کاندوم خاردار چیست؟

از جمله محصولاتی که از دیرباز به عنوان نوعی عامل بازدارنده بارداری شناخته می شد، کاندوم بود. این محصول در گذر زمان دستخوش تغییراتی شد. هم اکنون شاهد تنوع این محصول در بازار هستیم که هرکدام با توجه به نوع طراحی، کاربردهای مخصوص به خود را دارند. کاندوم خاردار را می توان از پرطرفدارترین ها در بین مردم دانست. در این مطلب تصمیم داریم بیشتر در خصوص این محصول صحبت کنیم. در زمان های قدیم حفظ اصول بهداشتی مهم ترین عاملی بود که باعث می شد افراد به استفاده از کاندوم روی آورند. اما امروزه با ایجاد تغییراتی در تولیدات کاندوم، افراد تنها به جهت امنیت خود از این محصول استفاده نمی کنند و مواردی همچون افزایش رضایت جنسی و ایجاد لذت در رابطه، موجب شده تا به استفاده از این کالا روی آورند. ذکر این نکته لازم است که کاندوم های ساده نمی توانند تمامی این مزیت ها را با هم و به طور یک جا داشته باشند.

کاندوم خاردار چیست


از این روست که ما شاهد تنوع در ساخت این محصولات هستیم. کاندوم خاردار یکی از انواع پرطرفدار در بازار است و در این بخش تصمیم داریم تا با آن بیشتر آشنا شویم. اگر شما هم تمایل دارید بدانید کاندوم خاردار چیست و چه ویژگی هایی دارد تا پایان با ما همراه باشید. تفاوت اصلی این کاندوم با انواع دیگر آن مربوط به شکل ظاهری و طراحی منحصر به فردیست که دارد. نوعی از برجستگی ها روی سطح این کاندوم وجود دارند که با کمی دقت به هرمی یا دایره ای بودن آن ها پی خواهید برد. این برجستگی ها هم می توانند در بخش داخلی و هم در بخش خارجی کاندوم قرار بگیرند و یا به طور همزمان در هر دو بخش قرار داشته باشند. در صورتی که برجستگی ها در بخش پایینی کاندوم قرار داده شده باشند، لذت بیشتری را برای بانوان در حین رابطه به دنبال خواهند داشت. جالب است بدانید که این نوع کاندوم هم دارای انواع گوناگونی است که در بخش بعدی تنوع آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاندوم خاردار چیست

انواع کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار هم بسته به نوع و تعداد برآمدگی ها و چگونگی قرار گرفتن آن ها روی سطح کاندوم، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. اگر تمایل دارید بدانید انواع کاندوم خاردار چیست و تفاوت هریک از آن ها با دیگری در چه زمینه ای است مطالب این بخش می توانند برای شما مفید باشند.

  • کاندوم های خاردار ساده و معمولی: خارهای قرار داده شده روی این کاندوم، کوچک، ریز و به صورت نقطه نقطه هستند. از این رو این نوع، با نام کاندوم نقطه ای هم شناخته می شود.
  • کاندوم های خاردار درشت: این دسته از کاندوم ها بسته به تعداد خاری که روی سطح خود دارند به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول دارای 690 و گروه دوم دارای 1001 خار هستند. به این علت که سایز این خارها نسبت به نوع معمولی چیزی حدود سه برابر است، آن ها را در گروه خارهای درشت قرار می دهند.
  • کاندوم های خاردار فضایی: خارهای موجود روی سطح این کاندوم ها تفاوت خاصی با دیگر انواع آن دارند. به عبارتی برجستگی های بسیار بزرگ روی بدنه کاندوم می تواند در روند رابطه جنسی و افزایش لذت در بانوان بسیار تاثیرگذار باشد به این شرط که روش استفاده از آن را کاملا آموخته باشید.
  • کاندوم های خاردار ژله ای: این دسته از کاندوم ها یکبار مصرف نیستند و قابلیت شستشو دارند. کاندوم ژله ای برخلاف دیگر انواع کاندوم که از جنس لاتکس ساخته می شوند، جنسی سیلیکونی دارند. یکی از نکات مهمی که در خصوص این دسته از کاندوم ها وجود دارد این است که، اگر تصمیم دارید علاوه بر لذت جنسی از بارداری نیز جلوگیری کنید بهتر است قبل از پوشیدن کاندوم ژله ای از یک لایه کاندوم معمولی هم استفاده کنید، چرا که این محصولات برای جلوگیری از بارداری یا انتقال بیماری ها، مقاومت زیادی نداشته و گزینه خوبی نیستند.

انواع کاندوم خاردار چیست؟

تاثیر کاندوم خاردار چیست؟

اینکه تاثیر کاندوم خاردار چیست و استفاده از آن چه مزیت هایی به دنبال دارد موضوع بحث این بخش است. این دسته از کاندوم ها علاوه بر وظیفه اصلی خود که ممانعت از بیماری های واگیردار و مقاربتی است، کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه به صورت مختصر به آن ها اشاره می کنیم:

  • افزایش لذت و تجربه جنسی در بانوان
  • افزایش کیفیت روابط جنسی
  • ایجاد تنوع در رابطه

مراکز معتبری در زمینه تولید و عرضه کاندوم درجه یک و مرغوب در بازار هستند که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و محصولات اورجینال خود را به صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان آن قرار می دهند. یکی از معتبرترین این فروشگاه ها مایسا است که می توانید برای اطلاع از قیمت کاندوم و خرید آن به صورت شبانه روزی به این مجموعه مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه