کاندوم توت فرنگی چیست؟

کاندوم یک محصول از جنس لاتکس است که اغلب به صورت طبیعی و شیمیایی ساخته می شود و از آن برای جلوگیری از بیماری، افزایش لذت رابطه زناشویی و جلوگیری از بیماری های جنسی استفاده می شود. کاندوم ها انواع گوناگونی دارند و هر فرد متناسب با سلیقه خود می تواند بهترین مدل را انتخاب کند. کاندوم های طعم دار یکی از پر فروش ترین انواع کاندوم هستند که در انواع طعم تولید و به بازار عرضه می شوند. مهم ترین دلیل برای استفاده از کاندوم طعم دار از جمله توت فرنگی سکس دهانی است از این رو قبل از خرید حتما با طرف مقابل مشورت کنید و با رضایت دو طرف خرید را انجام دهید. برای ساخت کاندوم توت فرنگی از موادهای شیمیایی که طعم توت فرنگی دارند استفاده می شود که این مواد برای رابطه دهانی ضرر خاصی به همراه ندارند اما در برخی موارد ممکن است در رابطه واژینال یا مقعدی سبب ایجاد بیماری شود. در ساخت کاندوم توت فرنگی از مواد شیرینی که مزه توت فرنگی دارند استفاده می شود از این رو رابطه جنسی را هیجان انگیز می کند و لذت رابطه را افزایش می دهد. بوی خوب توت فرنگی سبب می شود بوی لاتکس را احساس نکنید و رابطه دهانی خوشمزه ای را تجربه کنید.

کاندوم توت فرنگی چیست

خاصیت کاندوم توت فرنگی

همانطور که در بالا گفته شد کاندوم ها انواع گوناگونی دارند و هر فرد متناسب با نیاز، سلیقه و ... می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. کاندوم توت فرنگی یکی از پر مصرف ترین کاندوم های طعم دار است که خود در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. اغلب از کاندوم های طعم دار برای سکس دهانی استفاده می شوند و بهتر است برای رابطه واژینال و مقعدی از آن ها استفاده نشود. کاندوم توت فرنگی در انواع ساده، نازک، خاردار و ... موجود هستند که در برخی از آن ها برای افزایش لذت رابطه زناشویی از روان کننده هایی با طعم توت فرنگی نیز استفاده می شود. کاندوم توت فرنگی از جنس لاتکس طبیعی است و با روش های الکترونیکی به صورت 100 درصدی تست می شود، علاوه بر این نحوه ساخت آن ها به گونه ای است که برای اطمینان بیشتر مخزن های ذخیره دارند و با عرضی مناسب لذت دو طرف را از رابطه جنسی افزایش می دهند. کاندوم توت فرنگی قرمز رنگ است و می تواند تا حد زیادی لذت جنسی را افزایش دهد، بوی بد واژن را از بین ببرد، سبب تنگ شدن واژن شود، سبب ایجاد تنوع در رابطه زناشویی شود، سکس دهانی را لذت بخش کند و .... .

خاصیت کاندوم توت فرنگی

برندهای دارای کاندوم با طعم توت فرنگی

کاندوم طعم دار توت فرنگی به دلیل خاصیتی که دارد دارای طرفداران بسیاری است از این رو بیشتر برندهای تولید کننده کاندوم این نوع محصول را تولید می کنند. کاندوم های طعم دار به خصوص توت فرنگی طرفداران زیادی دارند و برندهای معتبر برای افزایش رضایت مشتری های خود این نوع کاندوم را در محصولات تولیدی خود دارند. با این تفاسیر کاندوم با طعم توت فرنگی را با برندهای مختلف می توان در بازار پیدا کرد. شرکت های تولید کننده کاندوم برای افزایش مشتری های خود روزانه انواع جدیدتری از کاندوم را با طعم توت فرنگی به بازار وارد می کنند از این رو می توان انواع کاندوم ساده با اسانس توت فرنگی، کاندوم خاردار با طعم توت فرنگی، کاندوم تاخیری با طعم توت فرنگی و ... را از برندهای مختلف خریداری کرد. برخی از برندهای معتبر که کاندوم با طعم توت فرنگی تولید می کنند شامل موارد زیر هستند:

  • کلایمکس
  • لمورکس
  • کدکس
  • اسکارلت
  • ایکس دریم
  • کاپوت
  • اورز
  • فیستا
  • و ...

در این مطلب در رابطه با اینکه کاندوم توت فرنگی چیست؟ خواندید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مایسامدیکال در ارتباط باشید و در صورت لزوم قبل از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین این امکان را دارید تا کاندوم های مورد نیاز خود را در طعم های مختلف از سایت مایسامدیکال به صورت اینترنتی خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه