انواع کاندوم موجود در داروخانه های ایران

داشتن رابطه جنسی لذت بخش یکی از موارد مهمی است که می تواند همسران را کنار یکدیگر بماند و نبود آن ممکن است باعث تمام شدن رابطه بین دو طرف شود. اما رابطه جنسی زمانی لذت بخش تر خواهد بود که به دور از استرس باشد. ممکن است دو طرف در حین رابطه نگران باردار شدن باشند و یا اینکه از انتقال بیماری های مقاربتی بترسند. به منظور رفع این مساله از وسیله به نام کاندوم استفاده می شود. کاندوم را می توان از داروخانه تهیه کرد. به همین منظور در ادامه به انواع کاندوم موجود در داروخانه های ایران می پردازیم.


کاندوم ها با توجه به جنسیت به دو دسته کاندوم زنانه و مردانه تقسیم می شود که آن ها را معرفی می کنیم:
  • کاندوم زنانه: کاندوم زنانه بلندتر از کاندوم مردانه است و حلقه ای در اول و آخر آن است که داخل آلت تناسلی زن قرار می گیرد که به هنگام استفاده، حلقه کوچک تر را جمع کرده و داخل واژن قرار می‌ دهیم و قسمت پایینی که حلقه بزرگ تری دارد ناحیه بیرونی واژن را پوشش می دهد.
  • کاندوم مردانه: کاندوم مردانه، روی آلت تناسلی مردان را می پوشاند و استفاده از آن راحت تر از کاندوم زنانه است.

 انواع کاندوم موجود در داروخانه های ایران

معرفی انواع کاندوم موجود در بازار

انواع مختلفی از کاندوم وجود دارد که باعث افزایش لذت در سکس بین زوجین می شود که به معرفی آن ها می پردازیم:

  • کاندوم گرم کننده: این مدل کاندوم از لاتکس نازکی تولید شده و در خود یک روان کننده گرم کننده دارد و با افزایش رطوبت طبیعی بدن در هنگام آمیزش جنسی گرم می شود و تجربه یک رابطه لذت بخش را برای زوجین فراهم می کند.
  • کاندوم تأخیری: موادی که در این مدل کاندوم به کار رفته باعث بی حسی موضعی شده تا انزال کمی دیرتر رخ بدهد.در بعضی از برندهای کاندوم تأخیری حلقه ای در سر آلت وجود دارد که باعث می شود تحریک پذیری آلت کمتر شود. این نوع کاندوم برای افرادی که دچار زودانزالی هستند، بسیار مناسب است.
  • کاندوم فضایی: این نوع کاندوم کمی ضخیم تر است و در قسمت بیرونی آن از خارهای درشت استفاده شده است که موجب تحریک بیشتر می شود. از انواع آن می‌توان به کاندوم فضایی دکمه دار، چرخشی، شمشیری و اره ماهی اشاره کرد که به دلیل تحریک نقطه جی زنان، باعث ارگاسم بهتر آن ها می شود؛ همچنین حجم آلت تناسلی مردان را نیز افزایش داده و سکس را برای مردان نیز لذت بخش می سازد.
  • کاندوم عروسکی: این نوع کاندوم استرس اولین رابطه جنسی را بین زوجین کاهش می دهد که در شکل ها و رنگ های مختلف و جذابی وجود دارد اما نکته ای که درباره این کاندوم وجود دارد این است که در پیشگیری از بارداری به خوبی عمل نمی کند؛ بلکه بیشتر جنبه سرگرمی دارد و به دلیل شکل نامتقارن آن بهتر است که به همراه روان کننده استفاده شود.
  • کاندوم خاردار: این نوع کاندوم در اطراف خود برجستگی هایی دارد که سبب اصطکاک بیشتر و افزایش لذت جنسی می شود و شامل انواع کاندوم های خاردار درشت و کوچک است که استفاده بیشتر از 5 دقیقه در روز و 2 بار در هفته از آن باعث زخمی شدن واژن می شود.
  • کاندوم طعم دار: این نوع کاندوم با بوی انواع میوه ها و در رنگ‌ های مختلف طراحی شده که بیشتر برای سکس دهانی کاربرد دارد و به هنگام استفاده در رابطه واژینال، باید از نوع بدون شکر آن استفاده کرد.

معرفی انواع کاندوم موجود در بازار

مایسامدیکال ارائه کننده انواع کاندوم


در صورتی که برای خرید حضوری و اطلاع از قیمت کاندوم از داروخانه خجالت می کشید، بهترین روش برای خرید این محصول، روش اینترنتی است. یکی از جاهایی که می توانید که کاندوم های معتبر و بهداشتی را به صورت آنلاین خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی مایسامدیکال است.

نوشتن دیدگاه