتقال می یابد. کاندوم 001 ساگامی با قطر یک صدم میلی متر در حال حاضر به عنوان نازک ترین کاندوم موجود در جهان محسوب می شود. ساختار این کاندوم به گونه ای است که از پلی اورتان ساخته است و جنس آن از لاتکس است. برخی از کاندوم های ساخته شده از لاتکس می توانند باعث بروز حساسیت شوند. کاندوم 001 ساگامی علاوه بر ضد حساسیت بودن دارای مقاومت بسیار بالایی است.

001 خاص ترین کاندوم ساگامی

چند نکته در مورد کاندوم های پلی اورتان

در رابطه با کاندوم هایی که از جنس پلی اورتان ساخته می شوند باید به نکات زیر توجه کنیم:

  • ضخامت کاندوم های پلی اورتان بسیار کم تر از کاندوم های ساخته شده از جنس لاتکس است.
  • کاندوم های پلی اورتان در عین نازک بودن، مقاومتی دو تا سه برابر نسبت به کاندوم های لاتکس دارند.
  • میزان نازک بودن این نوع از کاندوم به حدی است که در حین رابطه جنسی هدایت گرما بخوبی انجام می گیرد و لذت رابطه جنسی بالا می رود.
  • کاندوم های ساخته شده از پلی اورتان به گونه ای ساخته می شوند که بدون بو هستند و در حین رابطه جنسی بوی نامطبوع تولید نمی کنند.
  • کاندوم های پلی اورتان با استفاده از روغن های جنسی دچار پارگی نمی شوند.
  • این نوع کاندوم ضد حساسیت است و برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند مناسب است.
  • و ... 

چند نکته در مورد کاندوم های پلی اورتان

چندنکته مهم در هنگام استفاده از کاندوم ساگامی

  •  قبل از هر گونه رابطه جنسی و به محض نعوظ آلت تناسلی باید از کاندوم استفاده شود. ترشحات مردان پیش از انزال ممکن است حاوی و انتقال دهنده بیماری هایی مانند ایدز باشند.
  • کاندوم های ساگامی دارای فضای کوچکی در سر کاندوم هستند که در زمان انزال، اسپرم ها در آن جا جمع می شوند. هنگامی که کاندوم بر روی آلت کشیده می شود باید این فضا خالی بماند.
  • در طول رابطه جنسی کاندوم نباید خارج شود.
  • اگر در طول رابطه جنسی کاندوم دچار پارگی شود حتما باید رابطه جنسی را قطع کرد و از کاندوم جدید استفاده کرد. در چنین مواقعی برای اطمینان، بهتر است که از سایر وسایل پیشگیری اورژانسی استفاده شود.
  • در زمان استفاده از کاندوم می توان برای تجربه رابطه بهتر و راحت تر می توان از لوبریکانت با پایه آب و یا ژل روان کننده استفاده کرد. 
نوشتن دیدگاه