برای خرید کاندوم چه بگوییم؟

متاسفانه به علت شرایط فرهنگی خاصی که در جامعه حاکم است، گاهی افراد بنا به دلایلی از خرید کردن کاندوم خجالت زده می شوند و ترجیح می دهند اغلب آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند، که در این خرید اینترنتی امکان سفارش کالای نامرغوب وجود دارد. از این رو برخی به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی های معمول، کالای مورد نظر خود را از داروخانه ها تهیه کنند. در این بخش تصمیم داریم به صورت اختصاصی در خصوص این معضل صحبت کنیم و با اسامی دیگر کاندوم آشنا شویم. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نگرانی زیادی در رابطه با گفتن کلمه کاندوم دارید و در هنگام مراجعه به داروخانه دچار تردید در خرید آن می شوید. این تفکرات منفی را از خود دور کنید، چرا که ما اینجاییم تا با ارائه مطالب مفید در این زمینه بهترین راهکارها را در اختیارتان قرار دهیم. اینکه برای خرید کاندوم چه بگوییم، دغدغه افراد زیادی است، اما تا به حال به این فکر کرده اید که علت چنین مشکلی چیست؟

برای خرید کاندوم چه بگوییم

 

برخی از مهم ترین دلایل اضطراب در خرید کاندوم عبارتند از:

  • نگرانی و خجالت زیاد در رابطه با عنوان کردن موضوع سفارش کاندوم در داروخانه
  • نگرانی درباره عنوان کردن نوع کاندوم مورد نظر و یا تشویش برای درخواست توضیح درخصوص انواع کاندوم موجود
  • عدم اطلاع از انواع کاندوم و کاربرد هریک و خجالت کشیدن برای سوال در این مورد
  • عدم تمایل برای آگاه شدن دیگران از خرید شما و موارد بسیار دیگر

خب با وجود این حد از اضطراب و خجالت برای سفارش کاندوم، باید چه اقداماتی انجام داد تا تنها مسئول فروش درخواست ما را متوجه شود و دیگر مراجعین متوجه این درخواست نشوند؟ برای حل این مسئله، در بخش های بعد شما را با عناوین و اسامی علمی کاندوم آشنا می کنیم تا بتوانید بدون نگرانی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای خرید کاندوم چه بگوییم

نام دیگر کاندوم در داروخانه

برای اینکه از شر خجالت ناشی از ذکر نام کاندوم در هنگام خرید آن خلاص شوید ما به شما نام دیگر آن را معرفی می کنیم تا بتوانید با استفاده از این کلمه، خریدی راحت و آسان داشته باشید. احتمالا بسیاری از افراد با این نام آشنایی چندانی ندارند و بنابراین شما می توانید به راحتی با به کار بردن این کلمه خرید خود را بدون خجالت انجام دهید. کدکس نام یک برند معمول از کاندوم است که می تواند در موارد بسیاری شما را در خرید کمک کند. در واقع نام دیگر کاندوم در داروخانه کدکس است. اما این تنها یکی از برندهای این محصول است. شما می توانید بسته به نوع کاربردی که از کاندوم مد نظر دارید، از نام برند آن استفاده کرده و سفارش خود را به مسئول فروش انتقال دهید. به عنوان نمونه به جای ذکر کاندوم ساده می توانید از عبارت کلاسیک کدکس و یا کاپوت استفاده کنید.

نام دیگر کاندوم در داروخانه

نام علمی کاندوم در داروخانه

نام علمی کاندوم در داروخانه از نیازمندی های متقاضیانی است که ترجیح می دهند آن را به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه های حضوری خریداری کنند. نام علمی کاندوم همان کاندوم (candom) است و همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم در صورتی که برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه می کنید می توانید به جای استفاده از کلمه کاندوم، برندهای متنوع آن را از فروشنده درخواست کنید. مسئولین فروش در داروخانه با تمامی این برندها و انواع آن آشنایی داشته و می توانند در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کنند. اما در صورتی که تمایل دارید تا حد امکان از حضور در داروخانه اجتناب کنید، ما به شما خرید اینترنتی کالا را پیشنهاد می کنیم. بله، قطعا خرید این کالا به صورت اینترنتی می تواند تمامی دغدغه های شما را درخصوص درخواست کاندوم و نوع آن به طور کامل رفع کند. اما در این روش خرید هم گاهی افراد دچار تردید می شوند چرا که هر فروشگاهی اعتبار کافی نداشته و امکان خرید محصول نامرغوب وجود دارد. به همین علت نیاز است تا قبل از هر اقدامی ابتدا از مرکز ارائه کننده کالا و مجوزهای رسمی آن اطمینان حاصل کنید. یکی از فروشگاه های معتبر در این حوزه فروشگاه مایسا است که به صورت تخصصی خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند. شما می توانید بدون استرس و با خیالی آسوده محصولات خود را از این مجموعه تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه