کاندوم یکی از وسایل پیشگیری از بارداری و بیماری های جنسی است که در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. حساسیت به کاندوم یکی از شایع ترین عوارضی است که در استفاده از آن ممکن است برای فرد مشکل ایجاد کند. کاندوم ها از جنس لاتکس هستند و به صورت مستقیم با پوست بدن در ارتباط اند، از این رو می توانند برای زن و مرد حساسیت هایی به همراه داشته باشند علاوه بر این برخی شرکت های تولید کننده کاندوم از مواد شیمیایی و روان کننده هایی برای بهتر شدن و تنوع در محصولات خود استفاده می کنند که این مواد نیز می توانند حساسیت ایجاد کنند. با این تفاسیر برندهای معتبر تولید کاندوم تلاش کرده اند با مرغوب ترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای جهانی محصولات ضد حساسیتی را به بازار عرضه کنند تا مصرف کنندگان از عوارض احتمالی آن در امان باشند. برندهای معتبر تولید کاندوم باید محصولات ضد حساسیتی را تولید کنند که از لاتکس طبیعی ساخته شده باشند و دارای مقاومت و ایمنی بالایی باشند. بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت شامل موارد زیر است:

  • کدکس
  • فوریو
  • فیستا
  • شادو
  • کاپوت
  • چرچیلز

در کل بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت باید محصولی را عرضه کند که کم‌ترین عارضه را داشته باشد و با تکنولوژی پیشرفته در نازک ترین حالت تولید شود همچنین در ساخت آن از مواد اولیه کاملا طبیعی استفاده شود تا هیچگونه حساسیتی برای مصرف کنندگان به وجود نیاید.

بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت

مقایسه بهترین کاندوم ضد حساسیت موجود در بازار ایرانی و خارجی

همان‌طور که می دانید کاندوم از پر کاربردترین وسیله ها برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی و عفونت است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. با این تعاریف این محصول در انواع گوناگونی با برندهای متفاوت در سراسر دنیا تولید و به بازار عرضه می شود. تنوع بالایی که در تولید کاندوم وجود دارد ممکن است مصرف کنندگان را دچار تردید کند و اجازه ندهد انتخاب مناسبی داشته باشند. کاندوم ها انواع مختلفی دارند که مدل ضد حساسیت آن بسیار پر طرفدار است و به دلیل خصوصیاتی که دارد جزء پر مصرف ترین محصولات است. در ایران نیز چندین برند معتبر وجود دارد که انواع کاندوم ضد حساسیت را با بهترین کیفیت تولید می کنند. برندهای ایرانی با بروزترین ماشین آلات و نیروی کاری ماهر بهترین و با کیفیت ترین کاندوم های ضد حساسیت را تولید می کنند به گونه ای که این محصولات با برندهای خارجی تفاوتی ندارند.  برند فوریو و فیستا از بهترین برند های کاندوم ضد حساسیت ایرانی است که کیفیت بالایی دارند. برندهای خارجی برای تولید کاندوم ضد حساسیت از پلی اورتان استفاده می کنند، از این رو با بدن سازگاری بیشتری دارند اما به دلیل این‌که برای ساخت آن ها از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای استفاده می شود قیمت گرانی دارند. البته برندهای ایرانی با پیشرفت های عظیمی که در علم و فناوری داشته اند توانسته اند با برندهای خارجی رقابت کنند و با به کار گیری روش های نوین کاندوم های ضد حساسیت بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کنند.

مقایسه بهترین کاندوم ضد حساسیت موجود در بازار ایرانی و خارجی 

مزایای استفاده از کاندوم ضد حساسیت

از آن جایی که رابطه جنسی از مهم ترین ارکان زندگی زناشویی است کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت است. برای افراد که از آلرژی و یا بیماری خاص خود اطلاعی ندارند و برای اولین بار اقدام به انجام رابطه جنسی می کنند، توصیه می شود از کاندوم های ضد حساسیت استفاده کنند، زیرا استفاده از کاندوم های دیگر ریسک دارد و بهتر است در صورتی استفاده شوند که مطمئن باشید هر دو طرف به لاتکس و مواد شیمیایی استفاده شده در آن ها حساسیتی ندارید. حساسیت در زنان و مردان ممکن است سبب خارش، قرمزی، التهاب، زخم های پوستی، ترشحات غیر عادی و ... شود و لذت رابطه جنسی را کاهش دهد، از این رو بهتر است از کاندوم ضد حساسیت استفاده شود تا مشکلی ایجاد نشود و تا حد امکان از رابطه جنسی لذت برد. از دیگر مزایای استفاده از کاندوم ضد حساسیت می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • جلوگیری از بروز بیماری های پوستی در ناحیه تناسلی زوجین
  • داشتن خواص ضد میکروبی و ضد قارچی
  • عدم سوزش و درد
  • بالا بردن لذت جنسی
  • تنوع در مدل
  • داشتن ویژگی های خاص مانند خاردار بودن، طعم دار بودن و ...
  • محافظت کامل در برابر انتقال ویروس و عفونت

شما می توانید بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت را به صورت اینترنتی از فروشگاه کالا اندیش مایسا بخرید. مایسا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است. به سایت مایسا مدیکال مراجعه کنید و کاندوم ضد حساسیت از بهترین برند های ایرانی و خارجی بخرید.

 

نوشتن دیدگاه