کاندوم ضد بارداری

در دهه اخیر محصولات بسیار زیادی برای پیشگیری از بارداری تولید و روانه بازار شدند که کاندوم ضدبارداری یکی از آن‌ها بود. کاندوم از جنس لاتکس تولید می‌شود و یکی از محصولات پیشگیری از بارداری است که راندمان بسیار خوبی دارد و در اکثر موارد باعث پیشگیری از بارداری‌های ناخواسته می شود، علاوه بر این باعث می‌شود مشکلات جنسی تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. کاندوم مانع انتقال عفونت از زن به مرد و بالعکس می‌شود، به همین دلیل کاربرد زیادی دارد. کاندوم ضد بارداری در انواع مختلف ساده، خاردار و غیره تولید و روانه بازار می‌شود و طعم های مختلفی دارد که مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود از انواع مختلف آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به کاندوم ضد بارداری و میزان راندمان آن برای پیشگیری از بارداری بپردازیم، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

کاندوم ضد بارداری

آیا کاندوم 100% از بارداری جلوگیری می کند؟

سوال بالا یکی از سوالات رایج است که در بین بسیاری از افراد اتفاق می‌افتد و افراد مختلف دوست دارند که بدانند با استفاده از کاندوم ۱۰۰ درصد احتمال باردار شدن از بین می رود؟ در پاسخ این سوال باید گفت که خیر به هیچ عنوان استفاده از کاندوم به شما این اطمینان را نمی‌دهد که ۱۰۰ درصد از باردار شدن پیشگیری شود. به صورت کلی تنها راهی که باعث می‌شود شما به صورت صد درصد اطمینان داشته باشید که باردار نمی شوید، عدم برقراری رابطه جنسی است و تاکنون هیچ گونه پیشگیری دیگری مبنی بر این موضوع که از بارداری صددرصد جلوگیری کند، تولید نشده است. در برخی از موارد ممکن است به دلیل پاره شدن کاندوم احتمال حاملگی وجود داشته باشد و در بعضی از موارد دیگر نیز از عوامل مختلف می توانند باعث ایجاد حاملگی حتی با استفاده از کاندوم شوند. برای مثال امروزه برخی از کاندوم های بی کیفیت در بازار موجود هستند که احتمال حاملگی را تا حدود زیادی افزایش می دهند. استفاده از سایز نادرست کاندوم یکی دیگر از مواردی است که باعث می‌شود این محصول نتواند از بارداری پیشگیری کند، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید محصول مورد نظر سایز آلت را به صورت کامل در نظر بگیرید تا این مورد کاهش پیدا کند. درست است که تاکنون کاندومی برای پیشگیری صد درصد از بارداری اختراع نشده است، اما اگر از انواع با کیفیت این محصول استفاده کنید و سعی کنید محصولات را از برندهای با کیفیت عالی خریداری کنید، پیشگیری از بارداری تا حدود زیادی بهتر اتفاق می افتد و می توانید به صورت ۹۹ درصد احتمال بارداری را کاهش دهید، اما باز هم آمار به ۱۰۰ درصد نمی رسد.

آیا کاندوم 100% از بارداری جلوگیری می کند؟

در چه مواقعی از کاندوم ضد بارداری استفاده می کنیم؟

یکی دیگر از مواردی که به پیشگیری از بارداری با استفاده از کاندوم کمک می‌کند، این است که از ابتدای رابطه جنسی کاندوم را استفاده کنید، زیرا در برخی از موارد ممکن است پیشاب باعث حاملگی فرد شود، به همین دلیل بهتر است این محصول از آغاز رابطه جنسی تا پایان آن استفاده شود و به هیچ عنوان آن را بیرون نیاورید. در برخی از موارد ممکن است افراد تنها به دلیل پیشگیری از بارداری از این محصول استفاده نکنند و دلیل اصلی آن‌ها برای استفاده از این محصول پیشگیری از بروز عفونت و انتقال بیماری‌های جنسی باشد، در این صورت می‌توان گفت استفاده از کاندوم در این مورد به صورت صد در صد درست عمل می کند و بیماری‌های مقاربتی را به صورت کامل کنترل می‌کند و همین دلیل باعث می‌شود بیماری‌های مانند ایدز، hpv و غیره از طریق رابطه جنسی انتقال پیدا نکنند و سلامت رابطه صد درصد تامین شود. شما می تواند کاندوم ضد بارداری را از فروشگاه کالااندیش مایسا بخرید. کاندوم های باکیفیت این فروشگاه 99 درصد از باردرای جلوگیری می کند. برای خرید به وب سایت مایسا مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه