کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می کند؟

گاهی اوقات به دلایل مختلفی همچون زود انزالی در مردان، رابطه جنسی آنچنان لذت بخش و پایدار نیست و طرفین لذت کافی را از این شرایط نمی برند. با پیشرفت علم و تولید محصولات کاربردی در این زمینه، این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. یکی از محصولات تاثیرگذار در این مورد کاندوم تاخیری است که در این مطلب تصمیم داریم بیشتر با این محصول و چگونگی اثرگذاری آن در رابطه صحبت کنیم. یکی از پارامترهایی که تاثیر زیادی در افزایش رضایت جنسی زوجین دارد، طول زمان رابطه است. بر طبق بررسی های صورت گرفته در رابطه بسیاری از آقایان به سرعت تحریک و به سرعت ارضا می شوند، حال آن که بانوان برای رسیدن به ارگاسم نسبت به آقایان به زمان بیشتری نیاز دارند، بنابراین، این مسئله همیشه وجود داشته که بانوان همانند مردان از رابطه خود رضایت کافی ندارند. با گسترش علم و ارائه محصولات درمان کننده، این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. استفاده از کاندوم های تاخیری تا حد زیادی مشکل زود انزالی مردان را حل کرده است. در واقع با استفاده از این پوشش برای آقایان، مدت زمان رسیدن به ارگاسم در آن ها بیشتر شده و به دنبال آن، زمان رابطه نیز افزایش می یابد که این مطلب تاثیر زیادی در افزایش لذت جنسی در بانوان دارد. اما این سوال مطرح است که کاندوم تاخیر چقدر تاخیر ایجاد می کند و آیا می توان این میزان تاخیر را افزایش یا کاهش داد؟ در بخش بعدی بیشتر درخصوص نحوه کار این کاندوم ها صحبت می کنیم.

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می کند

کاندوم تاخیری چقدر تاثیر دارد؟

در تولید کاندوم تاخیری از مواد و ترکیباتی استفاده می شود که می تواند به طور مستقیم در بی حس کردن آلت مردان موثر باشند. برای اینکه بدانید کاندوم تاخیری چقدر تاثیر دارد، بهتر است قبل از آن با انواع این کاندوم ها و ترکیبات به کار رفته در آن ها آشنا شوید. این محصولات بسته به مواد موجود در خود به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. این مواد می توانند شامل بنزوکائین، حلقه فیزیکی و لیدوکائین باشند. هرکدام از این ترکیبات درون کاندوم می توانند مزیت های مختلفی داشته باشند. قدرت اثرگذاری آن ها و مدت زمانی که هرکدام به رابطه جنسی شما می افزایند متفاوت از دیگری است. این مواد هرکدام با توجه به فرمولاسیونی که دارند در اثر گرما و حرارت کمی فعال شده و شروع به بی حس کردن تدریجی آلت مردان می کنند. با بی حس شدن زوجین می توانند در مدت زمان مشخصی رابطه ای عالی و لذت بخش را تجربه کنند. میزان بی حس کنندگی در هرکدام از این مواد متفاوت از یکدیگر است. به عنوان نمونه، لیدوکائین نسبت به ماده بنزوکائین قدرت بی حسی بیشتری دارد. توصیه می شود برای متعادل بودن رابطه، کاندومی را انتخاب کنید که درجه بی حسی متوسطی داشته باشد تا در عین افزایش زمان رابطه، لذت جنسی را هم تجربه کنید.

کاندوم تاخیری چقدر تاثیر دارد؟

همه چیز درمورد کاندوم تاخیری

براساس تحقیقاتی که صورت گرفته چیزی نزدیک به سی درصد از آقایان دچار مشکل زود انزالی هستند. این مسئله می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله مهم ترین دلایل آن می توان به اضطراب، عوامل ارثی و ژنتیکی و...اشاره کرد. به هرحال، زود انزالی با هرکدام از این دلایل که به وجود آمده باشد، یک نتیجه دارد و آن هم مشکل در برقراری رابطه جنسی ایده آل و رضایت بخش است. برای درمان این مشکل راهکارهای زیادی وجود دارد. اما یکی از سالم ترین و مقرون به صرفه ترین راه هایی که عوارضی هم در پی ندارد، استفاده از کاندوم تاخیری است. این کاندوم می تواند نقش موثری در حل کردن مشکل زود انزالی داشته باشد. درون این کاندوم ها مقداری کمی از مواد بی حس کننده وجود دارد که بعد از تماس با آلت مردان، باعث بی حس شدن آن می شوند. این بی حسی می تواند به فرد کمک کند تا در انزال خود تاخیر داشته باشد. از آن جایی که کاندوم های تاخیری تماس مستقیم با پوست دارند و از مهم ترین محصولات بهداشتی به شمار می روند، بهتر است تا در خرید آن ها دقت زیادی داشته باشید و فروشگاه های مورد نظر خود را با حساسیت انتخاب کنید. یکی از فروشگاه های فعال در این زمینه فروشگاه مایسا است که در هر ساعت از شبانه روز خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از مشخصات کاندوم تاخیری و قیمت این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه