بهترین مارک کاندوم تاخیری

کاندوم از پر فروش ترین محصولات بهداشتی محسوب می شود. این محصول برای جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و پیشگیری از بارداری استفاده می شوند. کاندوم ها در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. از پر فروش ترین انواع کاندوم می توان به کاندوم های تاخیری اشاره کرد. این نوع کاندوم باعث افزایش مدت رابطه جنسی می شوند و لذت بیشتری را برای طرفین فراهم می کنند. آمار بدست آمده نشان می دهد حدود 30 تا 40 درصد مردان ایرانی دارای مشکل زود انزالی هستند. با استفاده از کاندوم های تاخیری مدت زمان رابطه جنسی طولانی تر می شود و مشکل زود انزالی آقایان تا حدودی برطرف می شود. کاندوم های تاخیری در انواع متفاوتی با طعم و ویژگی های متفاوتی به تولید می رسند. به طور مثال انواع کاندوم های تاخیری با قابلیت هایی مانند ضد حساسیت بودن دارای فروش بیشتری هستند.


در خرید کاندوم های تاخیری باید دقت نمود که این محصول از فروشگاه های معتبر و از برند های مطرحی انتخاب شوند. خوشبختانه انواع کاندوم تاخیری را می توان در برند های ایرانی و خارجی در بازار تهیه کرد. کاندوم های ایرانی با داشتن کیفیت مطلوب توانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند. ترکیباتی مانند لیدوکائین یا بنزوکائین در ساختار کاندوم های تاخیری باعث به تعویق افتادن زمان انزال می شود.

بهترین مارک کاندوم تاخیری

مقایسه بهترین کاندوم تاخیری با بیشترین مدت به تاخیر انداختن

برند های متفاوتی از کاندوم ها وجود دارند که از جمله کاندوم های پر فروش و محبوب محسوب می شوند. در این مقاله به بررسی و مقایسه چند نوع از این کاندوم های تاخیری می پردازیم:

  • کاندوم تاخیری کافئین دار کدکس
    جنس کاندوم: لاتکس
    تعداد در بسته: 12 عدد- 3 عددی
    کشور سازنده: ایران
    رایحه: کافئین
    توضیحات : این کاندوم دارای ساختاری بسار نازک و لطیف است و باعث تاخیر در انزال و افزایش میل جنسی می شود. نازک بودن در عین مقاومت بالا از ویژگی های این نوع کاندوم به شمار می رود.
  • کاندوم تاخیری کدکس مدل دبل دیلی
    جنس کاندوم: لاتکس
    تعداد در بسته: 10 عدد
    کشور سازنده: ایران
    رایحه: میوه های مختلف
    توضیحات: این محصول حاوی بنزوکائین و حلقه تاخیری است. کاندوم های دبل دیلی به عنوان یکی از بهترین انواع کاندوم های تاخیری معرفی می شود. عملکرد این کاندوم به گونه ای است که با ایجاد بی حسی موضعی و فشار حلقه بر روی ناحیه ختنگاه موجب تاخیر در انزال می شود.
  • کاندوم تاخیری کاپوت مدل Cool time v
    جنس محصول : لاتکس
    تعداد در بسته: 12 عدد
    کشور سازنده: ایران
    رایحه: ژل اناری
    توضیحات: این مدل کاندوم دارای انواع خاردار، حلقوی و تاخیری است. این نوع کاندوم موجب افزایش میل جنسی و تاخیر در انزال می شود. این نوع کاندوم دارای گواهی نامه FDA است. رایحه بلوبری این نوع کاندوم با ایجاد خنک کنندگی میل جنسی را در خانم ها و آقابان بیشتر می کند.
  • کاندوم 45 دقیقه کاپوت
    جنس کاندوم: لاتکس
    تعداد در بسته: 12 عدد
    کشور سازنده: ایران
    رایحه: عصاره نعنا
    توضیحات: این مدل از کاندوم دارای لیدوکائین است و باعث افزایش نعوظ و تاخیر در انزال می شود. کاندوم 45 دقیقه کاپوت حاوی نوک ذخیره در سر کاندوم است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
  • کاندوم تاخیری کدکس مدل جینسینگ
    جنس کاندوم: لاتکس
    تعداد در بسته: 12 عدد
    کشور سازنده: ایران
    رایحه: جینسینگ
    توضیحات: این کاندوم دارای لوبریکانت و حلقه است و باعث تاخیر در انزال می شود.

مقایسه بهترین کاندوم تاخیری با بیشترین مدت به تاخیر انداختن

بهترین کاندوم تاخیری

با توجه به انواع مدل های کاندوم تاخیری که در بازار وجود دارند ممکن است در خرید بهترین نوع آن دچار سردرگمی شوید. بهترین روش برای مطمئن بودن از کیفیت کاندوم های خریداری شده این است که قبل از خرید این محصولات، راجع به آن تحقیق کنید و از ویژگی ها و خاصیت آن مطلع شوید. خرید از مراکز معتبر و فروشگاه های مورد اطمینان برای خرید کاندوم های تاخیری بسیار ضروری است. شرکت کالا اندیش مایسا یکی از بهترین و برترین ارائه دهندگان کاندوم های تاخیری با کیفیت محسوب می شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مایسا می توانید انواع کاندوم های با کیفیت این مجموعه خرید نمایید. تمامی محصولات این مجموعه با ذکر ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند در سایت کالا اندیش مایسا درج شده اند. خرید از این فروشگاه به نوعی تضمین کننده کیفیت کالای خریداری شده محسوب می شود.

نوشتن دیدگاه